چگونه براق تر استراتژی اجتماعی 2023 خود را در اطراف TikTok، انجمن و موارد دیگر منطبق می کند

رسانه‌های اجتماعی دائماً خود را تغییر می‌دهند و در چند سال اخیر به شدت تغییر کرده‌اند. این برند متولد اینستاگرام مجبور شده است استراتژی رسانه های اجتماعی خود را همراه با آن توسعه دهد.

به جیمی دینار، مدیر ارشد رسانه های اجتماعی و محتوای دیجیتال Glossier بپیوندید، زیرا او در مورد سال گذشته منعکس می کند و نشان می دهد که چگونه این برند در سال 2023 و بعد از آن به تکامل رویکرد خود ادامه می دهد.. در مورد آن خواهید شنید:

  • چگونه استراتژی اجتماعی خود را تنظیم کنید تا مرتبط باقی بماند
  • چرا جامعه‌سازی اساس برند گلوسیر است و چگونه آن را به خوبی انجام دهیم
  • نکات برتر برای TikTok و تجارت الکترونیک اجتماعی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/webinars/how-glossier-contours-their-2023-social-strategy-around-tiktok-community-more/Glossier یک یا دو چیز در مورد رسانه های اجتماعی می داندبرای جمع آوری 2.6 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام و بیش از 345 هزار دنبال کننده در TikTok کافی است. چیزی که زمانی با نام Into The Gloss آغاز شد، یک وبلاگ زیبایی که به کشف محصولات مورد علاقه اختصاص داشت، به یک برند زیبایی که در سال 2014 تأسیس شد، تبدیل شد و به سرعت در شبکه های اجتماعی طرفدارانی را ایجاد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید