چگونه تعطیلات دو بار NBA Champion Jrue در حال تغییر آمادگی ذهنی با Rhone است

چگونه تعطیلات دو بار NBA Champion Jrue در حال تغییر آمادگی ذهنی با Rhone است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

از آلن ایورسون گرفته تا راسل وستبروک ، NBA مدتهاست که در تقاطع بسکتبال و مد بوده است. بازیکنانی مانند کایل کوزما و جیمز هاردن با استفاده از پیاده روی های قبل از بازی خود ، با استفاده از پیاده روی های قبل از بازی خود ، عناوین خود را تهیه کرده اند تا اظهارات جسورانه خود را بیان کنند و سبک منحصر به فرد خود را به نمایش بگذارند.

با توجه به تأثیر این ورزشکاران ، جای تعجب نیست که مارک های مد مشتاق همکاری با ستاره های NBA هستند. با این حال ، برای ماندگاری این همکاری ها ، بیش از پول و پولی طول می کشد – آنها باید یک تراز واقعی از ارزش ها بین ورزشکار و برند را منعکس کنند.

این دقیقاً همان چیزی است که قهرمان NBA Jrue Holiday با همکاری اخیر خود با Rhone پیدا کرده است. Rhone که در سال 2014 تأسیس شده است ، یک مارک پوشاک و سلامتی با عملکرد 16 فروشگاه خرده فروشی ایالات متحده است. مأموریت Rhone فراتر از فروش لباس با کارایی بالا است. این در مورد الهام بخشیدن به پیشرفت از طریق آمادگی ذهنی ، ابتکارات جامعه و سلامتی است.

در ماه دسامبر ، این برند پیراهن های دارای مجوز NBA خود را معرفی کرد و طرح هایی را برای همه 30 تیم NBA به نمایش گذاشت. برای تعطیلات ، این مشارکت فقط مربوط به مد نیست – بلکه در مورد کار با یک برند است که ارزش هایی را که او در آن زندگی می کند و در دادگاه زندگی می کند ، قهرمان می کند.

تعطیلات می گوید: “از طریق تجربیات خودم ، من فهمیدم که شما نمی توانید از نظر جسمی بدون اولویت بندی بهزیستی ذهنی ، بهترین خود باشید.” “من از شریک زندگی با Rhone برای به اشتراک گذاشتن سفر خود ، افزایش آگاهی در مورد آمادگی ذهنی و کمک به رسالت آنها برای تأثیر مثبت در زندگی بیش از 100 میلیون نفر ، هیجان زده ام.”

مرتبط: چگونه این آژانس ورزشی بوتیک در بازی خودشان غول میلیارد دلاری را مورد ضرب و شتم قرار می دهد

تعهد تعطیلات به آمادگی ذهنی بسیار شخصی است. او فقط در مورد صدمات در دادگاه صحبت نمی کند. همسر وی ، مدال آور طلای المپیک ، لورن تعطیلات ، در دوران بارداری خود در سال 2016 با نبرد عمومی با سرطان مغز روبرو شد ، تجربه ای که عمیقاً بر کل خانواده تأثیر گذاشت.

خوشبختانه ، لورن بر این بیماری غلبه کرد و اکنون تعطیلات از سکوی و منابع خود برای پس دادن استفاده می کنند. جنبه اصلی مشارکت آنها با Rhone ، کمک مالی به صندوق تأثیر اجتماعی JRUE و LAUREN (صندوق JLH) است که با حمایت از کارآفرینان و تقویت رشد اقتصادی بر توانمندسازی جوامع تحت نظارت در سراسر ایالات متحده متمرکز است.

مأموریت Rhone تأثیر مثبت بیش از 100 میلیون زندگی است و این کمک مالی به آنها کمک می کند تا به این هدف برسند.

Nate Checketts ، مدیرعامل Rhone می گوید: “ما از استقبال Jrue به Rhone هیجان زده ایم.” “تعهد بی بدیل جرو به جامعه و بهزیستی کاملاً با مأموریت Rhone هماهنگ است. این همکاری فرصتی هیجان انگیز برای تعمیق ارتباط ما با جامعه NBA و کمک به تغییر معنی دار از طریق صندوق JLH است.”

علاوه بر این کمک مالی ، این مشارکت از 14 تا 16 فوریه در مرکز Moscone در Crossover NBA فعال خواهد شد ، که از لحاظ استراتژیک همزمان با آخر هفته NBA All-Star در منطقه خلیج است.

در حالی که بسیاری از مارک های پوشاک از شانس کار با تعطیلات پرش می کنند ، تمام ستاره های دو بار Rhone را به یک دلیل انتخاب کردند.

تعطیلات توضیح می دهد: “اصالت برای من مهم است.” “من تصمیم گرفتم با Rhone شریک شوم زیرا تمرکز آنها بر جامعه و بهزیستی کاملاً با ارزشهای شخصی من هماهنگ است. حضور در جامعه Rhone فرصتی هیجان انگیز بوده است و من مشتاقانه منتظر تأثیر معنی داری هستیم که با هم ایجاد خواهیم کرد .

مرتبط: چگونه می توان اصالت را در یک شفافیت ولع جهانی در آغوش گرفت

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-two-time-nba-champion-jrue-holiday-is-changing-mental/486719

دیدگاهتان را بنویسید