چگونه تعقیب برنده های سریع می تواند موفقیت کسب و کار شما را خراب کند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
آیا تا به حال به رستوران مورد علاقه خود رفته اید ، ظرفی را که همیشه دوستش داشتید سفارش داده اید و متوجه شده اید که دیگر آن را طعم نمی دهد؟ شاید آنها برای کاهش هزینه ها شروع به تهیه مواد ارزان تر کنند و کیفیت را برای سودهای کوتاه مدت قربانی کنند. مشاغل غالباً اشتباه مشابهی انجام می دهند – تعقیب روند بازار برای به حداکثر رساندن سود به سرعت اما در معرض نیاز مشتری خود در این فرآیند. این رویکرد ممکن است درآمد کوتاه مدت را افزایش دهد ، اما به ندرت منجر به موفقیت پایدار می شود.
در تجربه من ، اولویت بندی آنچه مشتریان و سرمایه گذاران ما به دنبال آن هستند – حتی گاهی اوقات در تعقیب علائم دلار – منجر به موفقیت بیشتری شده است. شرکت هایی که از ابتدا محصولات و خدمات را با سرمایه گذاران در ذهن ایجاد می کنند ، به طور مداوم از شرکت هایی که در درجه اول روی سود فوری تمرکز می کنند ، بهتر عمل می کنند.
یک رویکرد سرمایه گذار محور فقط اخلاقی نیست-این یک مزیت استراتژیک است که اعتماد را تقویت می کند ، ارجاع را هدایت می کند و زمینه را برای رشد پایدار می گذارد.
مرتبط: اگر می خواهید در دراز مدت کسب و کار شما برنده شود ، میانبرهایی مصرف نکنید
چرا تصمیمات پول محور آتش سوزی می کند
بسیاری از کارآفرینان در دام تعقیب برنده های سریع و بسته شدن معاملات به هر قیمتی قرار می گیرند. این ممکن است به معنای غلبه بر توانایی های یک محصول یا فشار سرمایه گذاری هایی باشد که با اهداف یک سرمایه گذار هماهنگ نباشد. در حالی که این تاکتیک ها می توانند درآمد کوتاه مدت را افزایش دهند ، هزینه های بلند مدت می تواند قابل توجه باشد: اعتماد فرسایش یافته ، کلمه منفی دهان و شهرت لکه دار که بازیابی آن دشوار است.
امروز سرمایه گذاران از همیشه آگاه هستند. یک تجربه بد بد می تواند یک اثر موج دار از فرصت های از دست رفته ایجاد کند. با تمرکز بر آنچه سرمایه گذاران واقعاً به آن احتیاج دارند و می خواهند-به جای آنچه به نظر می رسد بازار دیکته می کند-مشاغل می توانند روابط واقعی و با ارزش را ایجاد کنند که به طول می انجامد.
چگونه درک مشتریان خود رشد می کند
1. رضایت سرمایه گذار پیشرفته
درک اهداف سرمایه گذاران و تحمل ریسک به شما امکان می دهد تا سرمایه گذاری ها و نمونه کارها را به طور مؤثرتری متناسب کنید. وقتی سرمایه گذاران احساس شنیدن و اولویت بندی می کنند ، به احتمال زیاد سرمایه گذاری مجدد می کنند. به عنوان مثال ، ما روزانه با سرمایه گذاران خود صحبت می کنیم و میزبان وبینارهای منظم برای سنجش احساسات آنها و درک نیازهای در حال تحول آنها هستیم. این ارتباط مداوم به ما کمک می کند تا با آنچه سرمایه گذاران ما واقعاً می خواهند در تماس باشیم و ما را با اهداف خود هماهنگ کنیم.
2. مراجعه های مثبت و کلمه دهان
سرمایه گذاران راضی اغلب به عنوان قدرتمندترین طرفداران شما تبدیل می شوند. در دنیایی که اعتماد ارز است ، مراجعه به یک سرمایه گذار خوشحال می تواند با ارزش تر از هر کمپین بازاریابی باشد. وقتی بهترین منافع سرمایه گذاران را در اولویت قرار می دهید ، آنها نه تنها به احتمال زیاد بازگشت می کنند بلکه تجارت خود را به دیگران توصیه می کنند. این رشد ارگانیک هم مقرون به صرفه و هم پایدار است.
3. موفقیت در کسب و کار بلند مدت
ایجاد روابط بر اساس اعتماد و شفافیت سود سهام را می پردازد. شهرت یکپارچگی ، سرمایه گذاران و شرکای با کیفیت بالا را به خود جلب می کند که از یک دید بلند مدت نسبت به دستاوردهای کوتاه مدت ارزش قائل هستند. در مقابل ، مشاغل شناخته شده برای اولویت بندی سود با هر قیمتی که اغلب برای حفظ مشتری تلاش می کنند. مشاغلی که تحمل می کنند ، آنهایی هستند که با قلب سرمایه گذاران خود تصمیم می گیرند.
مرتبط: اخلاق اول: پیروزی سریع برای موفقیت در سرمایه گذاری طولانی مدت
صداقت به عنوان یک مزیت استراتژیک
صادق بودن در برابر نیازهای سرمایه گذار خود فقط کار درستی نیست – این یک استراتژی قدرتمند تجاری است. اگر احساس می کردم این معامله برای اهداف کوتاه مدت یا بلند مدت آنها مناسب نیست ، در اولویت های موفقیت آنها در یک پیروزی سریع قرار گرفته است.
شفافیت در ارتباطات ، معامله منصفانه و هماهنگی با اهداف سرمایه گذاران می تواند پایه و اساس محکمی برای برند شما ایجاد کند. سرمایه گذارانی که به شما اعتماد دارند ، احتمالاً در مواقع چالش برانگیز به شما پایبند هستند و سطح ثبات را که مشاغل ساخته شده در برد های سریع ایجاد می کنند ، نمی توانند مطابقت داشته باشند.
از طرف تلنگر ، من ارزش شرکت خود را می دانم. اگر این به معنای بستن معامله باشد ، رقبا اغلب کاهش می یابد. ما اغلب این کار را نمی کنیم زیرا ما ارزشی را که برای سرمایه گذاران به ارمغان می آوریم درک می کنیم و از سازش در مورد کیفیت خدمات خود امتناع می ورزیم.
در یک بازار رقابتی ، قرار دادن یکپارچگی و منافع سرمایه گذاران شما فقط یک حرکت مناسب نیست-این راهی برای موفقیت بلند مدت است. صاحبان مشاغل که با ایجاد روابط واقعی و شفاف بازی طولانی انجام می دهند می توانند شغلی ایجاد کنند که به اعتماد ، وفاداری و رشد پایدار شکوفا شود.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-chasing-quick-wins-can-sabotage-your-businesss-success/488623