چگونه تغییر نام تجاری می تواند به شما در افزایش مقیاس کمک کند

داشتن یک هویت قوی مانند داربست هنگام ساخت یک پل است. از آنجایی که شما از قبل دارای پایه‌ها و تکیه‌گاه‌ها هستید، برند شما تمام معماری مورد نیاز برای ایجاد محتوا، ارائه محصولات و دریافت بودجه را در اختیار شما قرار می‌دهد. این به شما امکان می دهد در بازار ظاهر شوید، که نشان دهنده کارهایی است که می توانید انجام دهید.

کار برندسازی ما نیز راه را برای کانال های محتوای جدید هموار کرد. پاییز امسال، هایلاین پادکست جدیدی به نام «فوق‌العاده مالی» را راه‌اندازی می‌کند که بینش کارشناسان داخلی و خارجی را ارائه می‌کند و بر موضوعات کلیدی مانند ایجاد عملیات مالی عالی برای مشاغل کوچک، رهبری فکری در مدیریت مالی، و نقش فناوری در محرک رشد کسب و کار این به ما امکان می‌دهد بیشتر شخصی باشیم و با هدف ما برای توانمندسازی کارآفرینان برای ایجاد کسب‌وکارهای پر رونق هماهنگ شویم.

انجام کار

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

اگرچه شش ماه برای تکمیل یک برندسازی کامل ایده آل است، یک تغییر نام تجاری سریع را می توان با منابع مناسب در سه ماه انجام داد، باید زمان خود را اولویت بندی کنید و انتخاب های دشواری در مورد کارهایی که می توانید انجام دهید یا نمی توانید انجام دهید. اما اگر بیشتر کار را بر عهده بگیرید و اطراف خود را با متخصصان احاطه کنید، هنوز هم می‌توانید به موقع و در حد بودجه یک تجدید برند با کیفیت ارائه دهید.

دقیقاً مانند High Line شهر نیویورک، ما یک فضای قدیمی و نادیده گرفته شده را به اکوسیستمی مبتنی بر فناوری و اولین اکوسیستم مردم تبدیل کرده‌ایم تا بهتر به جامعه خدمت کنیم. ما مدل متعارف شرکت حسابداری را شکستیم تا تجربه‌ای جدید و ممتاز را به مشتریان ارائه کنیم، بنابراین محتوای خود را برای تأکید بر این موضوع تنظیم کردیم.

همه برای نوشتن کپی واضح و قانع کننده به دنیا نیامده اند. حتی مرد بازاریابی کرکرجک شما به یک ویرایشگر نیاز دارد. صرف نظر از اینکه شما شخصاً برند خود را چقدر می شناسید، یک کپی رایتر یا متخصص برند می تواند به شما کمک کند تا ایده های خود را متبلور کنید و آنها را به آواز خواندن وادار کنید. در مورد یک طراح گرافیک هم همینطور است. یک طراح خارجی را استخدام کنید که ارزش ها و اهداف زیبایی شناختی شما را درک کند، سپس به آنها اعتماد کنید تا هویت بصری تولید کنند که منعکس کننده این موضوع باشد. در درازمدت، استخدام کارشناسان برندسازی می تواند در زمان، پول و سردردهای زیادی صرفه جویی کند.

مطالب مرتبط: چگونه می‌دانید که باید برندسازی کنید؟ در اینجا چند توصیه است

3. یک برند خوب ساختاری برای رشد فراهم می کند

پاک کردن، پاک کردن، پاک کردن. در برابر اصرار برای قرار دادن کلمات بیشتر در صفحه، اضافه کردن ایده های بیشتر، یا ترکیب یک نسخه از آخرین نفر مقاومت کنید. اگر از کلمات مناسب استفاده کنید، یک جمله یا عبارت به خوبی بیان می کند. توجه خواننده را جلب می کند و قدرت چسبندگی بیشتری نسبت به یک صفحه کپی متراکم دارد. به ویرایش ایده های اصلی خود ادامه دهید تا زمانی که کمترین اطلاعات را در یک صفحه داشته باشید.

تجزیه و تحلیل رقابتی می تواند به شما کمک کند تا بفهمید مشتریان در بازار به دنبال چه چیزی هستند و ارزش پیشنهادی منحصر به فرد برند شما را متبلور کنید.

اخیراً، در Hiline، نگاه دقیقی به عملکرد برند خود انداختیم و متوجه شدیم که می‌توانیم شرکت خود را در بازار متمایز کنیم. بنابراین، نفس عمیقی کشیدیم، منابع خود را جمع آوری کردیم و متعهد به تغییر نام تجاری سریع شدیم. این چیزی است که ما یاد گرفتیم.

در مورد هایلاین، تازه کردن برند ما به ما این امکان را داد که تمرکز خود را بر متمایزکننده های اصلی خود تجدید کنیم: افراد، فرآیند و فناوری. ما یاد گرفتیم که برای ارائه یک محیط حمایتی که در آن شرکت‌های دارای تفکر رشد می‌توانند تخصص و پشتیبانی مورد نیاز خود را برای توسعه کسب کنند، باید شرکت خود را به زبانی مدرن و قابل دسترس قرار دهیم و ارتباط انسانی را حفظ کنیم.

در اینجا سه ​​نکته کلیدی از این فرآیند وجود دارد:

1. تیم های کوچک سریعتر حرکت می کنند

مرتبط: راهنمای 20 مرحله ای نهایی برای تغییر نام تجاری آنلاین با موفقیت

1. برند شما باید آنچه را که بازار در حال حاضر به آن نیاز دارد منعکس کند.

وقتی به وب‌سایت‌ها و محتوای رقبا نگاه می‌کردیم، به ما یادآوری می‌شد که چرا این شرکت را در وهله اول راه‌اندازی کردیم. ما دیدیم که بیشتر صنعت عملیات مالی هنوز چقدر قدیمی است و متوجه شدیم که ما متفاوت هستیم. این به ما اجازه داد تا داستان منحصر به فرد برند مدرن خود را برجسته کنیم.

مطالب مرتبط: چگونه با شرکای مناسب یک داستان موفقیت بسازیم

3. کلید حذف می تواند ابرقدرت شما باشد

در حالی که ما در حال تازه کردن نام تجاری خود بودیم، اغلب شبیه نخ زدن یک سوزن در طول طوفان بود. اما با وجود چالش‌ها، این فرآیند ارزشش را داشت. ما اکنون زبان، کانال های محتوا و ناوبری سایت مناسب برای همسویی با بازار فعلی داریم. ما تعهد خود را به توانمندسازی کسب‌وکارهای کوچک تقویت کرده‌ایم و به برندی سرگرم‌کننده، آموزشی و مقیاس‌پذیر رسیدیم که نشان می‌دهد ما چه کسی هستیم، کجا بوده‌ایم و به کجا می‌رویم.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-rebranding-can-help-you-scale-up/479984

وقتی به داده‌های سایت خود نگاه کردیم، متوجه شدیم که برخی از محتواها به خوبی برخی دیگر کار نمی‌کنند و برخی از ناوبری سایت نیاز به کار دارند. بنابراین، ما استراتژی خود را برای همسویی با منافع بازار در زمان واقعی بازبینی کردیم. هدف ما ارائه وضوح، بینش عملی و آرامش خاطر به کارآفرینان بلندپرواز است، و محتوا و ساختار سایت ما اکنون منعکس کننده آن است.

2. برند چیزی بیش از یک ابزار بازاریابی است

تغییر نام تجاری سخت است. این کار گران و وقت گیر است و می تواند حواس اعضای حیاتی تیم را از کار معمولی آنها منحرف کند. پس چرا از آن عبور کنیم؟ زیرا اگر یک کسب‌وکار کوچک هستید که به دنبال افزایش مقیاس هستید، تغییر نام تجاری ممکن است همان چیزی باشد که برای تقویت رشد خود به آن نیاز دارید.

داشتن یک نام تجاری قوی به شما و مشتریانتان این امکان را می دهد که وزن خود را بالاتر از وزن خود داشته باشید. این ابزار به همه افراد در کسب و کار می دهد تا در مورد اینکه چه کسی هستید، به چه چیزی اعتقاد دارید و چه کاری می توانید انجام دهید صحبت کنند.

در حالی که کمی گوش دادن اولیه مهم است، در دام این که نیاز به خرید هر ذینفع برای حرکت رو به جلو داشته باشید، نیفتید. چند نفر از افراد کلیدی را برای کمیته خود انتخاب کنید که می توانند به شما در طوفان فکری کمک کنند، بازخورد با کیفیت ارائه دهند و مهمتر از همه، بدانند چه زمانی باید قلم را زمین بگذارند.

2. شرکای قابل اعتماد شما را از خوب به عالی می برند

دیدگاهتان را بنویسید