چگونه این راه اندازی مواد غذایی خام از صنعت حیوان خانگی 45B دلاری استفاده می کند

چگونه این راه اندازی مواد غذایی خام از صنعت حیوان خانگی 45B دلاری استفاده می کند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

ایمی زالنتریس هرگز در تجارت مواد غذایی حیوان خانگی قرار نگرفت.

او به عنوان یک مدیر خلاق در صنعت مد ، در حال ایجاد یک حرفه موفق بود که دور از دنیای تغذیه سگها بود. اما هنگامی که خواهر کوچکترش آلیسا در اوایل دهه سی سالگی به سرطان روده بزرگ در اواخر مرحله تشخیص داده شد ، زندگی امی به نوبه خود غیر منتظره ای گرفت.

آلیسا در آستین ، تگزاس یک تجارت غذای خام و پر رونق ایجاد کرده بود ، که او در سطح ملی گسترش یافته بود و تا هفته آخر زندگی خود ادامه می داد. وقتی او گذشت ، هیچ وقت برای پس انداز وجود نداشت. تولید مورد نیاز برای ادامه ، تحویل گوشت مورد نیاز برای انجام و مشتریان به غذا متکی بودند. امی و خانواده اش به آنجا پریدند و فاجعه خود را به آنچه تبدیل به یک تجارت پر رونق می شود ، تبدیل کردند.

امروز ، ما تغذیه می کنیم RAW در صدر مختل کردن صنایع غذایی 45 میلیارد دلاری حیوانات خانگی در ایالات متحده قرار دارد ، جایی که تخمین زده می شود غذای تازه و خام از سال 2025 تا 2029 3.2 میلیارد دلار رشد کند-سریعترین بخش در فضا.

در یک قسمت اخیر از یک روز با جان بییر ، امی سفر خود را از کارآفرین تمایلی به سمت مدافع پرشور برای تغذیه بهتر حیوانات خانگی به اشتراک گذاشت. در اینجا بینش های کلیدی از گفتگوی ما آورده شده است.

مشکل غذای سگ

به گفته ایمی ، ماشین آلات بیولوژیکی سگ ها برای کنترل سنبله های قند خون ثابت از کربوهیدرات های محلول موجود در Kibble طراحی نشده است. نتایج نگران کننده است: 60 ٪ از سگ های ایالات متحده چاق یا اضافه وزن دارند و 50 ٪ با افزایش سن سرطان می شوند. برای بسیاری از سگ ها ، بیشتر کالری های آنها از غذاهای بسیار پردازش شده ، وعده غذایی بعد از غذا تهیه می شود.

“چرا ما این را عادی می پذیریم؟” امی می پرسد. راه حل او این است که به سگها رژیم غذایی اصلی و تکاملی غذای خام خود را تغذیه کنند.

حکمت متعارف – با احتیاط

امی می داند که برای آموزش مصرف کننده اما به روشی سازنده باید کاری انجام شود. بنابراین ، او مراقب است که در رویکرد فروش خود ظریف باشد.

او توضیح می دهد: “ما باید واقعاً در پیام رسانی خود جسورانه باشیم زیرا در حال اختلال در فضا هستیم.” “اما ما باید مراقب باشیم که هیچ نوع لحن شرم آور نداشته باشیم.” بیشتر صاحبان حیوانات خانگی سگهای خود را مانند خانواده دوست دارند و آگاهانه نمی خواهند به آنها آسیب برساند.

او می گوید: “این انتقال گاهی اوقات برای افراد نیز سخت است. آنها پول بیشتری نیز خرج می کنند و می خواهند این نتایج را ببینند.” راه حل؟ ما تیم خدمات مشتری RAW را در طول دوره انتقال به افراد کمک می کنیم ، به خصوص که سگهایی که سالهاست که غذای فرآوری شده می خورند ، ممکن است برای تنظیم میکروبیوم روده خود به زمان نیاز داشته باشند.

دانستن نقش خود

برخی از بنیانگذاران برای رها کردن تلاش می کنند – نه امی ، که دیدگاه طراوت آور در مورد نقاط قوت و محدودیت های خود دارد. او اعتراف می کند: “من اصلاً مدیرعامل نیستم.” “اینگونه نیست که مغز من کار می کند.” در عوض ، او نقش خود را به عنوان یک مدافع برند خلاق و پرشور در آغوش می گیرد. این شرکت اخیراً مدیرعامل و CMO را به همراه آورد که امی آن را “بدترین زنان باهوش” توصیف می کند که تاکنون با آن کار کرده است. “من حتی به اندازه آنها احساس نزدیکی نمی کنم ، و من آن را دوست دارم زیرا آنها فقط می دانند چه کاری انجام دهند. همه ما با این روش بسیار مکمل با هم کار می کنیم.”

ساخت هویت برند

یکی از اولین اقدامات مهم امی پس از تأمین بودجه خارج از کشور ، سرمایه گذاری زیادی در توسعه برند بود. او واعظ ، یک آژانس خلاق در آستین را استخدام کرد تا هویت ما را تغذیه کنیم. او توضیح می دهد: “این یک فرایند بسیار مشترک بود – رنگ ها ، نگاه ، احساس ، پرشکوه.”

سرمایه گذاری پرداخت شده: “این واقعاً به ما کمک می کند تا از هم جدا شویم. این اعتبار به ما داد.” در صنعتی پر از آنچه او آن را “برندسازی مواد غذایی حیوان خانگی” می نامد ، این تمرکز اولیه بر روی هویت برند به ما کمک کرد تا ما را از هم جدا کنیم.

در مبارزات قوی ماندن

برای امی ، کارآفرینی معلم عمیقی از مقاومت بوده است. او می گوید: “یاد می گیرید که خیلی طولانی بمانید وقتی که به زمین نشستید.” “من فکر می کنم که احساس می کند بارها و بارها احساس می کنید که در چهره مشت می شوید … اما گاهی اوقات نابغه ترین کاری که ما انجام دادیم این بود که ما تسلیم نشدیم.”

یکی از سخت ترین دوره های او قبل از تأمین بودجه جدی هنگام کار در ماه به ماه انجام می شد. او حتی وقتی مردم سؤال می کردند که او چه کاری انجام می دهد ، او ایمان را حفظ کرد. او به خودش گفت: “این کار می کند. من می دانم که این کار خواهد شد.”

در یک لحظه مخصوصاً تاریک ، یک دوست متنی توصیه کرد که او به “چگونه من این را ساختم” گوش کند. پادکست زندگی او شد. او توضیح می دهد: “این مرا نجات داد زیرا فهمیدم افراد دیگری مانند من در آنجا هستند.” “شما باید وقتی در آن فضا هستید از ذهن و انرژی خود محافظت کنید زیرا بیشتر مردم به شما می گویند دیوانه هستید.”

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-this-raw-food-startup-is-taking-a-bite-out-of-the-45b/487876

دیدگاهتان را بنویسید