3. به ایجاد تبلیغ خود ادامه دهید.
5. پست محتوای مارک دار یا داستانی را که می خواهید تبلیغ کنید انتخاب کنید. میتوانید تبلیغ خود را در همه مکانهای اینستاگرام (فید، استوری و کاوش) اجرا کنید.
برای شما، به عنوان یک برند، محتوای برند اینستاگرام می تواند هر محتوایی باشد که توسط یک تأثیرگذار، خالق یا سفیر به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما ایجاد شده است.
هنگامی که در یک پست یا داستانی تگ شده اید، می توانید اطلاعات ارگانیک را در مورد محتوای مارک دار بخش اطلاعات صفحه
موارد دیگری که باید در نظر بگیرید:
برای داستانs، یک پنجره 14 روزه برای مشاهده دسترسی، ضربه زدن به جلو، ضربه زدن به عقب، پاسخ ها و خروج خواهید داشت. سازندگان همچنان معیارها را مستقیماً در بینشهای اینستاگرام مشاهده میکنند، برخلاف Page Insights در فیسبوک. اطلاعات آماری داستانها فقط 14 روز طول میکشد.
علاوه بر این، میتوانید کنترل کنید که یک اینفلوئنسر بتواند شما را بهعنوان شریک پولی خود برچسبگذاری کند و از عملکرد پست و همچنین تأثیرگذار که در ابتدا آن را ارسال کرده است، اطلاعاتی کسب کنید.
برای پست های فید، می توانید دسترسی و تعامل را ببینید.
میتوانید اطلاعات بینش را برای محتوای مارکی که در آن برچسبگذاری شدهاید، از جمله فید، ویدیوی اینستاگرام، داستانها، حلقهها و زنده مشاهده کنید.
💡توجه داشته باشید که سازندگان تنها در صورتی می توانند شما را در نتایج جستجو پیدا کنند که یک حساب تجاری داشته باشید. اگر این کار را نکنید، آنها به سادگی دسته شما را در لیست پیدا نخواهند کرد.
4. در سطح آگهی، ضربه بزنید از پست موجود استفاده کنید. در اینجا فهرستی از پستها و داستانهای محتوای مارکدار موجود را مشاهده خواهید کرد خلاق بخش.
اینستاگرام محتوای برند را «به عنوان محتوای سازنده یا ناشر که دارای یک شریک تجاری برای تبادل ارزش است یا تحت تأثیر آن قرار میگیرد (مثلاً جایی که شریک تجاری به سازنده یا ناشر پول پرداخت کرده است» تعریف میکند.
در مرحله Placements، را انتخاب کنید فید اینستاگرام، استوری یا کاوش کنید.
💡پیشنهاد می شود مطالعه شود: راهنمای قطعی برای تحلیل اینستاگرام و نحوه عملکرد آن
به عنوان یک برند، باید یک حساب تجاری داشته باشید تا به عنوان شریک پولی برچسب گذاری شوید، از دستورالعمل های انجمن اینستاگرام پیروی کنید و در یک کشور واجد شرایط زندگی کنید.
آیا محتوای برند اینستاگرام قابل تبلیغ است؟
هر بار که یک اینفلوئنسر شما را در پست محتوای مارک دار خود برچسب گذاری می کند، اعلانی دریافت خواهید کرد و می توانید بینش عملکرد پست خود را مشاهده کنید.
قبل از شروع، مطمئن شوید که حساب برند شما با استانداردهای واجد شرایط بودن اینستاگرام مطابقت دارد.
محتوای مارک دار به این معنی است که شما برای ایجاد پستی که محصول خود را نشان می دهد، به سازنده آن پول یا چیز دیگری جبران می کنید.
توجه داشته باشید که سازندگان می توانند حداکثر دو برند را در هر پست تگ کنند.
کدام کسب و کارها می توانند محتوای برند ایجاد کنند: واجد شرایط بودن
بنابراین مزایای برای سازندگان واضح است: آنها به احتمال زیاد برای پست پول دریافت می کنند. اما چه سودی برای برندها دارد؟ بیایید دریابیم.
محتوای برند شده در اینستاگرام برای برندها و مشاغل
اگر کسبوکاری هستید که میخواهید محتوای برند ایجاد کنید، مطمئن شوید که این شرایط رعایت شده است:
- سازنده محتوا را به عنوان یک پست یا داستان به اشتراک گذاشته است.
- آنها کسبوکار شما را برچسبگذاری کردهاند و به کسبوکار شما امکان میدهند محتوای برند شما را تقویت کند. یک سازنده همچنین میتواند مجوزهای سطح حساب کسب و کار شما را بدهد.
اگر یک برند هستید و میخواهید با یک اینفلوئنسر در اینستاگرام پستی با نام تجاری داشته باشید، به این صورت عمل میکند:
- اینفلوئنسر طبق معمول پست، داستان یا حلقه ایجاد می کند و شما را به عنوان شریک تجاری خود تگ می کند.
- آنها شما را در قسمت جستجوی برندها جستجو می کنند و شما را تگ می کنند.
تنظیمات پیشفرض اینستاگرام برای کسبوکارها شما را ملزم میکند تا درخواستهای مشارکت را به صورت دستی تأیید کنید، اما میتوانید آن را در تنظیمات غیرفعال کنید: تنظیمات ← تجارت ← برگه محتوای برند ← تأیید دستی برچسب ها → خاموش.
در اینجا نحوه عملکرد محتوای مارک اینستاگرام برای برندها و تأثیرگذاران آمده است. فراموش نکنید که عملکرد آن را بررسی کنید و اینکه چگونه به شما در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند!