چگونه او یک استودیوی رقص با محوریت جامعه ایجاد کرد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
دیدگاه جامی استیگلیانو برای Divadance از زمانی آغاز شد که او کلاس های رقص را فهمید که قصد نداشت به او در رسیدن به اهداف خود برای تفریح و ملاقات با افراد جدید کمک کند.
استیگلیانو می گوید: “من مصمم بودم كه تجربه ای را ایجاد كنم كه باعث ایجاد اعتماد به نفس و ایجاد جامعه شود – دو چیز بسیار مهم كه در آن تجربه به دنبال آن بودم. بنابراین من تازه شروع به تدریس كلاس های خودم کردم.”
مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.
در آن زمان ، استیگلیانو در صنعت موسیقی در شهر نیویورک مشغول به کار بود ، اما کلاسهایی که او پس از ساعت ها تدریس می کرد ، زندگی خود را آغاز کرد. او به مشاغل کوچک خود نگاه کرد و چیزی بزرگتر دید. این زمانی است که او با امید به آوردن تجربه جامعه مبتنی بر Divadance به شهرهای بیشتر روی آورد.
او می گوید: “به نظر می رسد ، وقتی چیزی بهترین چیزی را که باید ارائه دهید می دهید ، اتفاقات خوبی به طور معمول اتفاق می افتد.”
مرتبط: او از معلم به داشتن یک تجارت در یک صنعت غیر منتظره رفت – و می خواهد دیگران نیز همین کار را انجام دهند: “فرصت زیادی وجود دارد”
اگرچه همیشه کار ساده ای نبود ، اما استیگلیانو با چالش هایی مانند بالا بردن سرمایه برای پیگیری رویاهای خود ادامه داد. برخی به اندازه کافی خوش شانس هستند که از حمایت خانواده برخوردار هستند ، اما همه کارآفرینان مشتاق این کار را نمی کنند.
Stigliano صاحبان مشاغل آینده را ترغیب می کند تا راه های دیگر بودجه را مانند وام های مدیریت تجارت کوچک (SBA) یا سرمایه گذاران فرشته جستجو کنند. او می گوید: “اگر دسترسی ندارید ، احساس شکست نکنید.” “اگر فکر نمی کنید به آن پایتخت دسترسی داشته باشید ، آن را پیدا کنید.”
از آنجا ، استیگلیانو گام به گام با یک مأموریت روشن در ارزش ها و احساسات اصلی خود ، Dialadance را ساخت: اعتماد به نفس و جامعه. او می گوید: “من می خواستم تجربه ای را ایجاد کنم که هر دوی آنها را میخکوب کند. ما به طور عمدی جامعه بین افراد را ایجاد می کنیم ، نه فقط در استودیو بلکه فراتر از آن.”
مرتبط: او با دنبال کردن این روند از مشتری به مدیرعامل یک زنجیره دسر در حال گسترش در حال گسترش رفت
این مأموریت فقط به رشد شرکت نپرداخت بلکه هویت آن را نیز شکل داد. Stigliano می گوید بسیاری از گسترش Divadance به صورت ارگانیک اتفاق افتاده است ، به لطف تجربه منحصر به فرد مشتری و تمایل آنها برای به اشتراک گذاشتن آن با دیگران.
او می گوید: “هیچ کلاس مانند ما ، کاری که انجام می دهیم و تجربه ای که ایجاد می کنیم وجود ندارد.”
بنابراین اینگونه است که ما مردمی را ادامه می دهیم: “اوه ، آنها حق رای دادن هستند. من به آن علاقه مندم. “
Stigliano به رشد ارگانیک و مأموریت محور که ریشه در اصالت دارد ، افتخار می کند. حتی به عنوان یک مدل حق رای دادن ، Diasadance بر ارتباط محلی و لمس شخصی تأکید می کند. او می گوید: “من کلاس رقص را اختراع نکردم.” “من فقط آن را برای افراد در دسترس تر کردم.”
تیم Divadance از روز اول یک تجربه ثابت و معتبر را برای رقصندگان ایجاد می کند. استیگلیانو می گوید: “این باید واقعی باشد و حتی قبل از عضویت کسی شروع می شود.” “یک سؤال که ما دوست داریم از افراد بپرسیم ،” چرا امروز؟ “
این یک سوال در را برای اتصال واقعی باز می کند. از آنجا که پشت هر ثبت نام جدید یک داستان است: یک شکست ، یک حرکت متقابل کشور ، نیاز به شادی. استیگلیانو می گوید: “همه ما یک دلیل واقعی داریم که کارها را انجام می دهیم.” “این همیشه دقیقاً شبیه نیست ،” اوه ، من ثبت نام کردم. “
مرتبط: او یک تجارت را آغاز کرد و در آستانه ورشکستگی به پایان رسید. او اشتباهات خود را برطرف کرد – و اکنون به کارآفرینان می آموزد که چه چیزی را می خواهد هنگام شروع کار می دانست.
این حس جامعه به ساختار و فرهنگ کلاس ها گسترش می یابد. استیگلیانو می گوید: “همه ما می دانیم که دوست داشتن به عنوان یک بزرگسال دشوار است.” “ما نقاط عطف مردم را جشن می گیریم ، چند کلاس می گذرانید. ما حتی 16 شیرین داریم. ما صبر نمی کنیم تا یک سال به کلاس بیایند. در کلاس شانزدهم شما ، ما شما را می شناسیم.”
یکی دیگر از آیین های کوچک اما قدرتمند ، یادگیری نام همه است ، که به مردم امکان می دهد آنها را بدانید ، آنها را بشناسید و به تجربه آنها اهمیت دهید.
“من نمی توانم در جامعه به چیزی کمتر معتبر فکر کنم از اینکه شما نام کسی را نمی دانید یا [just saying]استیگلیانو می گوید ، “اوه ، من در نام ها بد هستم.”
برای استیگلیانو ، ایجاد جامعه و مقیاس بندی یک حق رای دادن ملی اهداف جداگانه ای نیست. در عوض ، آنها همان مأموریت هستند که در عرصه های مختلف بازی می کنند. این که آیا او دیدگاه را در مقر قرار می دهد یا به صورت حضوری یک کلاس را هدایت می کند ، خطوط یکسان است: اعتماد به نفس ، ارتباط و فرهنگ مراقبت.
مرتبط: نمایش او لغو شد – اما این بازپرداخت مشغول به کار فیلیپز یک درس قدرتمند برای سازندگان و کارآفرینان بود
پس از ساختن یک حق رای دادن ملی که ریشه در حرکت ، ذهنیت و جامعه معنی دار دارد ، توصیه های استیگلیانو به رهبران فعلی و آینده تجارت واضح است:
- قبل از اینکه همه چیز عالی باشد شروع کنید. برای راه اندازی یک تجارت رویایی نیازی به یک آرم یا وب سایت صیقلی ندارید. ایده خود را در آنجا قرار دهید ، کلاس را اجرا کنید ، بازخورد جمع کنید و همانطور که می روید بسازید.
- با قلب و وضوح رهبری کنید. اصالت یک استراتژی تجاری است. بدانید که چرا مشتری های شما ظاهر می شوند و سؤالات عمیق تری در مورد آنچه لازم است برای نگه داشتن آنها به عنوان مشتری بپرسید ، بپرسید.
- جامعه را با نیت بسازید. از جشن گرفتن نقاط عطف گرفته تا میزبانی رویدادهای اجتماعی ، ایجاد فضایی برای ارتباط در خارج از معاملات ، وفاداری را ایجاد می کند که به طول می انجامد.
- بگذارید بازخورد شما را راهنمایی کند. این که آیا این یک بررسی پنج ستاره است یا یک انتقاد سخت ، هر بازخورد فرصتی برای یادگیری ، بهبود و حضور در جامعه شما است.
- اجازه ندهید داستان قدیمی شما را تعریف کند. نیازی نیست که یک قالب خاص برای تعلق داشته باشید. در حرکت و تجارت ، فضایی برای همه وجود دارد. شما فقط باید شروع کنید.
قسمت بالا را تماشا کنید تا مستقیماً از جامی استیگلیانو بشنوید و مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و داوران هر هفته.
مشارکتهای تحریریه جیا چو و کریستی لیندال
برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار ، به مدیرعامل ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح بالا بپیوندید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-she-created-a-community-focused-dance-studio/494922