چگونه قبل از اینکه مارک شما را بسوزاند ، مطبوعات بد را اداره کنیم

چگونه قبل از اینکه مارک شما را بسوزاند ، مطبوعات بد را اداره کنیم

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

منظره دیجیتالی امروز – با چندین سیستم عامل انتشار اطلاعات (چه صحیح است یا نه) – می تواند طوفان مطبوعات منفی را که به مارک شخصی یا مارک شخصی شما آسیب می رساند ، مشتعل کند. گزارش حادثه ای که تمام حقایق را بیان نمی کند ، می تواند راه خود را به مطبوعات محلی و ملی و در صدر جستجوهای آنلاین پیدا کند قبل از اینکه بتوانید داستان خود را توضیح دهید و بگویید.

علاوه بر این ، اطلاعات دروغین که در سیستم عامل های اجتماعی مانند Facebook و X شایع است ، می تواند منجر به توجه رسانه های ناخواسته ، واکنش های عمومی ، تحریم و ضرر مالی برای تجارت شما شود. یک اظهار نظر یا موضوع مضر در مورد Reddit ، یکی از تأثیرگذارترین سیستم عامل های آنلاین ، می تواند به سرعت ویروسی شود ، هزاران نفر از upvotes و دید زیاد و گلوله برفی را به یک بحران اصلی PR برساند. بررسی ها و بازخورد های منفی در مورد Google ، Yelp ، TrustPilot ، Trip Advisor و سایر سیستم عامل ها می توانند باعث نقض اعتماد مشتری و از دست دادن تجارت شوند.

جلو رفتن از داستان

قبل از آسیب رساندن به نام تجاری شما ، جلوتر از اطلاعات بد یا هر نوع اشتباه است. بهترین راه برای رسیدگی به آن است. شما می خواهید قبل از آنکه زندگی خود را انجام دهد ، روایت را به بهترین شکل ممکن کنترل و تغییر دهید. به عنوان مثال ، به یاد داشته باشید وقتی مدیرعامل Kellogg پیشنهاد کرد که مردم برای شام غلات را برای شام بخورند تا با افزایش هزینه غذا مقابله کنند؟ مردم در رسانه های اجتماعی آجیل رفتند و نظرات وی را با خط ماری آنتوانت مقایسه کردند ، “بگذارید کیک بخورند.” Tiktokers خواستار تحریم این شرکت با هشتگ #boycottkellogs (SIC) شد. Kellogg پاسخ نداد ، بحث و جدال را تشدید کرد ، و واکنش مجدد آن بدون بررسی شد. سکوت ایده خوبی نبود.

با یک پیام روشن برای کنترل بلافاصله روایت استراتژی کنید. این بدان معنی است که در ابتدا یک پاسخ سریع و زودهنگام و سپس گرفتن وقت برای تهیه یک روش دقیق تر. از نظارت اجتماعی برای ردیابی مکالمات آنلاین در مورد برند خود استفاده کنید و پاسخی را تهیه کنید که نگرانی های مردم را برطرف کند.

مرتبط: وقتی مطبوعات بد می شوید چه کاری باید انجام دهید

استفاده از یک استراتژی نظارت و گوش دادن اجتماعی

برای به دست آوردن یک زمین از زمین در مورد برند خود و درک مشتریان خود از یک استراتژی نظارت و گوش دادن اجتماعی استفاده کنید. نظارت اجتماعی به شما امکان می دهد تا از مارک های تجاری پیگیری کنید تا بتوانید مستقیماً به سؤالات ، مسائل و نظرات مشتریان پاسخ دهید. این امکان را به شما می دهد تا مسائل و شکایات را حل کنید و از افزایش موقعیت ها و ایجاد طوفان در رسانه های اجتماعی جلوگیری کنید. به عنوان مثال ، ما می بینیم که مسافران بارها و بارها در حال ارسال فیلم هایی در مورد نارضایتی خود از نحوه پاسخگویی یک شرکت هواپیمایی به یک حادثه در هواپیما یا فرودگاه هستند. با استفاده از نرم افزار نظارت اجتماعی ، برند شما می تواند به سرعت ببیند که چه گفته می شود ، برای پاسخگویی و دفاع از خود یا مسئولیت پذیری و عذرخواهی اقدام کنید. از طرف تلنگر ، این مارک شما را نیز قادر می سازد تا از بازخورد مثبت بهره ببرد و از آن در روایت آنها استفاده کند.

با گوش دادن اجتماعی ، پنجره ای را در مورد احساس مشتریان در مورد برند ، محصولات و خدمات شما برای کمک به افزایش حضور برند شما دریافت می کنید. شما می توانید مناطقی از بهبود را شناسایی کرده و بر اساس آنچه مردم می گویند برای جلوگیری از نارضایتی در یک بحران تمام عیار جلوگیری کنید. همچنین اگر می بینید که از همان سؤال پرسیده می شود و نقاط درد را برای پرداختن به آن کشف می کنید ، می توانید از گوش دادن اجتماعی برای تشخیص الگوهای استفاده کنید.

پاسخ به بررسی های منفی آنلاین

بررسی های آنلاین یک مؤلفه مهم موفقیت یک تجارت است. بررسی های مثبت باعث افزایش اعتماد مصرف کننده به مارک ها می شود و می تواند به ایجاد مشاغل بیشتر کمک کند. در حقیقت ، یک مطالعه تجاری هاروارد نشان می دهد که افزایش یک ستاره در رتبه بندی YELP منجر به افزایش 5 ٪ تا 9 ٪ درآمد می شود.

از طرف دیگر ، اگر به سرعت مورد بررسی قرار نگیرد ، می تواند به اعتبار یک برند آسیب برساند ، اعتماد مصرف کننده را کاهش داده و بر درآمد کسب و کار تأثیر بگذارد. اما هیچ دلیلی برای وحشت یا واکنش عاطفی در مورد بررسی منفی وجود ندارد.

ابتدا ، به طور مرتب بررسی های آنلاین را پیگیری کنید ، از جمله نظارت بر بررسی های تازه برای تجارت خود. سپس ، از یک استراتژی مدیریت شهرت آنلاین استفاده کنید تا به سرعت به بررسی های مثبت و منفی پاسخ دهید. معتبر باشید ، و اگر اشتباه یا اشتباه اتفاق می افتد ، آن را بپذیرید. هرگونه اطلاعات نادرست را اصلاح کنید و نقاط قوت شرکت خود را برجسته کنید. هنگام پاسخ دادن ، مطمئن باشید که قابل اعتماد است: به عنوان یک شخص پاسخ دهید ، نه یک شرکت.

همچنین می توانید با سایت بررسی تماس بگیرید تا یک بررسی نادرست یا بد را حذف کنید. هر سایت بررسی سیاست های خود را دارد که باید دنبال شود. اگر یک بررسی یک خط مشی را نقض کند ، می توان آن را حذف کرد.

همچنین برای افزایش بررسی های مثبت ضروری است. از درخواست مشتریان خوشحال برای نوشتن و ارسال یک بررسی خجالتی نباشید. بسیاری از مشتریان قبل از استفاده از خدمات یک شرکت یا خرید محصول ، بررسی ها را می خوانند.

مرتبط: 3 نکته برای مقابله با بررسی های منفی مانند یک کارآفرین واقعی

ایجاد مطبوعات و مطالب مثبت

داستان برند خود را با ایجاد و انتشار محتوای مثبت ، از جمله انتشار مطبوعات ، وبلاگ ها و مقالات رهبری فکری که تخصص شما در صنعت را نشان می دهد ، بگویید. این به نفی اطلاعات بد در مورد برند شما کمک می کند. با تولید مواد مثبت ، می توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای جدید در صفحه اول در جستجوها ظاهر می شود و نتایج منفی را پایین می آورد. محتوای شما باید شامل کلمات کلیدی مربوطه باشد و برای جستجو بهینه شود. بهینه سازی موتور جستجو (SEO) فرآیند بهینه سازی محتوای شما برای رتبه بندی تا حد امکان در سایت های جستجو است. در حالی که زمان لازم برای موتورهای جستجو برای پیشبرد مقالات منفی با محتوای جدید است ، این یک استراتژی اثبات شده برای از بین بردن نتایج منفی از صفحه اول است.

برای جلوگیری از ضربه زدن به برند خود به دلیل اطلاعات منفی ، نادرست یا بد ، از یک استراتژی چند منظوره استفاده کنید. با نگه داشتن برگه در مورد آنچه در مورد برند خود گفته می شود و به دست آوردن بینش در مورد نحوه مشاهده مشتریان خود شرکت خود ، از مطبوعات بد جلو بروید ، تا بتوانید به طور مؤثر پاسخ دهید و اقدامات مناسب را انجام دهید. سیستمی برای پاسخگویی به بررسی ها و از بین بردن بررسی های گمراه کننده ، نادرست و توهین آمیز در صورت امکان داشته باشید. روی محتوایی که منعکس کننده برند ، ارزش ها ، مأموریت ها ، افراد ، خدمات و تخصص شما است ، روی مثبت تمرکز کنید و در نتایج جستجو رتبه بالایی داشته باشید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-handle-bad-press-before-it-burns-your-brand/488621

دیدگاهتان را بنویسید