چگونه این کارآفرین یک امپراتوری Bay Area را ساخته است – یک بار در هر زمان

چگونه این کارآفرین یک امپراتوری Bay Area را ساخته است – یک بار در هر زمان

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

یک فرد مسکونی به عنوان یک شخصیت قدرتمند و ثروتمند در تجارت تعریف می شود – کسی که در حوزه خود به تسلط خود رسیده است. تعداد کمی از آنها در هیپ هاپ این اصطلاح را بیش از Earl “E-40” استیونز تجسم می کنند ، رپر افسانه ای Bay Area غالباً با ورود آن به داخل فرهنگ فرهنگ ، اعتبار می داد.

قبل از ساختن یک امپراتوری شراب ، یک کتاب آشپزی پرفروش یا ایجاد خط خود از تکیلا ، E-40 فقط یک بچه از نوارهای والله جو بود که از یک کیف دستی بیرون می آمد.

استیونز می گوید: “با آمدن از خیابان ها ، خوشحالم که به مادربزرگم گوش کردم ، به کلیسا.” “آنها به من آموختند که پس بدهم ، دعا بمانم ، مثبت بمانیم و منفی را پشت سر بگذارم.”

اکنون ، چند دهه و چند میلیون دلار بعد ، استیونز هنوز هم با قلب شلوغ است و همیشه به جامعه ای که او را شکل می دهد ، احترام می گذارد.

مرتبط: چرا بهترین مدیر عاملان جهان مانند ورزشکاران تمرین می کنند – و چگونه می توانید

از صندوق عقب

در حالی که او بیشتر به خاطر سبک و عامیانه متمایز Bay Area شناخته شده است ، استیونز به همان اندازه کارآفرین است که او یک هنرمند است – اگر بیشتر نباشد. او شروع به ضرب و شتم در دانشگاه ایالتی گرامبلینگ کرد ، جایی که او و دوستانش گروهی به نام Drifters تشکیل دادند و آهنگی را نوشتند که به سرود غیر رسمی مدرسه تبدیل شد.

هنگامی که موسیقی او شروع به کار کرد ، استیونز به پشت خلیج بازگشت تا تمام وقت رپ را تعقیب کند. او با پسر عموی خود ، برادر و خواهر خود ، MVP را تشکیل داد و برای ضبط EP به استودیو برخورد کرد. اما ساخت موسیقی فقط نیمی از نبرد بود – نیمی دیگر آن را می فروخت.

استیونز می گوید: “ما مجبور شدیم نوارها را از صندوق عقب ماشین خود بفروشیم.” “آنها قبلاً من را به من می گفتند ، زیرا من همیشه با یک کیف پر از ورق های حمل و نقل و یک تنه پر از کاست ، وینیل یا سی دی می رفتم.”

او به یاد می آورد که به بلوک بلوک می رود ، در مغازه های مشروبات الکلی متوقف می شود ، گاراژهای بدنه اتومبیل ، آرایشگاه ها و رها کردن نوارها در محموله.

در حالی که آنها به رشد خود ادامه دادند ، استیونز و شرکت سعی کردند موسیقی خود را به یک توزیع کننده محلی منتقل کنند. متأسفانه ، یکی از اعدام ها علاقه ای به این ایده نداشت.

استیونس به یاد می آورد: “او گفت صدای من خیلی سریع است ، و این B-Legit مانند او می خواند.”

برای جلوگیری از آن ، استیونز از دایی خود ، سنت چارلز ، خود موسیقی دان یک بار تحقیق و توسعه مشاوره می گرفت.

استیونز می خندد: “او این کتاب توزیع بزرگ الاغ را مانند اندازه یک دائر ycl المعارف به دست آورد.” “این لیست برای همه فروشگاه های خرده فروشی که موسیقی رپ را فروخته بودند ، داشت.”

این گروه نشستند و با برخی از اطلاعات اساسی در مورد خودشان ، یک صفحه را در کنار هم قرار دادند و شروع به ارسال آن برای ضبط فروشگاه ها به همراه برخی از نوارهای مربوط به محموله کردند.

استیونز می گوید: “در آن زمان ، ممکن است دو یا سه هفته طول بکشد تا بسته ها به مکانهایی مانند نبراسکا یا تگزاس برسند.” “اما هنگامی که آنها به آنجا رسیدند و مردم شروع به پخش نوارها در فروشگاه های مادر و پاپ کردند ، مردمی مانند این بودند ،” این شخص عزیزان چه کسانی هستند؟ “

این گروه که اکنون این کلیک نامیده می شود ، شروع به جلب توجه ملی کرد ، و چندی پس از آن ، همان مدیر اجرایی که گفته بود استیون خیلی سریع رنده شده بود ، دایی خود را صدا می کرد تا 5000 کاست سفارش دهد.

پس از شش سال فروش سوابق به طور مستقل ، استیونز و کلیک قرارداد توزیع چند میلیون دلاری با Jive Records در سال 1994 امضا کردند و بقیه تاریخ است. اما موسیقی فقط یک قطعه از معما است که در مورد ارل استیونز می آید.

آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.

فراتر از غرفه

به عنوان سفیر غیررسمی منطقه خلیج ، استیونز اغلب خود را در زندگی شبانه محلی غوطه ور می کرد. با افزایش شهرتش ، او با صاحبان باشگاه روابط نزدیکی برقرار کرد – یکی از آنها سرانجام او را به این کار آورد. این طعم اولیه مالکیت در دنیای غذا و نوشیدنی باعث ایجاد سرمایه گذاری بعدی وی شد.

از زمان قدم گذاشتن به فضا در سال 2013 ، استیونز امپراطوری ساخته است. وی در زیر برچسب “Earl Stevens Selections” خود ، بیش از 17 شراب هنوز و درخشان را به همراه یک سبد رو به رشد ارواح راه اندازی کرد: E. Cuarenta Tequila ، کنیاک Tycoon ، کمربند Kuiper Bourbon ، کمربند Kuiper Belt and Tycoon Vodka.

او همچنین کوکتل های از پیش مخلوط شده را با نام تجاری Sluricane ایجاد کرده و یک Lager Golden ، E. Cuarenta Cerveza را با محصولات بیشتری در افق معرفی کرده است.

در سال 2021 ، او با راه اندازی غذا به مواد غذایی گسترش یافت گون با قاشق، برندی که هم اکنون دارای سوسیس های بسته بندی شده ، بریتوس ، گوشت گاو و یک خط بستنی است. طعم دهنده ها شامل خمیر کوکی ، وانیل بوربن ، لوبیای وانیل ، توت فرنگی ، شکلات نعناع ، کارامل شور و حتی مرغ و وافل است.

در نوامبر 2023 ، E-40 کتاب آشپزی خود را با نام منتشر کرد گون با قاشقکه دستور العمل های مورد علاقه وی را نشان می داد و به پرفروش ترین نیویورک تایمز تبدیل شد.

او می گوید: “این به طور طبیعی رخ داده است.” “من یک مصرف کننده نوشیدنی بزرگسالان هستم و عاشق آشپزی و غذا خوردن هستم. خداوند مرا با جوانه های طعم خوب و صدای خوب برکت داد.”

اعتبار تصویر: خوب با قاشق

یکی از مشاغل به ویژه در نزدیکی و عزیز او ، شرکت لامپیا ، یک تجارت غذایی فیلیپینی است که وی با آن همکاری می کند.

استیونز به اشتراک گذاشت: “من در تپه Vallejo ، جایی که یک جامعه قوی فیلیپینی وجود دارد ، بزرگ شدم.” “از سنین جوانی ، من با بسیاری از بچه های فیلیپینی توپ بازی می کردم. ما بعد از بازی ها آویزان می شدیم ، و گاهی اوقات من از تپه به خانه های آنها می رفتم. خاله های آنها همیشه آشپزی می کردند ، و آنجا بود همیشه لامپیا من در آن زمان طرفدار عظیمی از آن شدم و تا به امروز ، من هنوز هم هستم. “

مرتبط: چگونه یک شرکت یک انقلاب ورزشی مهندسی می کند

از رپر گرفته تا صاحب مشاغل ، سرآشپز گرفته تا بازیگر ، استیونز به چنان مولتیفنسی تبدیل شده است که حتی ممکن است یک کلمه از کالیبر او برای لیست تمام عناوین خود با یک نفس تلاش کند.

استیونز می گوید: “من روز به روز بوقلمون در خیابان ها برگشتم و خوشحالم که این کار را کردم.” “من هزار بار پاداش گرفتم. در سنین جوانی یک میلیونر ، یک میلیونر شدم. من فقط سپاسگزارم که هنوز هم در دهه 50 ام این کار را انجام می دهم-در این سرعت ، در این سطح. و من افتخار می کنم که توانستم طرح را به دیگران منتقل کنم.”

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/living/how-this-entrepreneur-built-a-bay-area-empire-one/494973

دیدگاهتان را بنویسید