چگونه برادران آفات میامی شروع به کار کردند

چگونه برادران آفات میامی شروع به کار کردند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

خوزه رودریگز می خواست در پله های پدرش پیروی کند و در صنعت کنترل آفات حرفه ای بسازد ، بنابراین وقتی برادرش ، مایکل ، با او همکاری کرد تا برادران آفات را شروع کند. پیوند قوی آنها باعث ایجاد یک تجارت پر رونق در ایجاد روابط پایدار با مشتریان شد.

مایکل می گوید: “من فکر نمی کنم گزینه های زیادی وجود داشته باشد که شما می توانید با بهترین دوست و بزرگترین تشویق کننده خود کار کنید.” “برای من ، این واقعاً مهمترین چیز بود.”

مرتبط: دو رهبر صنعت بهترین توصیه های خود را برای صاحبان رستوران به اشتراک می گذارند – و مبلغ دقیقی را که می توانید بدون از دست دادن مشتری افزایش دهید ، نشان می دهد

به نظر می رسد ، رفتن به تجارت با بهترین دوست شما می تواند تمایز اصلی شما باشد. این دو نمایشگاه تیمی عالی را نشان می دهد ، که در تعامل مشتری آنها و بسیاری از بررسی های پنج ستاره منعکس شده است-که جایگاه خود را در 100 مشاغل برتر محلی Yelp در سال 2025 تضمین می کند.

“[Customers] مایکل می گوید: “ما را به خوبی باهوش و خوش ذوق پیدا کنید. من فکر می کنم این واقعاً پایه و اساس همه اینها است. و سپس از آنجا ، چیزهای خوب می آیند. “

هر یک از اعضای برادران Pest که به برادرزاده خود پیوستند ، هر یک از اعضای The Pest Brothers چیزی متفاوت از جدول از جمله استخدام ، بازاریابی و تجربه صنعت به ارمغان می آورد.

ایجاد روابط در مدرسه قدیمی برای رشد زودهنگام آنها مهم بود. این تیم از مسابقات گلف برای مدارس محلی حمایت مالی می کند و در رویدادهای جامعه شرکت می کند تا نه تنها دیدی برای برادران آفات ایجاد کند بلکه برای احترام به ریشه های آنها نیز ایجاد می کند.

“ما در مسابقات گلف برای حمایت مالی بودیم [my son’s] خوزه می گوید ، دبیرستان ، جایی که ما منجر به بسیاری از آنها می شویم. “

مرتبط: این همان چیزی است که مدیرعامل Kickstarter آرزو می کند کارآفرینان مشتاق می دانستند

با این وجود ، برادران می دانستند که کارهای بیشتری برای تقویت دید آنلاین وجود دارد. آنها Yelp را فرصتی برای جذب بیشتر می دانند و سرمایه گذاری به سرعت پرداخت می شود. “ما آزمایش رایگان را امتحان کردیم [of Yelp Ads]، و این یک موفقیت مطلق بود – تقریباً مثل اینکه ما یک سوئیچ نور را چرخیدیم ، و [leads] مایکل می گوید ، به طرز چشمگیری شروع به جریان کرد.

آنها چنان هجوم مورد توجه صاحبان خانه به دست آوردند که تصمیم گرفتند جلوی ارسال تبلیغات نامه های حلزون را بگیرند ، که می تواند میزان موفقیت کمتری داشته باشد.

مایکل می گوید: “هر زمان که در YELP صدرنشینی می کنیم ، در مورد سرعت برای رهبری است.” “هرچه سریعتر بتوانیم به آن دست یابیم ، سریعتر می توانیم به آن خانه برسیم ، آن را خدمت کنیم و آن سرب را بدست آوریم.”

با این حال ، حضور Yelp آن چیزی بیش از تولید سرب انجام می دهد. همچنین باعث ایجاد اعتماد می شود و به تبدیل مشتریان بالقوه به عادی های وفادار و طولانی مدت کمک می کند. به خصوص در صنعت کنترل آفات و خدمات خانه ، مشتری جدید همیشه به معنای یک شغل نیست. هر رهبری جدید فرصتی برای ایجاد مشتری مکرر است – و فرصت ها برای برادران آفات در حال چرخش است.

مایکل می گوید: “اینها مردمی هستند که اگر کار خوبی انجام دهید ، آنها برای مدت طولانی به شما پاداش می دهند.” “از نظر منجر به Yelp که من در داشبورد ما دیدم ، دیدگاه های صفحه ما طی 30 روز گذشته 576 ٪ افزایش یافته است [since winning Yelp’s Top 100]بشر شما در مورد آگاهی از بازار صحبت می کنید – این فوق العاده است. اگر من تا به حال آن را دیده ام ، این ویروسی است ، بنابراین برای ما بسیار جذاب بوده است. “

هنگامی که توجه مخاطبان خود را به خود جلب کردید ، خوزه تأکید کرد که تعیین انتظارات واضح چقدر مهم است ، مانند مدت زمان درمان یا چه زمانی مشتری نتایج را مشاهده می کند. این نوع شفافیت است که باعث ایجاد اعتبار می شود ، از سردرگمی جلوگیری می کند و بررسی های پنج ستاره را کسب می کند.

هنگامی که اشتباهات به ناچار اتفاق می افتد ، برادران آنها را با فضل تصدیق می کنند و شخصاً به مشتریان می رسند تا امور را درست کنند. خوزه می گوید: “اگر کسی با شما تماس بگیرد ، مطمئناً می توانید مسئله آنها را در اسرع وقت اصلاح کنید.” “این به معنای واقعی کلمه کل نکته بودن یک تجارت کوچک است ، [being] قادر به انجام این کار است. “

مرتبط: او استودیوی رقص مورد نظر خود را ایجاد کرد. اکنون ، این یک برند سراسر کشور است.

پس از ساختن برادران آفات از یک عمل دو نفره به یکی از معتبرترین شرکت های کنترل آفات در منطقه میامی ، بنیانگذاران مایکل و خوزه آنچه را که به آنها کمک کرده است در صنعت خدمات رقابتی خانه موفق شوند ، به اشتراک می گذارند:

  • رهبری با اعتماد. مشتریان وقتی به شما اجازه می دهند به خانه ها و محل های کار خود اعتماد کنند ، اعتماد را گسترش می دهند. قابل اعتماد باشید ، وقتی می گویید می خواهید و با احترام با هر فضایی رفتار کنید.
  • سرمایه گذاری در روابط. مشتریان را تکرار کنید و ارجاع ها خون حیات یک تجارت خدمات هستند. نام مردم را بیاموزید ، نگرانی های آنها را به خاطر بسپارید و با هر شغل به عنوان فرصتی برای تقویت ارتباط رفتار کنید.
  • از ابزارهایی برای کار دقیق تر استفاده کنید. از نرم افزار مسیریابی گرفته تا بررسی های آنلاین ، فناوری می تواند در زمان صرفه جویی ، باعث بهبود کارآیی و کمک به شما در خدمت بهتر به مشتریان شود. از سیستم عامل ها و ابزارهای مختلف برای سازماندهی ، پاسخ سریعتر و ایجاد شهرت خود استفاده کنید.
  • سازگار باشید هر شغل متفاوت است. برای تنظیم رویکرد خود آماده باشید و یادگیری روشهای جدید را برای حفظ رقابتی و کارآمد نگه دارید.
  • شهرتی بسازید که ماندگار باشد. خدمات خانگی چیزی بیش از حل یک مشکل خاص است. آنها در مورد ایجاد آرامش ذهن هستند. وقتی مردم می دانند شما واقعاً به خانه یا تجارت خود اهمیت می دهید ، سالها به شما اعتماد خواهند کرد.

قسمت بالا را تماشا کنید تا مستقیماً از مایکل و خوزه رودریگز بشنوید و مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و داوران هر چهارشنبه.

مشارکتهای تحریریه جیا چو و کریستی لیندال

آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-miamis-pest-brothers-got-its-start/495814

دیدگاهتان را بنویسید