مطالب مرتبط: 8 استراتژی برتر بک لینک برای افزایش ترافیک شما
5. اولویت بندی لینک ها به صفحات هدف
صفحات “مقایسه” و “جایگزین” بی شماری برای ابزارهای محبوب وجود دارد که حجم جستجوی قابل توجهی را ایجاد می کند. به عنوان مثال، جستجوهایی مانند “جایگزین های Canva” رایج هستند. اگر محصول شما در یک جایگاه رقابتی قرار دارد، می خواهید به عنوان گزینه شماره یک در این صفحات ایجاد شده توسط وبلاگ نویسان و وب سایت ها معرفی شوید. نه تنها بک لینک های ارزشمندی به دست خواهید آورد، بلکه کلیک ها و توصیه های بیشتری به عنوان جایگزین برتر دریافت خواهید کرد که تلاش های شما برای ایجاد لینک را بسیار افزایش می دهد.
بسیار مهم است که با شک و تردید به معیارها نزدیک شویم. صاحبان وب سایت ها اغلب اعدادی مانند رتبه بندی دامنه (DR) را افزایش می دهند. ممکن است شما یک DR 70 را ببینید، اما در واقعیت، این وب سایت از نظر گوگل دارای قدرت کمی است. البته همیشه اینطور نیست. در واقع، رتبه دامنه با رتبه های بالاتر ارتباط دارد
هنگام انتخاب یک شرکت، مطمئن شوید که آنها در ساخت لینک برای SaaS تخصص دارند و کارهایی با کیفیت بالا ارائه می دهند، زیرا تبلیغات شفاهی و توصیفات می توانند شاخص های بسیار مؤثری برای اطمینان آنها باشند.
این همچنین یک اثر گلوله برفی ایجاد می کند. نویسندگان و وبلاگ نویسان آینده که بر روی گزینه های جایگزین برای آن ابزار خاص کار می کنند اغلب به لیست های موجود مراجعه می کنند. هنگامی که آنها محصول شما را برجسته می بینند، به احتمال زیاد آن را در لیست های خود قرار می دهند و تلاش های شما را برای ایجاد پیوند تقویت می کند.
9. به شرکت مناسب برون سپاری کنید
بیایید با آن روبرو شویم – ساخت لینک با کیفیت سخت است. و اگر دریافت بک لینک به خدمات یا صفحات فرود برایتان سخت است، در عوض با پیوند دادن به پست های وبلاگ خود شروع کنید. سپس، از پیوندهای داخلی در سراسر سایت خود استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که ارزش لینک در سراسر صفحات شما جریان دارد. بدون لینک سازی داخلی مناسب، به طور کامل از بک لینک هایی که می سازید بهره نخواهید برد.
در حالی که معیارها می توانند مفید باشند، به خصوص هنگام مرتب سازی لیست های بزرگ وب سایت ها، تنها به آنها تکیه نکنید. همیشه عمیق تر به کیفیت واقعی سایت نگاه کنید.
2. ترافیک ارگانیک برای کلمات کلیدی واقعی کلیدی است
بنابراین، در اینجا چند نکته کلیدی برای کمک به کسبوکارهای SaaS وجود دارد که از تلاشهای خود برای ایجاد پیوند حداکثر استفاده را ببرند.
پنج سال بعد، 94 درصد از بازاریابان فکر می کنند که لینک ها همچنان یک عامل رتبه بندی در الگوریتم های گوگل خواهند بود.
مطالب مرتبط: 10 تاکتیک قدرتمند لینک سازی برای افزایش سئوی وب سایت شما
1. معیارها را با یک دانه نمک در نظر بگیرید
هنگام ساخت بک لینک، تمرکز اصلی شما باید روی صفحات پولسازتان باشد. پیوند به این صفحات بسیار مهم است. اگر با آژانسی کار می کنید، مطمئن شوید که آنها صفحات تجاری خاصی را هدف قرار می دهند. حتی اگر فقط چند لینک در هر صفحه در ماه دریافت می کنید، اگر آنها هدفمند باشند، بسیار موثر است.
6. لنگرها را بهینه کنید
به طور خلاصه، در حالی که لینک ها برای سئو حیاتی هستند، اولویت دادن به کیفیت بر کمیت بسیار مهم است. بر روی ایمن سازی بک لینک های با کیفیت بالا که مستقیماً صفحات کلیدی شما را هدف قرار می دهند، با استفاده از متن های لنگر بهینه شده برای تأثیرگذاری معنادار، تمرکز کنید. استراتژی ایجاد لینک شما باید با استراتژی کلی برندسازی شما هماهنگ باشد تا اثربخشی را به حداکثر برسانید. با انتخابی و استراتژیک بودن در رویکرد خود، می توانید یک پروفایل پیوند قوی ایجاد کنید که واقعاً حضور آنلاین کسب و کار SaaS شما را افزایش می دهد.