چطور حساب کاربری اینستاگرام بسازیم؟ به‌همراه آموزش تصویری ساخت اکانت اینستا آکادمی کاپریلا | instaa

اکنون شما یک اکانت اینستاگرام ساخته اید ، خوشحال میشویم به عنوان اولین کسی که در اینستاگرام دنبال میکنید ،پیج همراه گرامرا فالو کنید. سپس می توانید با وارد کردن شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود شروع به ایجاد حساب جدید خود کنید. به این ترتیب، اکانت اینستاگرام جدید خود را ایجاد می‌کنید. در صورت تمایل، می‌توانید اکانت‌های بیشتری نیز بسازید. حالا می‌توانید جزئیات پروفایل خود را ویرایش کنید و حتی احراز هویت دو مرحله‌ای (two-factor authentication) را قبل از شروع فعال کنید. در این روش، کاربران موبایل به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ کاربران iOS و اندروید.

  • اینستاگرام به شدت توصیه می‌کند که کاربران پس از ساخت اکانت یا پروفایل در این شبکه اجتماعی فعال باشند.
  • برای ثبت‌نام با شماره موبایل در اینستاگرام به تب تلفن phone و ثبت‌نام با ایمیل در اینستاگرام به تب ایمیل email می‌رویم.
  • به منظور دسترسی به این بخش کافیست که در مرورگر خود بر روی عبارت Instagram موجود در گوشه سمت چپ صفحه کلیک کنید.
  • Table of Contents افزایش فروش اینترنتی چگونه اتفاق می افتد ؟بنظر شما افزایش فروش اینترنتی…
  • بعد از تایپ چند حرف اول ، اینستاگرام در بالای لیست نتایج ظاهر می شود.
  • بنابراین، اگر احساس می‌کنید با استفاده نکردن از این پلتفرم دارید چیز زیادی را از دست می‌دهید، نگران نباشید.

چگونه بهترین کلینیک زیبایی را انتخاب کنیم ؟ از میان انتخاب های جراحی زیبایی شما، مهمترین اصل انتخاب بهترین کلینیک زیبایی در تهران است. نام کاربری ای که برای اکانت خود استفاده میکنید باید منحصر بفرد بوده و قبلا توسط کسی استفاده مجله خبری اینستا نشده باشید. برای نام کاربری خود می توانید از حروف و اعداد ، نقطه و خط زیرین (ـ) استفاده کنید و کاراکتر های دیگر مجاز نمیباشند. من قبلا با اکانت اصلی خودم اینستا نصب کردم..هیچ مشکلی هم نداشتم..تا این که ی روز خراب شد و کلا…

آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر

ه این نکته توجه کنید که در صورت تبدیل حساب کاربریتان به اکانت های business و creator، اکانت شما عمومی می شود. با وارد کرد روز، ماه و سال تولد خود به تاریخ میلادی از این مرحله نیز عبور کنید تا اکانت شما تکمیل شود. تاثیر شبکه های اجتماعی بر کسب و کار آنلاین به گونه ای شده است که هر کسب و کار اعم از حرفه ای یا یک کسب و کار کوچک و … 15) به شما تبریک می گوییم، شما موفق به ساخت اکانت دوم اینستاگرام خود شدید. 14) اینجا می توانید با زدن برروی گزینه OK رمز عبور خود را ذخیره کنید در غیر اینصورت برروی Skip بزنید.

کلیه حقوق این سایت برای شرکت “بهسازان مجازی فناوری اطلاعات آمارد” محفوظ می‌باشد. در فیلد دوم باید نام خود را به‌صورت کامل وارد کنید. این بخش با نام Full Name مشخص شده است که خود گویای ماجرا است!

http://amoozesh-agrcs.ir

برای بسیاری از افراد اینستاگرام جنبه‌ی تفریحی و وقت گذرانی دارد و اگر استفاده از آن بیش از اندازه باشد به اعتیاد تبدیل شده و در نهایت باعث هدر رفتن بیهوده وقت و انرژی شما می‌شود. سعی کنید وقت خود را با کارهای مفید پر کنید و اگر قصد دارید با اینستاگرام کار کنید، به آن به چشم یک ماشین درآمدزایی نگاه کنید. روزانه افراد زیادی از این شبکه‌ی اجتماعی پرطرفدار استفاده می‌کنند، بنابراین می‌توانید در مدت زمان کم یک شغل ثروت‌ساز برای خود ایجاد کنید و به درآمد بسیار بالایی برسید. پیشنهاد ما به شما این است که همین حالا در دوره آموزش اینستاگرام همیار آکادمی شرکت کنید تا در زمان کم به درآمد بسیار بالا برسید.

آدرس اینستاگرام را در مرورگر وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید