چگونه تجارت املاک و مستغلات خود را با رویکرد مشتری محور متحول کنید

در املاک و مستغلات، مانند هر کسب‌وکار متمرکز بر مشتری، ایجاد روابط به معنای پیشرفت بیشتر است – چه ارائه بینش‌های بازار مدت‌ها پس از بسته شدن معامله یا ارائه پشتیبانی مداوم با مدیریت دارایی. مشتریانی که فراتر از فروش احساس حمایت می کنند، بازخواهند گشت و مشتریان جدید را معرفی می کنند، شبکه شما را گسترش می دهند و فرصت های جدیدی برای موفقیت ایجاد می کنند.

توجه به جزئیات همه تفاوت را ایجاد می کند

اهمیت توجه به جزئیات را نمی توان نادیده گرفت. در املاک و مستغلات، جزئیات کوچک، مانند به خاطر سپردن ترجیحات طراحی خاص مشتری یا برنامه‌ریزی بازدید در زمان‌هایی که مطابق با نیاز آنها است، می‌تواند تفاوت را ایجاد کند. نمایندگان موفق می دانند که هر تعامل با مشتری فرصتی برای نشان دادن تعهد خود به ارائه ارزش و تضمین یک تجربه یکپارچه است.

موفقیت در املاک و مستغلات، و بسیاری از صنایع دیگر، اغلب توسط یک عامل کلیدی تعیین می شود: خدمات مشتری. در حالی که هوش مصنوعی، فناوری و تجزیه و تحلیل داده ها اهمیت فزاینده ای پیدا کرده اند، جزء انسانی نیروی محرکه موفقیت بلندمدت تجاری است. اتخاذ یک رویکرد مشتری محور برای ایجاد روابط پایدار با مشتری و در عین حال رقابتی بودن ضروری است.

قدرت خدمات استثنایی به مشتریان

خدمات استثنایی به مشتریان به معنای پیش بینی مستمر نیازهای مشتریان و اقدام در جهت بهترین منافع آنهاست. هنگامی که مشتریان احساس می کنند مورد توجه و ارزش قرار می گیرند، احتمال بازگشت آنها برای معاملات آینده بیشتر است. آنها همچنین مدافعانی می شوند که خدمات شما را به دیگران توصیه می کنند. این امر به ویژه در دورانی که ارجاعات شفاهی و توصیه های شخصی اهمیت زیادی دارد. مطالعات نشان داده اند که ارجاعات شخصی می تواند محرک اصلی رشد کسب و کار در املاک و سایر صنایع خدماتی باشد.

رویکرد مشتری محور یک استراتژی اثبات شده برای رشد کسب و کار است. تحقیقات PwC نشان می دهد که 73 درصد از مصرف کنندگان می گویند تجربه مشتری یک عامل مهم در تصمیم گیری خرید آنها است. این امر به ویژه در صنعت املاک و مستغلات صادق است، جایی که سرمایه گذاری های مالی و عاطفی قابل توجه است. با اولویت دادن به تجربه مشتری، کسب‌وکارها خود را در بازار متمایز می‌کنند و خود را برای موفقیت بلندمدت قرار می‌دهند.

اتخاذ رویکرد مشتری محور در املاک و مستغلات، و در هر صنعتی، به معنای درک این است که موفقیت فقط به اعداد و ارقام مربوط نمی شود. این در مورد افراد پشت معاملات است. زمانی که مشتریان احساس کنند مورد توجه و ارزش قرار می گیرند، باز خواهند گشت، دیگران را معرفی می کنند و به رشد و پایداری بلندمدت کسب و کار شما کمک می کنند.

اول قرار دادن افراد منجر به نتایج بهتر برای همه می شود. با ارائه خدمات استثنایی، کسب‌وکارها می‌توانند روابطی را ایجاد کنند که منجر به کسب و کار تکراری شود، ارجاع‌های ارزشمندی ایجاد کند و شهرت خود را افزایش دهد. تمرکز قوی بر خدمات مشتری در نهایت منجر به رضایت بیشتر مشتری می شود که مستقیماً بر رشد درآمد و وفاداری به برند تأثیر می گذارد.

با تأکید بر رویکرد اول مشتری، املاک و مستغلات و دیگر متخصصان صنعت می‌توانند کسب‌وکارهای پررونقی ایجاد کنند که ارزش ارائه می‌کنند و روابط پایدار ایجاد می‌کنند، در حالی که در یک بازار رقابتی و مبتنی بر فناوری برجسته هستند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-to-transform-your-real-estate-business-with-a/480786

این تغییر طرز فکر، رابطه را از یک معامله یکباره به یک مشارکت پایدار تبدیل می کند. برای مثال، مشتریانی که با دقت و توجه رفتار می‌شوند، زمانی که برای سرمایه‌گذاری بعدی ملک خود آماده می‌شوند، احتمالاً دوباره به دنبال خدمات شما خواهند بود. علاوه بر این، درک اهداف بلندمدت مشتری به نمایندگان کمک می‌کند تا مشاوره‌های بهتر و متناسب‌تری ارائه دهند که منجر به رضایت و وفاداری بیشتر مشتری می‌شود.

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

مطالب مرتبط: خدمات خوب به مشتری یک هنر در حال ناپدید شدن است – در اینجا نحوه متفاوت بودن شما آمده است

در بسیاری از موارد، توجه به جزئیات است که یک فرآیند استرس زا، مانند خرید خانه، را به یک تجربه مثبت و با ارزش تبدیل می کند. این سطح از مراقبت به تمایز عوامل مشتری مدار از رقبای خود کمک می کند و یک ارتباط عاطفی با مشتریان ایجاد می کند و باعث تعمیق بیشتر رابطه می شود.

مورد تجاری برای یک طرز فکر خدمات گرا

موارد مرتبط: مشتری مداری: چیست، چرا اهمیت دارد و چگونه می توان آن را بهبود بخشید

ایجاد روابط بلندمدت، نه فقط معاملات

اتوماسیون و داده ها به طور فزاینده ای رایج می شوند، با این حال ارتباط انسانی غیرقابل جایگزین باقی می ماند. به ویژه صنعت املاک و مستغلات بر پایه روابط و اعتماد بنا شده است. با تمرکز بر خدمات استثنایی به مشتریان و اولویت‌بندی نیازهای مشتریان، متخصصان می‌توانند شراکت‌های پایداری ایجاد کنند که فراتر از محدوده یک معامله است.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که متخصصان املاک و مستغلات می توانند مرتکب شوند این است که هر معامله را به عنوان یک رویداد مجزا در نظر بگیرند. اگرچه بستن سریع معاملات ممکن است کارآمد به نظر برسد، اما می‌تواند منجر به از دست رفتن فرصت‌های رشد و ایجاد روابط شود. ذهنیت مشتری محور به این معنی است که هر تعامل مشتری را به عنوان فرصتی برای ایجاد اعتماد و ارتباط بلندمدت می بینیم.

در هسته هر کسب و کار موفق املاک، تعهد به خدمات استثنایی به مشتریان است. فراتر از پاسخگویی سریع به تماس ها یا سازماندهی تماشای آرام، درک واقعی انگیزه ها و نیازهای مشتریان است. نمایندگان بزرگ فقط معاملات را کامل نمی کنند. اعتماد ایجاد می کنند در صنعتی که احساسات و امور مالی اغلب عمیقاً در هم تنیده هستند، مشتریان می خواهند احساس درک، احترام و اولویت داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید