چگونه افزودن پیشنهادات و خدمات بیشتر می تواند به تجارت شما آسیب برساند

چگونه افزودن پیشنهادات و خدمات بیشتر می تواند به تجارت شما آسیب برساند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

اگر تا به حال فکر کرده اید ، “شاید من فقط به یک پیشنهاد دیگر احتیاج داشته باشم” ، شما تنها نیستید. بسیاری از کارآفرینان ، به ویژه در مشاغل مبتنی بر خدمات ، در چرخه اضافه کردن خدمات بیشتر و بسته های بیشتر برای تلاش برای گرفتن انواع مختلف مشتری یا افزایش سریع جریان پول گیر می شوند.

متأسفانه ، پیشنهادات بیشتر به ندرت جواب می دهد.

مرتبط: 5 راه برای گفتن اینکه آیا شرکت شما باید محصول جدیدی را شروع کند

جذابیت اضافه کردن بیشتر

در تئوری منطقی است که یک پیشنهاد جدید اضافه کنید – اگر پیشنهاد دیگری اضافه کنید ، مطمئناً این شبکه شما را گسترده می کند ، درست است؟ شما می دانید که با افراد بیشتری در آنجا ملاقات خواهید کرد ، شانس تبدیل را افزایش می دهید و ممکن است درآمد مکرر بیشتری به همراه داشته باشد.

اما در عوض ، اگر شما به طور مکرر و خیلی سریع پیشنهادات اضافه می کنید ، بازاریابی شما برای مخاطبان شما رقیق و گیج کننده می شود. مصرف کننده متوسط شما ممکن است در نهایت وقت بیشتری را صرف تلاش برای تصمیم گیری در مورد خرید به جای داشتن یک قیف فروش تمیز و صاف کند.

سپس ، هنگامی که تعدادی از هر یک از پیشنهادات خود را به مرور زمان فروختید ، برای خدمات به آن پیشنهادات بسیار پیچیده می شود. زمان شما تقسیم می شود ، صورتحساب گیج کننده می شود و در تجربه من ، کیفیت خدمات معمولاً کاهش می یابد.

آنچه به عنوان تلاش برای رشد شروع می شود می تواند به سرعت به یک تله تبدیل شود و انرژی تیم و حرکت تجارت شما را تخلیه می کند.

درعوض ، بهترین دارایی بازاریابی شما یک پیام واضح و یک روند فروش با اعتماد به نفس است.

قدرت پیشنهادات کمتر و بهتر

این همان کاری است که من به جای آن انجام می دهم. تلاش خود را بر روی یک پیشنهاد اصلی متمرکز کنید که یک مشکل بزرگ و خاص را حل می کند و جهنم را از آن اصلاح می کند.

هنگامی که پیشنهادات را به جای جایگزینی آنها یا اضافه کردن دائماً به آنها اصلاح می کنید ، فرصتی برای دستیابی به پیشنهاد خود برای دیدار با بازار – که کاملاً باید – با سردرگمی کمتری برای مخاطبان خود بدست آورید.

پس از راه اندازی این پیشنهاد ، پیام های آزمایش A/B را با مخاطبان خود شروع کنید. ببینید چه چیزی طنین انداز است ، و سپس به آرامی پیام های خود را به سمت آن حرکت دهید. نظارت کنید که چه مدت مشتری با پیشنهاد باقی می ماند. از آنها بپرسید که در مورد آن چه چیزی را دوست دارند و آنچه را که می خواهند شامل شود ، و شاید یک افزودنی ایجاد کنید تا نیازهای آن سطح را برطرف کند.

اشتباه نکنید – من هنوز توصیه می کنم چیزهای جدید زیادی را امتحان کنید و به سرعت تکرار کنید ، چیزهایی را که کار نمی کنند و دو برابر می شوند ، بریزید. فقط به جای اینکه هر روز دیگر چیز جدیدی را راه اندازی کنید ، از آن یادگیری ها برای تکرار در مورد آنچه که قبلاً دارید استفاده کنید.

این همچنین بدان معنی نیست که شما فقط می توانید یک چیز را برای همیشه بفروشید. اما اگر پیشنهاد اصلی شما در حال فروش نیست ، فرض نکنید که به یک مورد دوم نیاز دارید. شما فقط ممکن است نیاز به بهینه سازی موردی را که دریافت کرده اید.

مرتبط: آیا پیشنهاد شما به فروش نمی رسد؟ این 3 رفع را امتحان کنید تا مقاومت ناپذیر شود.

قبل از ارائه پیشنهاد جدید از خود چه بپرسید

اگر وسوسه شده اید که سرویس دیگری را بسازید ، مکث کنید و از خود چند مورد بپرسید.

اول: آیا بازاریابی ، قیمت گذاری و تحویل پیشنهادات فعلی خود را به طور کامل بهینه کرده اید؟ آیا حجم کافی دارید که حتی بدانید که افراد در قیف تبدیل موجود شما کجا کنار می روند و می دانید که مشتریان نسبت به تجربه خود با شما چه احساسی دارند؟

بعدی: آیا می توانید در حال حاضر پیشنهاد دیگری را انجام دهید؟ آیا شما یا تیم خود پهنای باند برای خدمت به آن دارید؟ فروش چیزی خوب است ، اما بدون سرویس مناسب دوام نخواهد داشت.

در آخر: آیا شما یک نقطه درد واقعی را حل می کنید ، یا آنچه را که می خواهید بفروشید ، پیش بینی می کنید؟ فکر می کنید چرا این پیشنهاد طنین انداز خواهد شد؟ چه داده هایی برای اثبات آن دارید؟

اگر پاسخ های شما به وضوح به سمت گسترش نشان نمی دهد ، ممکن است ارزش ضربه زدن به ترمزها را داشته باشد.

به جای اضافه کردن یک پیشنهاد جدید چه کاری باید انجام دهید

بیایید بگوییم که تصمیم می گیرید از این ایده جدید پیشنهاد خودداری کنید. اگر همه چیز آهسته یا راکد احساس می شود ، روش های دیگری برای ایجاد حرکت بدون ایجاد یک سرویس کاملاً جدید وجود دارد.

  1. سفر مشتری خود را ، از جمله هر مرحله از قیف خود ، حسابرسی کنید. نگاه کنید که مردم از کجا در حال سقوط هستند ، و آنچه در مورد فرصت هایی برای بهبود خط لوله شما به شما می گوید.

  2. شما همچنین ممکن است فقط به یک تازه سازی قیمت گذاری نیاز داشته باشید. در چند ماه گذشته به حاشیه خود نگاه کنید. آیا واقعاً پول را به خانه می آورید؟ چگونه در قیمت گذاری و ارزش با همسالان و رقابت خود مقایسه می کنید؟ من دیده ام که مشاغل بیش از حد کم ارزش هستند – در واقع ، نزدیک به 50 ٪ از مشاغل کوچک در ایالات متحده هیچ سودمندی نمی کنند و در بسیاری موارد ، به این دلیل است که آنها می ترسند هزینه بیشتری را بپردازند.

  3. به مخاطبان مجدداً در حال حاضر نگاه کنید. برای گفتن سلام یا تبریک به آنها در مورد جدیدترین نقطه عطف خود ، به مشتری های گذشته مراجعه کنید. به آنها انگیزه ای برای همکاری دوباره با شما یا مراجعه به شخصی جدید به شما پیشنهاد دهید. بعضی اوقات ، لمس های ساده و شخصی می تواند به همان میزان توجه شما را جلب کند که یک پرتاب دیگر بدون سردرگمی پیام رسانی برای مخاطبان شما باشد.

مرتبط: چگونه می توان محصول اصلی خود را تکامل داد

یک مجموعه پیشنهادی نفخ ممکن است احساس کند که شما “بیشتر کار می کنید” ، اما غالباً فقط آب را برای شما ، تیم و مشتریان خود گل می کند. درعوض ، با ایجاد یک چیز غیرقابل مقاومت در این پاییز وسواس پیدا کنید. داده ها را پیگیری کنید ، پیام را اصلاح کنید و سیستم ها را بسازید تا آن را به طور کارآمد ارائه دهید – سپس بازنگری مجدد را فقط یک بار که آن را مجدداً مورد بررسی قرار دهید.

اگر تا به حال فکر کرده اید ، “شاید من فقط به یک پیشنهاد دیگر احتیاج داشته باشم” ، شما تنها نیستید. بسیاری از کارآفرینان ، به ویژه در مشاغل مبتنی بر خدمات ، در چرخه اضافه کردن خدمات بیشتر و بسته های بیشتر برای تلاش برای گرفتن انواع مختلف مشتری یا افزایش سریع جریان پول گیر می شوند.

متأسفانه ، پیشنهادات بیشتر به ندرت جواب می دهد.

مرتبط: 5 راه برای گفتن اینکه آیا شرکت شما باید محصول جدیدی را شروع کند

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-adding-more-offers-and-services-can-harm-your-business/495253

دیدگاهتان را بنویسید