چگونه تعریف هدف شما موفقیت طولانی مدت را هدایت می کند

چگونه تعریف هدف شما موفقیت طولانی مدت را هدایت می کند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

وقتی از کسی در مورد شغل و شغل خود سؤال می کنید ، می توانند به راحتی توضیح دهند که چه کاری انجام می دهند و چگونه این کار را انجام می دهند ، اما اگر از آنها سؤال کنید چرا آنها این کار را می کنند ، بسیاری با جواب می جنگند. دانستن “چرا” شما باید به عنوان پایه و اساس خدمت کند و به وضوح تعریف شود ، زیرا این یک هدف قدرتمند را فراهم می کند.

در آغوش گرفتن “چرا” شما می تواند تأثیر عظیمی در زندگی ، تجارت و موفقیت شما داشته باشد زیرا این امر نه تنها به جذب مشتری مناسب کمک می کند بلکه می تواند فرهنگ شرکت را تقویت کند و شما را در مسیر رشد پایدار سوق دهد.

مرتبط: قدرت پیدا کردن چرا

جذب مشتری های مناسب

بسیاری از مشاغل و رهبران احساس می کنند که باید خدمت کنند و برای هر شخص یا مشتری علاقه مند که خودشان را ارائه می دهند ، باز باشند. با این حال ، هر مشتری مناسب برای تجارت شما نیست. هنگامی که هدف خود را حفظ می کنید و “چرا” از ذهن خود ، به طور طبیعی به جذب مشتریانی که با ارزش ها و عقاید شما هماهنگ هستند ، کمک می کند ، در حالی که دیگران را که مناسب نیستند ، دلسرد می کنید. این تراز باعث صرفه جویی در وقت و تلاش های صرف شده در جلسات بی معنی ، پیشنهادات و غیره می شود که به شما و تیم شما امکان می دهد تا بر روی ارائه نتایج برتر به مشتریان مناسب تمرکز کنید.

به مشتری های دشواری که تجربه کرده اید فکر کنید – شاید آنها هزینه ها ، رویکردها و روش های شما را زیر سوال ببرند ، یا در مورد دامنه تعریف شده خود ، محدودیت ها را تحت فشار قرار دهند. آنها ممکن است ارزش واقعی در خدماتی را که شما ارائه می دهید ، نبینند یا از آنها قدردانی نکنند ، و اغلب اوقات ، به این دلیل است که آنها با “چرا” شرکت شما هماهنگ نیستند. شما می خواهید با مشتریانی که با هدف خود هماهنگ و طنین انداز هستند ، کار کنید ، زیرا آنها کسانی خواهند بود که به تخصص و خدمات شما اعتماد می کنند ، ارزش و قدردانی می کنند ، و اغلب به شرکای بلند مدت تبدیل می شوند.

اجتناب از سوء استفاده و خزش دامنه

اگر شما یک “چرا” مشخص ندارید ، این درهای سردرگمی و موضوعات آینده مانند سوءاستفاده یا مشتری را در خارج از دامنه کار تعیین شده شما می پرسد. با تعریف “چرا” ، احتمال وقوع سوء استفاده در روابط مشتری را کاهش می دهید ، که می تواند باعث ناامیدی از هر دو طرف شود.

همچنین مهم است که مرزها و انتظارات را از ابتدا تعیین کنید تا اطمینان حاصل شود که همه بر روی اهداف تراز شده و از سوء تفاهم جلوگیری می کنند. این کمک می کند تا برای هر دو طرف یک رابطه مولد تر و تحقق بخش تر ایجاد شود. “چرا” شما باید به عنوان یک اصل راهنما باشد تا تجارت خود را در مسیر خود نگه دارید و روی مأموریت آن متمرکز شوید.

تقویت موقعیت و مارک بازار خود

برای ساختن برند خود و ایجاد موقعیت خود در بازار ، باید تجارت خود را از رقابت جدا کنید. یک “چرا” تعریف شده و واضح نه تنها می تواند تجارت شما را به یاد ماندنی تر کند ، بلکه با نشان دادن سرمایه گذاری خود در کالای بیشتر و چیزی غیر از کسب سود ، می تواند به جذب مشتری های وفادار و کارمندان کمک کند. به اشتراک گذاشتن “چرا” خود به همراه داستان ، مأموریت و ارزش های شرکت شما باعث می شود شرکت شما قابل اعتماد تر و معتبرتر باشد. این را به عنوان ابزاری دیگر برای ایجاد اعتماد و وفاداری ، که به رشد بلند مدت کمک می کند ، فکر کنید.

مرتبط: یک بحث الهام بخش با سیمون سینک در مورد یادگیری “چرا”

توسعه یک تیم متحد

فراتر از روابط مشتری شما ، یک “چرا” به خوبی تعریف شده نقش مهمی در ساختن یک تیم محکم و متحد دارد. اگر کارمندان را بر اساس مهارت و تجربه عادلانه استخدام می کنید ، ممکن است نیروی کار با عملکرد بالا داشته باشید ، اما ممکن است آنها فاقد اشتیاق ، وفاداری و تعهد باشند. شما می خواهید اعضای تیم شما به “چرا” شما اعتقاد داشته باشند ، بنابراین آنها در دید شما سرمایه گذاری می شوند.

کارمندانی که با هدف شما هماهنگ هستند ، صرفاً برای پرداخت چک کار نمی کنند – آنها اختصاصی ، نوآورانه هستند و در کار خود احساس مالکیت و غرور می کنند. این اعضای تیم به یک نیروی محرکه ارائه می دهند که خدمات به مشتری برتر را ارائه می دهد که تأثیر آن در موفقیت بلند مدت تجارت شما تأثیر دارد. تیمی که جمعی “چرا” را به اشتراک می گذارد ، انگیزه بیشتری ، انعطاف پذیر است و می تواند بر سختی ها غلبه کند.

“چرا” شما بیش از یک بیانیه ماموریت ساده است – این هسته اصلی تجارت شماست. این بر مشتریانی که جذب می کنید ، فرهنگ شرکت شما و موفقیت بلند مدت تجارت شما تأثیر می گذارد. رهبری با یک هدف شما را به سمت افراد مناسب ، از جمله مشتری ها و کارمندان ، که همان عقاید را در مورد آنچه شما در نظر دارید به اشتراک می گذارند ، سوق می دهد. این کمک می کند تا یک محیط تجاری سودآور ، تحقق و پایدار را پرورش دهید. من شما را تشویق می کنم لحظه ای وقت بگذارید و از خود بپرسید: چرا کاری را انجام می دهید؟ هرچه واضح تر بتوانید پاسخ خود را تعریف کنید ، تجارت شما قوی تر خواهد بود.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/how-defining-your-purpose-drives-long-term-success/489130

دیدگاهتان را بنویسید