چگونه این کارآفرین سریال در حال تعریف مجدد رسانه های ورزشی با ON3 است

چگونه این کارآفرین سریال در حال تعریف مجدد رسانه های ورزشی با ON3 است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

روزهایی که ورزشکاران دانشکده صرف آماتور بودند ، برای غرور و بورس تحصیلی بازی می کردند ، استعدادهای آنها محدود به حوزه و حساب های بانکی آنها خالی بود. امروز ، آنها در محوطه دانشگاه با سر و صدا حرفه ای ها قدم می زنند ، و وضعیت آنها با معاملات صفر تغییر یافته است که قراردادهای حرفه ای را رقیب می کنند و تعریف می کنند که یک دانش آموز-ورزشکار است.

این تغییر لرزه ای در کالج متوقف نشد – این امر به ورزشکاران دبیرستانی متلاشی شد ، که بسیاری از آنها دیگر مدارس را بر اساس شناخت نام به تنهایی انتخاب نمی کنند بلکه در مورد چه کسی بزرگترین کیف را ارائه می دهند. با وجود این تحول در ورزش های جوانان ، نیاز به صدای متمرکز تر در رسانه ها غیرقابل انکار شد.

این جایی است که شانون تری کارآفرین سریال وارد شد. با شناخت هرج و مرج و فرصت در چشم انداز در حال تحول ، تری تأسیس ON3-یک شرکت رسانه ای و فناوری پیشرفته ارائه اخبار ، تجزیه و تحلیل و داده های مربوط به کالج ، دبیرستان و ورزش جوانان ، شکل دادن به روایت برای این دوره جدید توانمندسازی ورزشکار.

اعتبار تصویر: on3

تری برای کارآفرینی غریبه نیست. در سال 2000 ، او اولین تجارت خود ، رقبا ، یک شرکت رسانه ای ورزشی کالج و دبیرستان را تأسیس کرد.

تری توضیح می دهد: “رقبا همه چیز در مورد مخاطبان طاقچه بود.” “این بستر ساخته شده در اطراف سایت های فن ، جوامع هیئت مدیره پیام و استخدام بود.”

اما با تکامل اینترنت ، مخاطبان آن نیز چنین شد. تری می گوید: “مصرف کنندگان برند آگنوستیک شدند و تمرکز به جستجو ، رسانه های اجتماعی و انتساب تغییر یافت.” “مبدا کمتر اهمیت داشت – این همه در مورد چگونگی رسیدن محتوا به کاربران بود.”

این تغییر الهام بخش سرمایه گذاری بعدی وی ، 247Sports ، شبکه ای از وب سایت ها با تمرکز بر استخدام کالج فوتبال و بسکتبال ، که توسط CBS Sports در سال 2016 به دست آمد. با ایجاد این موفقیت ، تری ON3 را راه اندازی کرد تا رسانه های ورزشی را در یک منظره به سرعت در حال تغییر قرار دهد.

او در طی مکالمه با مفسران محبوب ورزشی کرک هربستریت در مورد چگونگی فاقد یک مارک رسانه ای معتبر ، به این ایده فکر کرد.

اعتبار تصویر: on3

تری می گوید: “ما از دوره جستجوی اجتماعی محور و محور خارج می شدیم که گزارش های خالص تا حد زیادی محو شده بود.” “بعد از سالها تجربه ، من این را به عنوان آخرین عجله خود دیدم. من چیزهای زیادی آموخته ام و می خواستم یک برند قابل اعتماد در ورزش های کالج بسازم – اما در مقیاس بزرگتر از سرمایه گذاری های قبلی من.”

ON3 از طوفان کاملی از وقایع تحول آمیز متولد شد: ظهور پورتال انتقال ، معرفی صفر و حقوق و دستمزد مربیان. در همین زمان ، علاقه به ورزش های دانشگاهی و دبیرستان به ارتفاعات بی سابقه ای رسید.

تری اذعان می کند که در حال حاضر سردرگمی زیادی در ورزش های دانشگاهی وجود دارد ، اما او این را فرصتی برای ON3 می داند که به یک صدای قابل اعتماد از عقل تبدیل شود.

تری می گوید: “ما می خواهیم قطب ورزش دبیرستان و کالج باشیم. جامعه ای برای طرفداران تیم ها ، دبیرستان ها و دانشکده ها و همچنین کسانی که از ورزشکاران و خرده فرهنگ این ورزش ها پیروی می کنند.” “سکوی ما جایی است که آنها می توانند درگیر شوند ، نه فقط با استعدادی که ما استخدام می کنیم و کارمندان گزارش در مورد این موضوع ، بلکه با خود جامعه ، که برای هر کاری که انجام می دهیم مهم است.”

مرتبط: برنامه بارون دیویس NBA All-Star برای اتصال کارآفرینان

هنگام ساختن این جامعه ، تری دو بخش هدف اصلی را شناسایی کرد. اولین بار واضح است: طرفداران. تری توضیح می دهد: “ما به شدت در راه اندازی سایت های فن سرمایه گذاری کرده ایم و افرادی مانند پیت ناکوس را برای ساختن یک مرکز رسانه ای در اطراف کالج و ورزش های دبیرستانی وارد کرده ایم.”

بخش هدف دوم و جذاب تر خود ورزشکاران است.

تری می گوید: “24 میلیون ورزشکار در سنین 13 تا 17 سال در ایالات متحده وجود دارد که حتی ورزشکاران کالج را نیز به حساب نمی آورند.” “چشم انداز ON3 ایجاد هم یک شرکت رسانه ای و هم جامعه ای است که کل اکوسیستم را به هم پیوند می دهد. با رقبای و 247Sports ، ما روی فضاهای طاقچه تمرکز کردیم. همانطور که ما یک بستر برای ورزشکاران ، مربیان و مارک ها می سازیم ، بازار قابل دسترسی است. بسیار بزرگتر – و این همان چیزی است که ما بعد از آن می رویم. “

در حالی که تری به سرمایه گذاری های گذشته خود افتخار می کند ، اما او 3 را متفاوت می بیند.

مدیرعامل گفت: “رقبا و 24/7 با سقف متولد شدند.” “با ON3 ، ما از ابتدا در حال ساختن آن هستیم.”

به گفته تری ، ON3 در سه سال از بنیاد ON3 ، “قطعه بازار طاقچه” را تقریباً 40 ٪ گسترش داده است. آنها در حال حاضر برای هر بازی فوتبال دبیرستانی در ایالات متحده ، از نمرات تا برنامه ها ، در سایت خود پیش بینی هایی دارند و تری معتقد است که این تنها آغاز است.

تری می گوید: “مأموریت ما این است که یک بانک اطلاعاتی از هر ورزشکار دبیرستان و کالج در ایالات متحده را مشخص و بسازیم.” “این یک کار گسترده است ، و ما فقط در مرحله دوم هستیم.”

ON3 در حال ایجاد یک جامعه جامع برای ورزشکاران است و از طریق اولین کار خود بعد از کالج از بچه های 13 ساله استفاده می کند. هر گروه نیازهای متمایز دارد که از طریق خدمات متناسب به آن آدرس می دهد. برای ورزشکاران جوان ، به ویژه در دوره راهنمایی ، تمرکز بر یادگیری روند استخدام و ارتباط با دیگران است که اهداف مشابهی دارند.

برای ورزشکاران دبیرستانی که سفر استخدام را آغاز می کنند ، آنها مربیگری ، دایرکتوری ، راهنمایی و گزارش های شخصی را ارائه می دهند. در عین حال ، ورزشکاران کالج در درجه اول در حال حرکت در فرصت های صفر هستند ، بنابراین ON3 به آنها کمک می کند تا ارزش خود را ارزیابی کنند ، آنها را با نمایندگان متصل می کنند و آنها را به مربیان و مدارس پیوند می دهند.

چشم انداز بلند مدت تری شامل کمک به ورزشکاران سابق در انتقال به نیروی کار است. او می گوید: “شرکت ها برای استخدام ورزشکاران سابق تلاش می کنند و این یک چالش است.” ON3 قصد دارد با اتصال ورزشکاران با فرصت های شغلی و ارائه ارزش منحصر به فرد برای استخدام مدیران ، این شکاف را برطرف کند. تری ضمن تمرکز بر مشاغل ورزشکاران از جوانان از طریق کالج ، تری سکویی را پیش بینی می کند که در کل زندگی آنها از آنها پشتیبانی می کند.

وی توضیح می دهد: “ما رسانه هایی را برای پوشش مشاغل خود داریم و در حال ساختن یک بستر مبتنی بر اشتراک برای خدمت به آنها هستیم.” ON3 با شرکت ها برای ایجاد یک سرویس پرسنلی و توصیه برای ساده سازی استخدام ورزشکار همکاری می کند.

مرتبط: کارآفرینانی که شیوه تماشای طرفداران ورزش را تغییر می دهند

تری مانند اکثر افراد موفق ، مجبور شد برخی از درس ها را به سختی بیاموزد. او می گوید: “کارآفرینان سعی می کنند خیلی سریع فکر کنند ، و آنها چیز اصلی را حفظ نمی کنند.” “در 30 سال من به عنوان کارآفرین ، من اغلب سعی کرده ام قبل از آماده شدن ، تجارت را مقیاس بندی کنم. قبل از اینکه رهبری مناسبی داشته باشم.”

متأسفانه ، هیچ جایگزینی برای تجربه وجود ندارد ، و همانطور که تری بیان می کند ، “اولین بار هیچ چیز آشکار نیست.” اما با توجه به سابقه آهنگ تری ، یک چیز واضح است: on3 در دست توانمند است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-this-serial-entrepreneur-is-redefining-sports-media/486530

دیدگاهتان را بنویسید