چگونه تیرانداز پایگاه مشتری را پیدا کرد که انتظار نداشت
جنیفر تسی و جنیفر یه به ترتیب بنیانگذاران و مدیرعامل و COO هستند ، به ترتیب ، از سکوی عکاسی حرفه ای STHATT ، که فتوشاپ های رایگان ارائه می دهد که در آن مشتری ها فقط برای عکس هایی که دوست دارند پرداخت می کنند. کارآفرین با Tsay در مورد تولد مشاغل و استراتژی ها و تاکتیک هایی که برای رشد آن از یک تجارت محلی گرفته تا یکی از آنها در 60 شهر در سراسر ایالات متحده صحبت کرده بود ، صحبت کرد.
لطفاً زمین آسانسور را برای تیراندازی به ما بدهید
Shott یک بازار عکاسی حرفه ای است. ما یک ایستگاه عکاس را در جایی مستقر کردیم ، می گویند پارک مرکزی در شهر نیویورک ، و به مشتریان اطلاع دهیم که از 12 تا 5 در آنجا خواهند بود و می توانند یک جلسه نیم ساعته رزرو کنند. اکنون اینجاست که همه چیز متفاوت است: با اکثر سیستم عامل های دیگر ، باید برای یک جلسه عکس جلو بپردازید. اما با STHATTT بدون ریسک است. شما در واقع لازم نیست تا زمانی که عکس های خود را ببینید و تصمیم بگیرید که آنها را می خواهید ، که در سه تا پنج روز کاری دریافت می کنید ، باید هزینه ای بپردازید. شما فقط برای عکس های مورد نظر خود پرداخت می کنید.
این ایده از کجا آمده است؟
من پیشینه هنری دارم و پیشینه تجاری دارم. و در حالی که من به عنوان یک هنرمند مشغول به کار بودم ، متوجه شدم که بسیاری از هنرمندان در حال زندگی با گیگ هستند. بسیاری نتوانستند پول کافی کسب کنند و مجبور شدند ترک کنند. بنابراین ما دوست داشتیم ، اگر بتوانیم یک الگوی تجاری ایجاد کنیم که به هنرمندان کمک کند تا هنرمندان بمانند؟ این تمام انگیزه پشت آن بود. بیایید سکویی را به هنرمندان ارائه دهیم که حجم کار را به همراه خواهد داشت. آنها آنچه را که در آن خوب هستند انجام می دهند ، و ما تمام فعالیت های تجاری را برای آنها انجام می دهیم.
به عنوان یک هنرمند ، چگونه روی بخش تجاری تمرکز کرده است؟
من چند سال قبل از تصمیم گیری که می خواهم یک هنرمند باشم ، در بانکداری سرمایه گذاری در امور مالی شرکت کار کردم. بنابراین من کلاس های بازیگری ، کلاس های رقص را گذراندم ، یک مستند تهیه کردم ، عروسی ها را برنامه ریزی کردم. من انواع مختلفی از تجربیات را داشتم و همه چیز را با هم جمع کردم تا این موضوع را ایجاد کنم.
لحظه دستیابی به موفقیت شما چه بود؟
ما واقعاً در ابتدا فکر می کردیم که تأثیرگذار از ما استفاده می کنند ، و برخی نیز این کار را کردند ، اما ما به همان شکلی که می خواستیم نمی رسیدیم. تا زمانی که ما در هابوکن جلساتی را ندیدیم ، واقعاً به این واقعیت رسیدیم که این همه خانواده ها هستند. فهمیدیم که مادران معمولاً کسانی هستند که در تعطیلات عکس می گیرند ، بنابراین این برای آنها عالی بود. ما در یک آخر هفته از 50 خانواده عکس گرفتیم. خیلی دیوانه بود این زمانی است که می دانیم ، مانند یک نیاز واقعی و خواسته برای پرتره های خانوادگی وجود دارد. ما شروع به هدف قرار دادن محلات با تعداد زیادی از بچه ها و پارک های عمومی کردیم که برای والدین مناسب بود. ما تبلیغات را به طور خاص نسبت به مادران شروع کردیم و فهمیدیم ، این جمعیتی هدف ماست.
اعتبار: تیراندازی
رشد شما چگونه بوده است؟
در سال اول ، ما چیزی شبیه به 80،000 دلار ساختیم. در سال پنجم ، ما به Breakeven برخورد کردیم. و پس از آن سال بعد ، که 2024 بود ، ما 10 میلیون دلار خط برتر و نزدیک به یک میلیون سودآوری بودیم. بنابراین ما سودآوری خود را 20 برابر کردیم. این فقط ما را شوکه کرد. ما مثل این بودیم ، “اوه ، ما نمی دانستیم که می توانیم این کار را انجام دهیم!” ما فقط با سه نفر از ما شروع کردیم و اکنون 12 نفر تمام وقت و پنج نفر نیمه وقت داریم. ما در 60 شهر در سراسر ایالات متحده هستیم و با حدود 750 عکاس کار می کنیم.
چگونه شبکه عکاسان خود را بسازید؟
ما با عکاسان خود یک برنامه ارجاع دوست داریم. و ما به تمام سیستم عامل هایی که عکاسان به دنبال کار هستند ، می رسیم. یکی از بزرگترین چالش هایی که ما داشتیم آموزش عکاسان در مورد پیشنهاد عکسبرداری رایگان ما بود. برخی تصور می کردند که ما آنها را کلاهبرداری می کردیم. اما ما در مورد نحوه عملکرد آن بسیار شفاف هستیم و سال گذشته ، عکاسان ما به طور متوسط بین 166 تا 199 دلار در ساعت ساخته شده اند و آنها مجبور نیستند هیچ یک از کارهای تجاری را انجام دهند. آنها فقط آنچه را که دوست دارند انجام می دهند. بنابراین اگر می خواهید پول نقد اضافی ایجاد کنید و عکاس خوبی باشید ، آسان است.
بهترین توصیه شما برای سایر صاحبان مشاغل که در جستجوی آن افزایش حرکت بزرگ هستند؟
ایده های جدید را امتحان کنید و سریع آنها را انجام دهید. عدم انجام کار شما شخصاً مهم است. این در واقع مانند این تجربه مراقبه عجیب و غریب است که در آن شما آنچه را که به شما خدمت می کند نگه می دارد و آنچه را که نمی کند رها می کنید ، و از این امر ناراحت نمی شوید. و هر روز بارها و بارها همان روند است.
چیزی که بسیاری از مردم فکر می کنند برای شروع یک تجارت نیاز دارند چیست ، اما واقعاً نیازی به آن ندارید؟
من فکر می کنم بسیاری از مردم می خواهند قبل از شروع احساس اطمینان و اعتماد به نفس داشته باشند. و من دیده ام که بسیاری از مردم واقعاً در سر خود گیر کرده اند ، و شما هرگز نمی خواهید در آن انرژی باشید. شما می خواهید یک فرضیه داشته باشید و آن را آزمایش کنید. فقط سعی کنید کارها را انجام دهید. اصلاً از اشتباه کردن نترسید. من فکر می کنم بسیاری از مردم مانند این هستند ، “اگر این کار را اشتباه انجام دهم چه می شود؟” من حتی به آن فکر نمی کنم. من دوست دارم ، “بیایید این را امتحان کنیم. بیایید این را امتحان کنیم. شما می خواهید ذهنیت آزمایش داشته باشید. آن را در مقیاس کوچک امتحان کنید و آن را سرنگون نکنید.
آیا مانترا یا نقل قول ای دارید که در اوقات سخت به شما الهام بخش است؟
من حتی متوجه نشدم که این کار را کردم ، بنیانگذار من به آن اشاره کرد. من کار خواهم کرد ، و شروع به زمزمه می کنم ، “فکر می کنم می توانم ، فکر می کنم می توانم ، فکر می کنم می توانم از موتور کوچکی که می توانستبشر می دانید ، گاهی اوقات اوضاع بسیار احساس غرق می کند ، اما شما باید ادامه دهید!
جنیفر تسی و جنیفر یه به ترتیب بنیانگذاران و مدیرعامل و COO هستند ، به ترتیب ، از سکوی عکاسی حرفه ای STHATT ، که فتوشاپ های رایگان ارائه می دهد که در آن مشتری ها فقط برای عکس هایی که دوست دارند پرداخت می کنند. کارآفرین با Tsay در مورد تولد مشاغل و استراتژی ها و تاکتیک هایی که برای رشد آن از یک تجارت محلی گرفته تا یکی از آنها در 60 شهر در سراسر ایالات متحده صحبت کرده بود ، صحبت کرد.
لطفاً زمین آسانسور را برای تیراندازی به ما بدهید
Shott یک بازار عکاسی حرفه ای است. ما یک ایستگاه عکاس را در جایی مستقر کردیم ، می گویند پارک مرکزی در شهر نیویورک ، و به مشتریان اطلاع دهیم که از 12 تا 5 در آنجا خواهند بود و می توانند یک جلسه نیم ساعته رزرو کنند. اکنون اینجاست که همه چیز متفاوت است: با اکثر سیستم عامل های دیگر ، باید برای یک جلسه عکس جلو بپردازید. اما با STHATTT بدون ریسک است. شما در واقع لازم نیست تا زمانی که عکس های خود را ببینید و تصمیم بگیرید که آنها را می خواهید ، که در سه تا پنج روز کاری دریافت می کنید ، باید هزینه ای بپردازید. شما فقط برای عکس های مورد نظر خود پرداخت می کنید.
این ایده از کجا آمده است؟
من پیشینه هنری دارم و پیشینه تجاری دارم. و در حالی که من به عنوان یک هنرمند مشغول به کار بودم ، متوجه شدم که بسیاری از هنرمندان در حال زندگی با گیگ هستند. بسیاری نتوانستند پول کافی کسب کنند و مجبور شدند ترک کنند. بنابراین ما دوست داشتیم ، اگر بتوانیم یک الگوی تجاری ایجاد کنیم که به هنرمندان کمک کند تا هنرمندان بمانند؟ این تمام انگیزه پشت آن بود. بیایید سکویی را به هنرمندان ارائه دهیم که حجم کار را به همراه خواهد داشت. آنها آنچه را که در آن خوب هستند انجام می دهند ، و ما تمام فعالیت های تجاری را برای آنها انجام می دهیم.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-shoott-found-an-customer-base-it-wasnt-expecting/492836