“چگونه فالوورهای اینستاگرام خود را جذب می کنید؟”

قرقره ها ویدئوهای چند کلیپ 15 تا 60 ثانیه ای هستند که برای جلب توجه کوتاه کاربران رسانه های اجتماعی و ارائه سرگرمی طراحی شده اند. با محبوبیت روزافزون TikTok و YouTube، ویدیوهای Reels بخش مهمی از الگوریتم جدید اینستاگرام هستند. کلید موفقیت در این فضا این است که از روندها پیروی کنید، از موسیقی محبوب استفاده کنید و محتوای خود را بر روی پلتفرم بسازید تا یک برنامه شخص ثالث. جستجوی هشتگ‌ها برای یافتن ویدیوهای پرطرفدار در صنعت خود یکی از بهترین راه‌ها برای الهام گرفتن از محتوای شماست. نکته حرفه ای: از ویژگی جدید “استفاده از الگو” اینستاگرام برای ساختن سریع ویدیوهای Reels استفاده کنید!

مطالب مرتبط: بریتانیایی عزیز: “چه زمانی باید از کسب و کار خود دست بکشید؟”

1. عشق را به اشتراک بگذارید

اگر فکر می‌کنید جای فکر کردن زیاد است، به من اعتماد کنید، صدایتان را می‌شنوم. در برنامه @beselfmade من، تمام نکات استراتژی اجتماعی را بررسی می‌کنیم: چگونه محتوای خود را دسته‌بندی کنید، صدا و حضور خود را تعریف کنید و استراتژی‌هایی را در پلتفرم‌هایی ایجاد کنید که بهترین برند شما را برای موفقیت تنظیم می‌کنند. به علاوه، شما همیشه می توانید برای بازخورد در DM های من اسلاید کنید! من را در @brit پیدا کنید و بیایید اجتماعی شویم.

دوران شبکه‌های اینستاگرام کاملاً مدیریت‌شده و مجموعه‌های داستانی کاملاً طراحی شده گذشته است. کاربران اینستاگرام به دنبال ارتباط انسانی در قالب نگاه‌های پشت صحنه، ویدیوهای در حال پردازش و واقعیت بدون فیلتر هستند. نشان دادن نام تجاری خود به عنوان یک انسان با رویاهای واقعی، انگیزه ها و حتی چند اشتباه باعث ایجاد ارتباط و ارتباط عمیق تر با مخاطبان شما می شود. چند ویدئو از یک روز در دفتر بگیرید، پروژه یا محصولی را که در حال حاضر در حال توسعه آن هستید به اشتراک بگذارید یا حساب خود را برای تصاحب در اختیار یکی از اعضای تیم قرار دهید. بهترین بخش این استراتژی این است که می تواند سریع، آسان و سرگرم کننده باشد!

3. قرقره(های) را دریافت کنید

مطالب مرتبط: بریتانیایی عزیز: “چه کاری می توانم انجام دهم تا به رشد کسب و کارم کمک کنم؟”

ماندن در بالای تغییرات در پلت فرم اینستاگرام می تواند زمان بر باشد و اغلب احساس ناامیدی می کند، اما همه چیز در دنیای رسانه های اجتماعی گم نشده است! چرخش استراتژی شما هرگز آسان نبوده است و مهمتر از همه، نیازی به ویدیوهای رقص نیست. پنج نکته برتر من برای تازه کردن تعامل آنلاین خود را بخوانید.

با بیش از یک میلیارد کاربر، پیدا کردن جمعیت مورد نظر شما می تواند مانند جستجوی سوزنی در انبار کاه باشد. اینجاست که تگ کردن وارد می شود! تگ کردن یک حساب دیگر و افزودن هشتگ و موقعیت مکانی از قدیمی ترین ترفندها برای افزایش دسترسی است و اغلب می توان آنها را نادیده گرفت. از عکاسی که عکس را گرفته تا برندهایی که با آنها در پروژه همکاری کرده‌اید، تگ کردن حساب آن‌ها به آن‌ها اجازه می‌دهد محتوای شما را در استوری‌ها دوباره به اشتراک بگذارند و از طریق اعلان‌ها به سرعت با آن ارتباط برقرار کنند. این امر هم تعامل با محتوای شما و هم دسترسی به مخاطبان جدیدی را افزایش می دهد که ممکن است در غیر این صورت حساب شما را کشف نکرده باشند.

5. فالوورهای خود را پاک کنید

ممکن است حذف فالوورها برای اهداف شما معکوس به نظر برسد، اما ممکن است مهم ترین بخش این لیست باشد. نرخ تعامل شما در اینستاگرام معیاری است که با تقسیم تعداد فالوورهای شما بر اقداماتی که در یک پست دریافت می کنید محاسبه می شود. این معیاری است که به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد تا مشخص کند که استراتژی رسانه های اجتماعی شما چقدر در ایجاد یک جامعه درگیر موثر است. بنابراین، اگر با تعداد زیادی فالوور مواجه شدید که از کنار پست‌های شما عبور می‌کنند بدون اینکه با هم تعامل داشته باشند یا اکانت‌های اسپم تعداد فالوورهای شما را مسدود کنند، ممکن است بیشتر ضرر داشته باشند تا مفید. من توصیه می کنم حداقل یک بار در ماه از لیست فالوورهای خود عبور کنید!

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

سوالی از بریت دارید؟ آن را به آدرس dearbrit@brit.co ایمیل کنید، و او می تواند در یک ستون آینده به آن پاسخ دهد!

استراتژی های کسب و کار، مشاوره کارآفرینی و داستان های الهام بخش همه در یک مکان هستند. جدید را کاوش کنید کتابفروشی کارآفرین.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/dear-brit-how-do-you-get-your-instagram-followers/431211

مطالب مرتبط: بریتانیایی عزیز: چگونه طراح برندم را برای موفقیت آماده کنم؟

2. لگد زدن به کمال

با ادامه تغییر الگوریتم اینستاگرام، کاربران در سراسر این پلتفرم تعداد کمتری را در پست‌های چرخ فلک، تصاویر تک فید و حتی ویدیوهای درون فید تجربه می‌کنند. گاهی اوقات رسیدن به فالوورهای شما غیرممکن است، چه رسد به اینکه آنها را با محتوای شما درگیر کنید یا افراد جدید را جذب کنید.

بریت مورین 25 ساله بود که گوگل را ترک کرد تا Brit + Co را راه اندازی کند، یک شرکت سبک زندگی و آموزش با هدف کمک به زنان در پرورش اعتماد به نفس خلاق. اکنون – 10 سال، 50 میلیون دلار بودجه و 1.2 میلیارد بازدید از صفحه بعد – اشتیاق مورین به زنان بیشتری برای جهش کارآفرینی قدرت می‌دهد. او یک شریک مدیریتی در VC Fund Offline Ventures، میزبان پادکست iHeartRadio است به من چیز جدیدی یاد بده، خالق Selfmade، یک دوره 10 هفته ای برای شروع کسب و کار خودتان برای زنان بنیانگذار، و اخیراً – کارآفرین مقاله نویس مشاوره او را در اینجا بیابید که به شخصی ترین و فوری ترین سؤالات زنان کارآفرین پاسخ می دهد.



بریت مورین

مطالب مرتبط: بریتانیایی عزیز: “چگونه بفهمم که با کسب و کار جدیدم تناسب محصول و بازار دارم؟”

4. تگ کنید، شما هستید!

احساس بدی در گرم دارید؟ تو تنها نیستی!

چگونه فالوورهای خود را در اینستاگرام جذب می کنید؟ چه نکات و ترفندهایی را پیشنهاد می کنید؟

حک کردن گوشه ای از وب و ساختن قبیله یک خیابان یک طرفه نیست. اگر امیدوارید تعامل در صفحات خود را افزایش دهید، ابتدا باید همین کار را برای دیگران انجام دهید. نظرات خود را بنویسید، مشاغل همفکر را دنبال کنید و آن لایک ها را مانند آبنبات به اطراف پرتاب کنید. مطمئن نیستم از کجا شروع کنم؟ به نظرات مربوط به پست های خود پاسخ دهید و با فالوورهای اکانت هایی که شبیه شما هستند تعامل داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید