چگونه این رستوران NYC از فروشگاه عمومی به میشلین رفت
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
وقتی سامی و سوسو برای اولین بار افتتاح شدند ، اصلاً رستوران نبود. این یک فروشگاه عمومی بود که با تاهینی ها ، روغن های زیتون و عسل موجود بود و ساندویچ و سالاد را می فروخت تا چراغ ها را در حین Covid روشن کند. این غذا نبود که امیر ناتان می خواست آشپزی کند ، اما این تنها راه پیش رو بود.
او به شاون والچف ، میزبان میزبان گفت: “ما توانایی های کامل خود را به نمایش نمی گذاریم.” تأثیرگذار رستورانبشر محور یک رستوران کامل در سال 2022 همه چیز را تغییر داد. طی چند ماه ، انرژی موجود در فضا از معامله به برق تغییر یافت.
اکنون یک میز را در Sami & Susu رزرو کنید. اگر خوش شانس باشید ، یک سه هفته از آنجا دور خواهید شد. اگر اینطور نیست ، شما در حال پیمایش در اینستاگرام خواهید بود ، و تماشای سایر افراد در استیک آویز روی ذرت خامه ای ، سالاد گوجه فرنگی وراثت که روی ترش ضخیم و شیرین های ترد که طرفداران جدیدی از گوشت اندام ساخته اند ، حفر می شوند.
مرتبط: این سرآشپز یک امپراتوری گوشتی ساخت ، میلیون ها نفر را از دست داد و با انقلاب پیتزا قوی تر شد
رستوران پایین شرقی شب شب به شب پر می شود ، مکانی که غذا به اندازه خود اتاق برقی است. ناتان و بنیانگذار وی ، جاستین اندرسون ، آن را از زمین به بالا ساختند و سه سال در حال اجرا بودند. شما فکر می کنید موفقیت مانند این به معنای یک مسیر یکپارچه است – دید روشن ، پشتوانه جامد ، اجرای صاف. حتی نزدیک نیست
ناتان سامی و سوسو را با یک سرمایه گذار رویایی ، یک مدل تجاری بی پروا یا جیب های عمیق راه اندازی نکرد. اشتباهات انجام شد بودجه منفجر شد. او می گوید اگر او فقط روی شماره ها متمرکز شده بود ، این رستوران یک سال به طول انجامید.
درعوض ، آنها به جلو ، تنظیم شده و چیزی بهتر ساختند. سامی و سوسو تکامل یافتند-ابتدا به عنوان یک پاپ آپ ، سپس یک فروشگاه عمومی و سرانجام به نوع رستوران که مردم برای رزرو می جنگند.
مرتبط: یک Google Exec طولانی مدت اسرار را برای کمک به مشتریان برای یافتن رستوران شما به اشتراک می گذارد
نامی که عمیق است
نام Sami & Susu بیانیه ای است.
این از یک برنامه تلویزیونی اسرائیلی است که نماد همزیستی ، گره ای از ریشه های ناتان است. این همچنین ادای احترام به یک استیک خانه رومانیایی در زادگاهش Be’er Sheva ، مکانی است که صفحات کباب ، شمع سیر و ودکا بی پایان یک وعده غذایی را تعریف می کنند.
آن ترکیبی از میراث ، دلتنگی و پخت و پز جسورانه و ناخوشایند همان چیزی است که منوی سامی و سوسو را هدایت می کند. این کاملاً اسرائیلی یا کاملاً اروپایی نیست ، اما این ترکیب نفوذ و غریزه خود ناتان است.
ناتان می دانست که او می خواهد آشپزی کند قبل از اینکه حتی بفهمد منظورش چیست. در هشت سالگی ، او تماشا کرد که یک سرآشپز تلویزیونی گنوچی می کند ، تصمیم گرفت که می تواند همین کار را انجام دهد و آشپزخانه والدین خود را به یک پاپ آپ یک شب تبدیل کرد. او ظرف را از ابتدا درست کرد ، یک منطقه ناهار خوری را برپا کرد و با افتخار به خانواده خود خدمت کرد.
آن جرقه هرگز ترک نکرد. از آشپزخانه های اسرائیل گرفته تا برخی از رستوران های تحسین شده نیویورک ، ناتان کار خود را با خطرات و فهمیدن چیزهایی که در آن انجام می داد ، ساخت.
اکنون ، با سامی و سوسو هر شب ، او دیدگاه های خود را بر روی چیز جدیدی تنظیم می کند.
پروژه بعدی ناتان ، Shifka ، رویکرد اول پیتا را به طعم های خاورمیانه می برد و فرمی دارد که می تواند مقیاس کند. او یک زنجیره عظیم را نمی خواهد ، اما جایی برای رشد فراتر از نیویورک مشاهده می کند.
shifka ممکن است آینده باشد ، اما سامی و سوسو هنوز خالص نیویورک هستند. صمیمی ، غیر منتظره و غیرممکن است. این نوع مکانی است که روز ولنتاین به معنای چهار دوره قلب گوشت گاو است که هر یک با یک شراب درخشان متفاوت جفت می شوند. این در مورد تلاش برای طعم های جدید و بازی ایمن نیست – و به همین دلیل است که مردم به عقب باز می گردند.
مرتبط: این وکیل میهمان نوازی برای مارک های بزرگ کار کرده است-و او می گوید این بزرگترین اشتباهی است که صاحبان رستوران ها مرتکب شده اند
در مورد تأثیرگذار رستوران
تأثیرگذار رستوران توسط Toast ، سیستم قدرتمند فروش و سیستم مدیریتی رستوران که به رستوران ها کمک می کند تا عملیات را بهبود بخشند ، فروش را افزایش داده و تجربه مهمان بهتری را برای شما فراهم می کند.
نان تست – قدرت رستوران های موفق. در مورد نان تست بیشتر بدانید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-this-nyc-restaurant-went-from-general-store-to-michelin/488128