چگونه قوام یک فرهنگ شرکت قوی را شکل می دهد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
اگر تا به حال با یک تیم با عملکرد بالا وارد یک محل کار شده اید ، می توانید بلافاصله آن را احساس کنید: یک حس مشترک از هدف ، ریتمی در نحوه برقراری ارتباط مردم و وضوح در مورد آنچه مهم است. این نوع فرهنگ به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. این نتیجه یک جلسه تمام دست یا مجموعه ای از ارزش های شرکت در یک پوستر نیست. این کشور از طریق چیزی بسیار ظریف تر و بسیار قدرتمندتر ساخته شده است: قوام.
به عنوان بنیانگذار Butterflymx ، من آموخته ام که چیزهای کوچکی که هر روز تکرار می کنید شرکت خود را بیشتر از چیزهای بزرگی که یک بار اعلام می کنید شکل می دهد. روشی که شما یک پیروزی را تشخیص می دهید ، داستانهایی که می گویید ، سؤالاتی که می پرسید: آن لحظه ها به پارچه فرهنگ شما تبدیل می شوند.
و راز ساختن آنها؟ تکرار
مرتبط: سازگاری یک قاعده در ساختن یک فرهنگ بزرگ شرکت است
تصور غلط در مورد فرهنگ
هنگامی که رهبران در مورد فرهنگ ساختمان فکر می کنند ، آنها اغلب لحظات بزرگی را تصور می کنند: اظهارات ماموریت در جلسات همه دست ، خارج از کشور ، تیم های خارج از تیم با جلسات تخته سفید یا ایمیل های گسترده شرکت را بیان می کنند. این چیزها می توانند کمک کنند ، اما آنها چیزی نیستند که از فرهنگ ساخته شده است.
فرهنگ در یک عرشه اسلاید زندگی نمی کند. این در تعاملات روزمره مردم با یکدیگر زندگی می کند. این در نحوه شروع و پایان جلسات است ، چگونه عملکرد بحث می شود ، چگونه برنده ها به رسمیت می شناسند و چگونه می توان از مشکلات برخوردار شد. به طور خلاصه ، فرهنگ همان چیزی است که مردم انتظار دارند ، روز به روز.
و این انتظار از طریق تکرار شکل می گیرد. آنچه گفته می شود و بارها و بارها انجام می شود به آنچه اعتقاد بر این است تبدیل می شود. با گذشت زمان ، این سیستم اعتقادی به فرهنگ شما تبدیل می شود ، خواه عمدی باشد یا نه.
تکرار هویت را ایجاد می کند
به نمادین ترین مارک ها فکر کنید. آنها مارک تجاری قوی و تکرار قوی دارند. همان آرم ، همان برچسب و همان پیام عاطفی دوباره و دوباره تقویت می شوند تا اینکه بخشی از نحوه شناسایی افراد با برند شود.
همین اصل برای تیم ها صدق می کند. هنگامی که رهبران به طور مداوم با همان ارزش ها ، زبان و انتظارات ارتباط برقرار می کنند ، آنها بیش از پیام رسانی انجام می دهند. آنها به مردم کمک می کنند تا درک کنند که تیم چیست.
به عنوان مثال ، اگر یک رهبر هر روز دوشنبه با پرسیدن ، “هفته گذشته چه چیزی را یاد گرفتید؟” با گذشت زمان ، تیم شروع به ارزش کنجکاوی و رشد می کند. اگر شناخت همیشه روی همکاری متمرکز باشد ، مردم می آموزند که موفقیت تیم بیش از برد های فردی اهمیت دارد.
تکرار کسل کننده نیست. اینگونه است که هویت ریشه می گیرد.
مرتبط: 3 نکته برای ساختن یک فرهنگ پر رونق شرکت
آیین هایی که رفتار لنگر می زنند
آیین ها پل بین قصد و فرهنگ هستند. آنها رفتارهای کوچک و مداوم هستند که ارزش ها را به عمل تبدیل می کنند. و بهترین قسمت؟ آنها لازم نیست پیچیده باشند.
یک آیین می تواند به سادگی پایان دادن به هر جلسه با دور فریاد باشد. یا شروع ماهانه همه دست با یک داستان موفقیت مشتری. یا بسته شدن هفته با یک پیام کوتاه از رهبری که یک ارزش اصلی را تقویت می کند. این لحظه های خرد ، حتی در صورت رشد سریع تجارت یا تغییر در تغییر ، تداوم ایجاد می کنند.
هنگامی که رهبران متعهد به آیین ها هستند ، به تیم های خود چیزی می دهند تا بتوانند روی آن خود را حفظ کنند. با گذشت زمان ، این رفتارهای مکرر تبدیل به لنگر فرهنگی می شوند. آنها ریتم را ارائه می دهند. آنها اعتماد ایجاد می کنند. و آنها به همه یادآوری می کنند که مهمتر از همه مهم است ، بدون اینکه نیاز به گفتن آن با صدای بلند داشته باشند.
نحوه تقویت پیام ها بدون صدا مانند یک رکورد شکسته
چالش با تکرار این است که رهبران گاهی نگران هستند که به نظر بی نقص باشند. اما این ترفند در حال تغییر پیام نیست – این در حال تغییر تحویل است.
شما می توانید همان ایده فرهنگی را در قالب های مختلف تقویت کنید. یک هفته یک داستان بگویید. یک نقطه داده بعدی را به اشتراک بگذارید. یکی از اعضای تیم را برجسته کنید که یک ارزش اصلی را نشان می دهد. از تیم خود بخواهید تا در مورد سوالی که به اصول شما پیوند می زند ، تأمل کند. محتوا تکامل می یابد ، اما پیام اساسی سازگار است.
نکته اصلی این است که هم تراز بمانید ، نه روباتیک. هنگامی که مردم همان مضامین را که به روش های مختلفی منعکس می شوند ، از طریق رهبری ، همسالان و حتی مشتریان ، می شنوند ، احساس مانند یک دستورالعمل را متوقف می کند و احساس می کند مانند حقیقت مشترک.
مرتبط: چه چیزی باعث ایجاد فرهنگ عالی شرکت می شود (و چرا اهمیت دارد)
کوچک شروع کنید ، ثابت بمانید
برای شروع شکل دادن به فرهنگ ، نیازی به یک کتاب بازی کامل ندارید. یک پیامی را که به آن اهمیت می دهید انتخاب کنید ، شاید این مالکیت ، مهربانی یا مقاومت باشد و شروع به تقویت عمد کند. راهی پیدا کنید تا آن را به 1: 1s ، جلسات تیم یا لحظات شناخت خود وارد کنید. سپس دوباره این کار را انجام دهید. و دوباره
قوام باعث ایجاد اعتماد می شود. و اعتماد باعث ایجاد حرکت می شود. وقتی مردم می دانند از رهبران خود چه انتظاری دارند ، به احتمال زیاد آنها این رفتارها را آینه می کنند و خودشان ابتکار عمل می کنند.
قویترین فرهنگ ها در پشت سر هم الهام گرفته نشده اند. آنها از طریق اقدامات مکرر و مکرر ساخته شده اند. کوچک را شروع کنید و متوقف نشوید.
در اصل آن ، رهبری کمتر در مورد حرکات بزرگ و اطلاعات بیشتر در مورد آنچه شما برای تکرار انتخاب می کنید است. هر عمل کوچک ، هر پیام مداوم ، هر آیین عمدی – همه این موارد اضافه می شود. اینگونه است که فرهنگ شکل می گیرد.
بنابراین ، اگر می خواهید تیمی بسازید که می داند چه چیزی را در آن قرار می دهد و بر همین اساس ظاهر می شود ، فقط یک بار آن را نگویید. اغلب آن را بگویید. آن را اغلب نشان دهید. با انجام این کار ، دوباره و دوباره.
زیرا قدرتمندترین فرهنگ ها به طور تصادفی ساخته نشده اند. آنها توسط رهبرانی ساخته شده اند که قدرت پنهان قوام را درک می کنند.
اگر تا به حال با یک تیم با عملکرد بالا وارد یک محل کار شده اید ، می توانید بلافاصله آن را احساس کنید: یک حس مشترک از هدف ، ریتمی در نحوه برقراری ارتباط مردم و وضوح در مورد آنچه مهم است. این نوع فرهنگ به طور تصادفی اتفاق نمی افتد. این نتیجه یک جلسه تمام دست یا مجموعه ای از ارزش های شرکت در یک پوستر نیست. این کشور از طریق چیزی بسیار ظریف تر و بسیار قدرتمندتر ساخته شده است: قوام.
به عنوان بنیانگذار Butterflymx ، من آموخته ام که چیزهای کوچکی که هر روز تکرار می کنید شرکت خود را بیشتر از چیزهای بزرگی که یک بار اعلام می کنید شکل می دهد. روشی که شما یک پیروزی را تشخیص می دهید ، داستانهایی که می گویید ، سؤالاتی که می پرسید: آن لحظه ها به پارچه فرهنگ شما تبدیل می شوند.
و راز ساختن آنها؟ تکرار
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/leadership/how-consistency-shapes-a-strong-company-culture/492620