چشمان اینستاگرام برای ادغام NFT ها در پلتفرم

چشمان اینستاگرام برای ادغام NFT ها در پلتفرم

NFT ها هر روز که می گذرد به طور فزاینده ای محبوب می شوند. هر کسی که از اینترنت استفاده می کند حداقل یک بار در مورد آن شنیده است. این به ویژه در حال حاضر صادق است زیرا شرکت های رسانه های اجتماعی در حال ادغام NFT ها در سیستم عامل های خود هستند.

مارک زاکربرگ تایید کرد که اینستاگرام قصد دارد به زودی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را در این پلتفرم اضافه کند. روز سه شنبه، مدیر عامل شرکت متا پلتفرم این موضوع را در کنفرانس South by Southwest در آستین، تگزاس تایید کرد.

چشمان اینستاگرام برای ادغام NFT ها در پلتفرم

زاکربرگ گفت: “ما در حال کار بر روی آوردن NFT ها به اینستاگرام در کوتاه مدت هستیم.”

در حالی که زاکربرگ جزئیات بیشتری ارائه نکرد، او اضافه کرد که آنها توکن‌های غیرقابل تعویض را در برنامه اشتراک‌گذاری عکس و ویدیوی شرکت ادغام خواهند کرد. این در صورتی است که تیم اینستاگرام بتواند برخی از مشکلات فنی را حل کند.

مدیر عامل اینستاگرام آدام موسری اظهار داشت که شرکت او به طور فعال در حال مطالعه NFT است.

به گفته کیسی نیوتن از خبرنامه The Verge’s Platformer، زاکربرگ همچنین اظهار داشت که کاربران اینستاگرام می‌توانند خود (NFT) را در این برنامه برش دهند. این قابلیت “امیدوارم” در ماه های آینده باشد.

“NFTs mint” در اینستاگرام چگونه کار می کند؟

فایننشال تایمز گزارش می دهد که فیس بوک و اینستاگرام در آستانه اجرای آزمایشی یک ویژگی هستند. این می‌گوید که پلتفرم‌های متا در حال «آماده شدن» برای ویژگی‌ای هستند که به کاربران اجازه می‌دهد از NFT به عنوان عکس پروفایل استفاده کنند. علاوه بر این، آنها در حال آماده شدن برای کار بر روی یک نمونه اولیه هستند که به کاربران امکان می دهد NFT های تازه را برش دهند. سایر کارکنان متا درباره «راه اندازی بازاری برای مشتریان برای خرید و تجارت NFT» بحث می کنند.

NFT های اینستاگرام با بازار پیشرو برای تجارت رقابت می کنند.

در همین حال، این اعلامیه بحث هایی را در مورد اینکه NFT ها در چه بلاک چینی اجرا می شوند، برانگیخته است. آنها همچنین در حال بحث هستند که از چه مکانیزم پرداخت برای خرید آنها استفاده کنند. و صحبت هایی در مورد اینکه آیا اینستاگرام با Opensea، Rarity و Nifty Gateway به عنوان یک بازار جدید NFT رقابت خواهد کرد یا خیر، وجود دارد.

توانایی متا برای کسب درآمد از هر عکس در صفحه اینستاگرام کاربر به عنوان یک NFT یک اختلال بزرگ در بازار خواهد بود. بازار مذکور در حال حاضر تحت سلطه OpenSea است که از بلاک چین اتریوم (ETH-USD) استفاده می کند.

مایک دیکنز، مدیر عامل Blockasset.co در پاسخ به افشاگری‌های جدید گفت: «معلوم نیست که اینستاگرام احتمالاً پروژه NFT خود را بر روی کدام بلاک چین بسازد.

او افزود: «با این حال، برای پذیرش و پذیرش انبوه بیشتر، آنها به یک بلاک چین با هزینه های پایین برای تجربه کاربری بیشتر نیاز دارند.»

NFT در متاورس

NFT یک دارایی دیجیتال است که جنبه های دنیای واقعی مانند هنر، موسیقی، کالاهای درون بازی و فیلم ها را به تصویر می کشد. اساساً این دارایی های دیجیتال مانند اقلام جمع آوری فیزیکی به شکل دیجیتال هستند. آنها به صورت آنلاین خریداری و معامله می شوند، اغلب با استفاده از ارزهای رمزنگاری شده، و معمولاً با نرم افزار مشابه بسیاری از رمزارزهای دیگر رمزگذاری می شوند.

چشمان اینستاگرام برای ادغام NFT ها در پلتفرم

هنرمندان و سازندگان محتوا روشی بی نظیر برای کسب درآمد از کار خود از طریق NFT و فناوری بلاک چین دارند. به عنوان مثال، هنرمندان دیگر مجبور نیستند آثار خود را از طریق خانه های حراج بفروشند. در عوض، هنرمند می‌تواند آن را به‌عنوان یک NFT مستقیماً به مشتری ارائه دهد و به آنها اجازه دهد حاشیه سود بیشتری را حفظ کنند.

هنرمندان همچنین می توانند حق امتیاز را در نرم افزار خود لحاظ کنند تا زمانی که اثرشان به صاحب جدید فروخته می شود، درصدی از فروش را دریافت کنند. از آنجایی که بیشتر هنرمندان پس از اولین فروش خود درآمدی دریافت نمی کنند، این یک ویژگی مفید است.

انطباق NFT از تعقیب فراجهانی META پشتیبانی می کند

پس از اعلام شراکت NFT، فیس بوک در اکتبر 2021 نام خود را به Meta تغییر داد. این نشان دهنده تعهد این شرکت به توسعه نسخه متاورس خود است. ویشال شاه، رئیس محصولات متاورس شرکت، اشاره کرد که متا NFT ها را فعال می کند.

شاه می‌گوید: «این کار فروش اشیاء دیجیتال نسخه محدود مانند NFT را برای مردم آسان‌تر می‌کند. شاه می افزاید که افراد همچنین می توانند NFT ها را در فضاهای دیجیتالی خود نمایش دهند و حتی آنها را به صورت ایمن به شخص بعدی بفروشند.

علاوه بر این، متا کیف پول دیجیتال خود را به نام Novi ایجاد کرده است. این به کاربران اجازه می دهد با استفاده از فناوری بلاک چین امن، پول را به صورت بین المللی، فوری، ایمن و بدون هزینه ارسال و دریافت کنند.

به گفته بلومبرگ، متا قصد دارد کیف پول دیجیتال Novi خود را در پلتفرم اینستاگرام خود برای آزمایش خرید و فروش NFT ها ادغام کند. دیوید مارکوس، رئیس خدمات مالی فیس بوک، گفت که این شرکت «قطعاً به فکر پشتیبانی از توکن های غیرقابل تعویض با کیف پول دیجیتال Novi (NFT) است.

فشار کسب درآمد می تواند همزمان با راه اندازی کیف پول رمزنگاری Novi این شرکت باشد. این موضوع با انتقاد قانونگذاران آمریکایی در جریان آزمایشی در اوایل ماه جاری مواجه شد. Diem، استیبل کوین پروژه، اکنون برای استفاده در دسترس نیست.

روز پنجشنبه، دیوید مارکوس، رئیس پرداخت و خدمات مالی فیس بوک، در توییتی درباره این طراحی مجدد نوشت. این همه مشاغل و محصولات پرداخت و خدمات مالی شرکت، از جمله فیس بوک پی را متحد می کند.

در اشاره ای دیگر به شیفتگی فیسبوک به متاورس، سهام این شرکت از اول دسامبر گذشته با نام برجسته MVRS شروع به معامله کرد.

NFT ها در میان غول های رسانه های اجتماعی محبوبیت پیدا می کنند

سایر پلتفرم های شبکه های اجتماعی نیز شروع به ترکیب NFT کرده اند. توییتر، شرکت (TWTR) شروع کرد به مشترکین ممتاز در iOS اجازه آپلود عکس پروفایل NFT را در ژانویه داد. همچنین این ویژگی را به برنامه و وب سایت اندروید این شرکت اضافه می کند.

به دنبال رهبری توییتر، سایت شبکه اجتماعی Reddit اعلام کرد که چند هفته بعد آواتارهای NFT در وب سایت آنها آزمایش می شوند.

در همین حال، پورتال پرداخت به ازای مشاهده، OnlyFans در ماه فوریه اعلام کرد که تولیدکنندگان محتوا می توانند از عکس های پروفایل NFT مبتنی بر بلاک چین اتریوم استفاده کنند. با محبوبیت بیشتر ارزهای دیجیتال و محصولات دیجیتال، پلتفرم های رسانه های اجتماعی به دنبال راه های جدیدی برای کسب درآمد از متاورس هستند.

آماده سازی NFT اینستاگرام در بحبوحه بحران رمزنگاری شده است

استفاده از NFT ها همچنین ممکن است به متا کمک کند تا در متاورس برجستگی بیشتری پیدا کند. متاورس، برای کسانی که نمی دانند، اصطلاحی است که این شرکت به عنوان مفهومی مبهم از جهان های مجازی به هم پیوسته ابداع کرده است. این شبیه وعده‌های دنیای VR در دهه 1990 و قبل از آن است. ممکن است به طور بالقوه ارزش و اهمیت NFT ها را افزایش دهد و در عین حال کنترل دارایی را متمرکز کند.

چشمان اینستاگرام برای ادغام NFT ها در پلتفرم

NFT ها اغلب به دلیل ارزش سوداگرانه شان مورد انتقاد قرار می گیرند. قیمت آنها نوسان است، بنابراین آنها به شدت در نوسان هستند. علاوه بر این، در مورد NFT ها کمبود امنیت وجود دارد. آنها به‌رغم اظهارات برخی که مالکیت را تضمین می‌کنند، معمولاً به سرقت می‌روند. با این وجود، اگر فناوری موجود از آنها حمایت کند، این دارایی ها ارزشمندتر خواهند شد.

آیا NFT های همکاری اینستاگرام را خواهید خرید؟

به نظر می رسد که هر شرکت روی زمین در حال برنامه ریزی است تا بالاخره NFT ها را در استراتژی شرکت خود بگنجاند، و حتی خنده دارتر از این است که کل صنعت در طول و پس از اعلامیه های بزرگی مانند این به سقوط ادامه دهد. قبلاً روند این بود که مشارکت‌های شرکت‌های بزرگ در ارزهای رمزپایه قیمت را افزایش می‌داد و بسیاری گمان می‌کردند که اطلاعات داخلی اغلب برای کسب سود خصوصی در حین و پس از اعلام اخباری مانند این مورد استفاده قرار می‌گرفت. برخی بر این باورند که سقوط دلار در این دوران پرتلاطم، نیروی نزولی بسیار زیادی را بر ارزش تمام ارزهای رمزپایه وارد می‌کند، به خصوص که نقش دلار به عنوان یک ارز ذخیره جهانی به طور فزاینده‌ای زیر سوال می‌رود.

شاید این دلیل بیشتری برای سرمایه گذاری در این NFT ها باشد، زیرا با کاهش ارزش و قدرت خرید دلار هر روز که می گذرد، به طور بالقوه از ریسک خود سود می برید یا محافظت می کنید. ارزهای دیجیتال همیشه به عنوان نوعی پوشش مالی در برابر دلار دیده می‌شوند، اما در حالی که هر دو سقوط می‌کنند، مطمئناً با نرخ‌های متفاوتی سقوط می‌کنند.

آیا خرید NFT در اینستاگرام فالوورهای بیشتری در اینستاگرام برای شما می‌خرد یا شما را تبدیل به یک میلیونر می‌کند؟ در حال حاضر، هر دوی این ایده‌ها مضحک به نظر می‌رسند، اما اگر به اخبار اجتناب‌ناپذیر طی 10 سال آینده فکر کنید، واقعاً نباید تعجب کنید. بله، یک نفر آنجا، جایی به دلیل NFT های احمقانه، هر دوی این ها اتفاق می افتد! این واقعا اجتناب ناپذیر است. مطمئناً، این کاملاً نوعی قمار است، و باید به عنوان پولی در نظر گرفته شود که همیشه می‌توانید از دست دادن آن به عنوان مبنایی برای شروع استفاده کنید.

تاریخ: 26 ژوئن 2022 / دسته بندی ها: اخبار، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

Instagram Eyes to Integrate NFTs into the Platform

دیدگاهتان را بنویسید