چگونه رهبری متنوع به شما یک مزیت رقابتی بزرگ می دهد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
علیرغم پیشرفت در برابری جنسیتی ، زنان تقریباً در هر بخش در نقش های رهبری به طور قابل توجهی نماینده هستند. در اتاق های هیئت مدیره ، در تیم های اجرایی و در موقعیت های کلیدی تصمیم گیری ، این تعداد هنوز هم استعداد و توانایی موجود را منعکس نمی کند.
من به عنوان یکی از معدود زنانی که یک شرکت جهانی را در صنعت نفت و گاز رهبری می کند ، مجبور شدم در اتاقهایی که غالباً تنها زن بودم – راه خود را انجام دهم – گاهی اوقات تنها شخص خارجی از هر نوع. اما من همچنین دیدم که چگونه متفاوت بودن ، تفکر متفاوت و متفاوت است می تواند یک مزیت تجاری باشد.
این فقط مربوط به رفع نابرابری نیست. این در مورد تغییر شکل مجدد است که چگونه ما رهبری را در وهله اول تعریف می کنیم و چرا هر مشاغل ، بدون توجه به صنعت ، از این است که زنان بیشتری را به نقش های ارشد برساند.
مرتبط: چرا زنان رهبران بزرگی می سازند
رهبری متنوع یک روند نیست – این یک استراتژی رشد است
شرکت هایی که رهبری متنوع را در اولویت قرار می دهند ، این کار را به تنهایی انجام نمی دهند ، آنها این کار را انجام می دهند زیرا این کار می کند. مطالعات به طور مداوم نشان می دهد که مشاغل با تنوع جنسیتی بیشتر در برتر ، از نظر مالی بهتر عمل می کنند ، موثرتر نوآوری می کنند و استعداد بیشتری را حفظ می کنند.
در گزارش سال 2020 از McKinsey & Company نشان داد كه شركتهای موجود در كارت برتر برای تنوع جنسیتی در تیم های اجرایی 25 ٪ بیشتر از افراد موجود در كوارتیل پایین ، سودآوری بالاتر از متوسط دارند. با این حال ، این شکاف در حال رشد است و نشان می دهد که تنوع فراتر از اپتیک مفید است و اکنون برای بهره وری در تجارت ضروری است.
چرا؟ زیرا دیدگاه های مختلف نقاط کور را کاهش می دهد. آنها فکر می کنند که به گروه فکر می کنند. آنها سؤالات جدید را ایجاد می کنند و خطرات مختلفی را شناسایی می کنند. به خصوص در محیط های پر فشار-خواه شما در حال شروع به کار در راه اندازی یا مدیریت عملیات در بازارهای بی ثبات باشد-این بینش ها مهم هستند.
در BGN ، جایی که ما در بیش از 120 کشور جهان فعالیت می کنیم ، موفقیت ما به درک فرهنگ های مختلف وابسته است ، به موقعیت های غیرقابل پیش بینی و ایجاد اعتماد با ذینفعان در خطوط سیاسی و اجتماعی پاسخ می دهد. اینها فقط چالش های فنی نیستند. آنها به همدلی ، سازگاری و توانایی دیدن گوشه ها ، صفاتی که بسیاری از رهبران زن به طور طبیعی به وجود می آورند ، نیاز دارند و هر سازمان باید عمداً ارزش بیشتری داشته باشد.
در واقع رهبری فراگیر در عمل چگونه کار می کند
رهبری فراگیر فقط نمی تواند روی شعارها یا مهارت های نرم باشد. باید تأکید هماهنگ بر اینکه چه کسی شنیده می شود ، چه کسی فرصت می گیرد و به مسئولیت واقعی اعتماد دارد. در تجربه من ، مؤثرترین رهبران سیستمهایی را ایجاد می کنند که دیدگاه های مختلفی را ایجاد می کنند و فرضیات خود را به چالش می کشند ، نه فقط آنها را تقویت می کنند. این ممکن است به معنای دعوت فعال در جلسات تصمیم گیری ، توجه به کسی باشد که ارتقا می یابد و چه کسی در مورد اینکه آیا تیم رهبری شما واقعاً منعکس کننده افرادی است که تجارت شما در آن خدمت می کنند ، صادق است.
این همچنین به معنای تمایل به رها کردن راحتی است. آسان است که بگوییم شما تنوع را ارزیابی می کنید. سخت تر است که به کسی متفاوت از مالکیت کامل در یک پروژه پر سر و صدا یا ارتباط با مشتری بپردازید. اما این جایی است که تغییر واقعی اتفاق می افتد. اگر ما می خواهیم نتایج بهتری ، نوآوری بیشتر و تیم های قوی تر داشته باشیم ، ما باید نه فقط نحوه ما تغییر کنیم صحبت درباره رهبری ، اما چگونه ما عمل آن ، روز و روز خارج.
مرتبط: زنان در حال افزایش: چرا ما در بالا به زنان بیشتری احتیاج داریم
آنچه رهبران زن به میز می آورند
در سراسر صنایع ، من زنان را می بینم که متفاوت و مؤثر هستند. نه با تقلید از الگوی رهبری سنتی بلکه با بازنویسی آن. به ویژه ، زنان غالباً سه نقاط قوت را در محیط کسب و کار امروز بسیار مهم دارند:
اول ، تصمیم گیریبشر این به معنای مطیع بودن نیست. این بدان معناست که در مورد چگونگی تأثیر تصمیمات بر مردم ، چگونگی حرکت در اولویت های رقیب و چگونگی ایجاد اعتماد بلند مدت ، متفکر باشید. در بازارهای خاورمیانه که ما در آن فعالیت می کنیم ، همدلی به تیم های ما کمک کرده است تا جایی که دیگران در آن تلاش کرده اند ، خرید کنند.
دوم ، ارزیابی ریسک اندازه گیری شدهبشر در محیط های پر سر و صدا ، بسیاری از زنان تمایل به ارزیابی ریسک ها نه تنها از نظر سود و زیان بلکه از نظر ثبات و شهرت طولانی مدت دارند. این دیدگاه گسترده تر به BGN کمک کرده است تا با شگفتی های کمتری و مقاومت بهتری در نوسانات حرکت کند.
سوم ، رهبری متمرکز بر جامعهبشر بیشتر و بیشتر ، مشتریان و کارمندان انتظار دارند که شرکت ها بیش از ارائه سود انجام دهند. آنها می خواهند بدانند که شما برای چه چیزی ایستاده اید. رهبران زن غالباً این وضوح را به ارمغان می آورند و ارزش ها را در استراتژی قرار می دهند و آن را نشان می دهند هدف بخش مهمی از نحوه انجام تجارت است.
اعتبار ، نه انطباق
یکی از قدرتمندترین چیزهایی که من آموخته ام این است که رهبری نیازی به قرار گرفتن در قالب قدیمی ندارد. در واقع ، وقتی این کار را نمی کنید بهتر کار می کند. با گذشت سالها ، من فهمیدم که هرچه بیشتر به شکلی منتهی می شوم که ارزش ها و غرایز خود را منعکس کند – نه دفترچه بازی شخص دیگری – اعتبار بیشتری کسب می کنم. این درست است که آیا من با مدیران اروپا ملاقات می کنم یا در مورد معاملات تجاری در آسیا مذاکره می کنم.
در مورد هر رهبر در هر زمینه ای نیز همین مسئله صادق است: بزرگترین دارایی شما توانایی شما در فکر کردن به طور مستقل و رهبری واقعی است. اینگونه اعتماد می کنید. اینگونه است که شما پیروی می کنید. در نهایت ، اینگونه است که خود را در بازاری پر از سر و صدا متمایز می کنید.
مرتبط: برای دیدن زنان بیشتر در نقش های رهبری ، در اینجا آنچه باید اتفاق بیفتد آمده است
زنان به دلایل بیشتری احتیاج ندارند چرا رهبری مهم است ؛ ما برای رهبری به فرصت های بیشتری نیاز داریم. به همین ترتیب ، مشاغل نیازی به تعهدات تنوع بیشتری ندارند. آنها باید در جایی که قبلاً نرفته اند ، قدرت و مسئولیت را تغییر دهند.
این که آیا شما در حال ایجاد یک تجارت هستید ، مدیریت یک تیم یا آماده شدن برای مرحله بعدی در حرفه خود ، این را به خاطر بسپارید: رهبری مربوط به چقدر بلند بودن در اتاق نیست. این در مورد وضوح دید شما ، کیفیت تصمیمات شما و روشی است که دیگران را با خود می آورید.
و هنگامی که زنان بیشتری به این فرصت داده می شوند ، نتیجه شرکت های بهتر ، رهبران بهتر ، کارمندان با انگیزه تر و مشتریان شادتر است.
علیرغم پیشرفت در برابری جنسیتی ، زنان تقریباً در هر بخش در نقش های رهبری به طور قابل توجهی نماینده هستند. در اتاق های هیئت مدیره ، در تیم های اجرایی و در موقعیت های کلیدی تصمیم گیری ، این تعداد هنوز هم استعداد و توانایی موجود را منعکس نمی کند.
من به عنوان یکی از معدود زنانی که یک شرکت جهانی را در صنعت نفت و گاز رهبری می کند ، مجبور شدم در اتاقهایی که غالباً تنها زن بودم – راه خود را انجام دهم – گاهی اوقات تنها شخص خارجی از هر نوع. اما من همچنین دیدم که چگونه متفاوت بودن ، تفکر متفاوت و متفاوت است می تواند یک مزیت تجاری باشد.
این فقط مربوط به رفع نابرابری نیست. این در مورد تغییر شکل مجدد است که چگونه ما رهبری را در وهله اول تعریف می کنیم و چرا هر مشاغل ، بدون توجه به صنعت ، از این است که زنان بیشتری را به نقش های ارشد برساند.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/leadership/how-diverse-leadership-gives-you-a-big-competitive-advantage/492733