چگونه بهتر از بهزیستی کارمندان خود پشتیبانی کنیم

چگونه بهتر از بهزیستی کارمندان خود پشتیبانی کنیم

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

در محیط تجاری پویا امروز ، ایجاد یک محل کار پر جنب و جوش برای کارمندان خود بیش از ارائه حقوق جذاب است. شرکت ها از ارتباط حیاتی بین بهزیستی کارمندان و عوامل اصلی مانند بهره وری ، تعامل و حفظ آگاه می شوند.

سازمان ها با حمایت از کارمندان در جنبه های مختلف بهزیستی خود-ذهنی ، جسمی و مالی-نه تنها زندگی فردی را تقویت می کنند بلکه یک پایه محکم برای یک تجارت پر رونق ایجاد می کنند.

مرتبط: اولویت بندی بهزیستی کارمندان شما هوشمندانه ترین تصمیم تجاری است که می توانید بگیرید-در اینجا نحوه وجود دارد.

سلامتی مالی: تجهیز کارمندان برای ثبات بلند مدت

سرمایه گذاری در برنامه های سلامتی نشان دهنده فرهنگ مثبت در محل کار است که تیم های انعطاف پذیر را پرورش می دهد. استرس مالی می تواند بی سر و صدا هم بهره وری و هم روحیه را در بین کارمندان تضعیف کند. گزارش مزایای محل کار Bank of America 2024 ، که جزئیات وضعیت مشاغل کوچک را نشان می دهد ، نشان می دهد که در حالی که نشانه هایی از پیشرفت در سلامتی مالی کارکنان وجود دارد ، اما این مشاغل هنوز هم وقتی کارکنان احساس می کنند وضعیت مالی آنها خوب یا عالی است ، از میانگین ملی کم می شوند.

به طور خاص ، تنها یک سوم کارمندان در شرکت هایی که کمتر از 50 کارمند دارند ، در مقایسه با میانگین ملی 47 ٪ ، سلامتی مالی خود را مثبت ارزیابی کرده اند. علاوه بر این ، 68 ٪ قابل توجهی از کارمندان در مشاغل کوچک گزارش دادند که نسبت به شرایط مالی خود احساس استرس کرده اند.

صاحبان مشاغل می توانند با تأمین منابع و ابزارهایی که باعث افزایش سواد مالی و مهارت های بودجه بندی می شوند ، به طور فعال به کاهش استرس مالی کارکنان خود کمک کنند. سازماندهی کارگاه های آموزشی یا جلسات آموزنده با تمرکز بر موضوعاتی مانند مدیریت بدهی ، پس انداز سلامت یا برنامه ریزی بازنشستگی می تواند کارکنان را قادر سازد تا نگرانی های مالی خود را در ساعات کار برطرف کنند ، نه اینکه پس از پایان روزهای کاری خود به جستجوی کمک بپردازند. علاوه بر این ، ارائه دسترسی به مشاوران مالی برای مشاوره های کوتاه می تواند مشاوره و پشتیبانی شخصی را ارائه دهد که وضعیت منحصر به فرد هر کارمند را برآورده می کند.

فراتر از ابتکارات آموزشی ، کارفرمایان می توانند مزایایی مانند کمک بدهی را کشف کنند ، که می تواند به نیازهای فوری مالی و همچنین 401 (k) و HSA کمک کند که می تواند به کارمندان کمک کند تا در آینده صرفه جویی کنند. براساس گزارش Bank of America ، با توجه به اینکه تقریباً کارمندان یک در چهار بدهی کارت اعتباری را پرداخت می کنند و تقریباً نیمی از آنها اظهار داشتند که به طور جدی پس انداز نمی کنند ، این مزایا به یک راه حل محبوب محبوب برای صاحبان مشاغل که می خواهند از کارمندان خود بهتر حمایت کنند ، تبدیل می شوند.

مرتبط: 3 دلیل کارفرمایان باید روی بهزیستی مالی کارمندان تمرکز کنند

سلامتی جسمی و روحی: پرورش یک محل کار سالم و حمایتی

حمایت از سلامتی کارمندان بیش از انگیزه های مالی است. برای صاحبان مشاغل ضروری است که بر سلامت جسمی و روحی تمرکز کنند. ایجاد یک محیط کار واقعاً سالم به معنای فراتر از ارائه میزهای ایستاده یا روزهای سلامت روانی است. پرورش فرهنگی که بهزیستی کارکنان را ارزیابی می کند و در هر زمان ممکن عادت های سالم را ترویج می کند ، مهم است.

ارتقاء فعالیت بدنی با عضویت در سالن های ورزشی یارانه ای ، کلاس های سلامتی در محل یا برنامه های ورزشی سازمان یافته برای تیم شما به پرورش یک محیط کار پر انرژی تر کمک می کند. بازپرداختهای Wellness ، مانند حساب هزینه زندگی (LSA) می تواند به کارمندان کمک کند تا طیف وسیعی از هزینه های اضافی را بپردازند ، که به کارفرمایان کمک می کند تا رفتارهای سالم را برای اعضای تیم خود در خارج از محل کار تشویق کنند – به طور بالقوه به کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی و غیبت کمک می کند.

گزارش مزایای محل کار بانک مرکزی آمریکا نشان داد که تقریبا نیمی از کارمندان در مشاغل کوچک گزارش داده اند که به LSA ها بسیار علاقه مند هستند. با این حال ، کمتر از 30 ٪ کارفرمایان این مزیت خاص را ارائه می دهند.

پرداختن به سلامت روان به همان اندازه بسیار مهم است. اجرای برنامه های ذهن آگاهی و کارگاه های مدیریت استرس یا اطمینان از دسترسی آسان به متخصصان بهداشت روان می تواند فضایی حمایتی را ایجاد کند که در صورت لزوم کارکنان احساس راحتی کنند. با از بین بردن ننگ مرتبط با جستجوی کمک ، افراد می توانند از منابع موجود در اختیار آنها استفاده کنند ، قبل از آنکه کارها بسیار دشوار شود. ایجاد یک محیط امن برای ابراز نگرانی و کمک به کمک نه تنها به افراد در مدیریت استرس و چالش کمک می کند بلکه باعث ارتقاء همدلی و درک فرهنگ در محل کار می شود و ارتباطات خود را با تیم شما تقویت می کند.

نشان دادن حمایت از خانواده ها و جوامع کارمندان ، راه دیگری برای صاحبان مشاغل برای بهبود روحیه و سلامتی در محیط کار است. گزارش مزایای محل کار نشان داد که در سال 2024 ، تقریبا نیمی از کارمندان در مشاغل کوچک به عنوان مراقبان عزیزان خدمت می کردند. با توجه به این نقش می تواند فشار قابل توجهی را بر روی بهزیستی و منابع مالی آن فرد ایجاد کند و به کارفرمایان فرصتی می دهد تا برای کمک به کاهش برخی از چالش های مراقبان با آنها قدم بگذارند.

در حالی که 81 ٪ از کارفرمایان از ارائه پشتیبانی مراقب خبر دادند ، تنها 61 ٪ از کارمندان اظهار داشتند که آنها آگاه بودند که این حمایت وجود داشته است. این مهم است که نه تنها این نوع مزایا را ارائه دهیم بلکه کارمندان خود را در مورد گزینه های پشتیبانی که در دسترس آنها است ، مطلع کنید.

مرتبط: 4 راه برای ارتقاء سلامتی ذهنی مثبت در محل کار خود

در نهایت ، حمایت از بهزیستی کارکنان نیاز به یک رویکرد جامع و یکپارچه دارد که سلامتی مالی ، جسمی و روحی را در بافت فرهنگ شرکت شما قرار می دهد. ارتباطات باز ، فرصت های منظم برای ارائه بازخورد و تعهد واقعی از رهبری در ایجاد نیروی کار سالم ضروری است. با سرمایه گذاری در بهزیستی کارمندان ، صاحبان مشاغل نیز در موفقیت بلند مدت خود سرمایه گذاری می کنند. ایجاد نیروی کار که به پیشرفت در چشم انداز تجاری پیچیده و همیشه در حال تغییر در چشم انداز تجاری کمک می کند ، به بهبود حفظ کارمندان و تقویت یک تجارت کمک می کند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/how-to-better-support-your-employees-well-being/489034

دیدگاهتان را بنویسید