چرا پیام رسانی محتوای شما در حال تبدیل نیست – و در مورد آن چه کاری باید انجام دهید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
با گذشت سالها ، من این امتیاز را داشتم که چندین شرکت را اداره کنم و به رشد ابریشم دیجیتال به عنوان یک آژانس دیجیتال جهانی کمک کنم. در طول این سفر ، من بارها و بارها همان چیزها را دیده ام: مارک هایی که در محتوا سرمایه گذاری می کنند ، وب سایت ها ، وبلاگ ها و CTA را راه اندازی می کنند ، فقط از نتایج ناامید می شوند.
این طور نیست که آنها منتشر نمی شوند. این است که آنها به هم وصل نمی شوند.
در تجربه من ، محتوای بدون استراتژی فقط سر و صدا است. محتوا با پیام رسانی مناسب به یک موتور رشد قدرتمند تبدیل می شود. این چیزی است که من در مورد ساخت پیام های محتوا در واقع کار کرده ام و تبدیل می شود.
مرتبط: او کار شرکت های خود را برای فروش یک جزء تابستانی طراوت ترک کرد – سپس در هفته اول 38،000 دلار و 1 میلیون دلار در سال 1 ساخت
محتوای شما پخش نیست – این یک مکالمه است
مخاطبان امروز بیش از اطلاعات انتظار دارند. 71 ٪ از مصرف کنندگان می خواهند محتوای شخصی شده باشند و وقتی احساس عمومی می شود ناامید می شوند.
با این حال بسیاری از مارک ها هنوز هم در مخاطبان خود صحبت می کنند ، نه با آنها. این پیام ممکن است صیقلی به نظر برسد ، اما اگر این نگرانی های واقعی مخاطبان شما را منعکس نکند ، اتصال یا تبدیل نمی شود.
به عنوان مثال ، بررسی بلیط های پشتیبانی ، ارسال نامه های متداول یا یادداشت های تماس فروش می تواند سؤالات مکرر یا اعتراضاتی را که تیم شما هر روز می شنود کشف کند. از این بینش ها می توان برای شکل دادن به پیام های شما در مورد آنچه مخاطبان شما واقعاً فکر می کنند استفاده شود ، نه فقط آنچه می خواهید بگویید.
وقتی این کار را به خوبی انجام می دهید ، تغییر فوری است. محتوا بیشتر مرتبط می شود. نامزدی بهبود می یابد. و با گذشت زمان ، نتایج خود را نیز انجام دهید.
مرتبط: چگونه مشاغل جدید می توانند یک استراتژی بازاریابی محتوا ایجاد کنند
شما نمی توانید با همه طنین انداز شوید – و نباید امتحان کنید
تلاش برای جذابیت برای همه یکی از سریعترین راه های از دست دادن مخاطبان است. محتوا رقیق و عمومی می شود.
آنچه بهتر است ، و آنچه من همیشه توصیه می کنم ، تمرکز عمیق روی یک بخش خاص است. به جای حدس زدن ، به آنچه کاربران خود می گویند گوش دهید ، رفتار جستجوی خود را تجزیه و تحلیل کرده و لحظات تصمیم گیری خود را مطالعه کنید.
هنگامی که محتوای شما مخاطب باریک را با یک مشکل مشخص هدف قرار می دهد ، احساس ارتباط و مفید می کند و مانند یک تمرین سئو دیگر که این مارک را از دست داده است ، نیست.
مرتبط: چگونه می توان در بازارهای طاقچه رونق گرفت
آمار فقط از نظر شما پشتیبانی نمی کند – آنها آن را بیان می کنند
بازاریابی محتوا تغییر کرده است. شما دیگر فقط یک داستان را نمی گویید – آن را اثبات می کنید. من همیشه با داده های معتبر از نکات اصلی حمایت می کنم زیرا به مخاطبان شما چیزی می دهد تا اعتماد کنند.
در اینجا چند آمار وجود دارد که به طور مداوم ارزش آنها را اثبات می کنند:
- 88 ٪ از کاربران پس از یک تجربه بد به یک سایت برنخواهند گشت
- مقالاتی با تصاویر مربوطه 94 ٪ بازدید بیشتر می شود
- کاربران 1.4 برابر وقت بیشتری را در صفحات با فیلم ها می گذرانند
این ارقام بیشتر از پر کردن فضا انجام می دهند – آنها به ایجاد پرونده شما کمک می کنند. اعداد تصمیمات طراحی ، سلسله مراتب محتوا و حتی قرار دادن CTA را آگاه می کنند. اگر از داده ها برای قوی تر شدن پیام خود استفاده نمی کنید ، یک فرصت مهم برای ایجاد اعتماد را از دست نمی دهید.
مرتبط: چگونه می توان با استفاده از داده ها ، یک کمپین روابط رسانه ای قدرتمند و قدرتمند محور ایجاد کرد
محتوای خود را برای نحوه خواندن مردم طراحی کنید
یکی از مواردی که من با مشتری های خود تأکید می کنم این است: مردم را برای درک شما کار نکنید. ساختار مهم است زیرا بیشتر مردم نمی خوانند – آنها اسکن می کنند. این یک تئوری نیست ؛ این واقعیت است. بنابراین ، کار شما این است که محتوای خود را تا حد امکان اسکن و بدون اصطکاک کنید.
پاراگراف های کوتاه ، نقاط گلوله ، زیرنویس های روشن و با بهره وری از مزایای کلیدی برجسته و برجسته ، در اواسط حرکت ، تفاوت زیادی در نحوه تعامل افراد ایجاد می کند.
به یاد داشته باشید که محتوا فقط مربوط به آنچه شما می گویید نیست. این در مورد جذب چقدر آسان است.
مرتبط: علم پشت چرا مردم به جای خواندن ، محتوا را اسکن می کنند
روشی که پیام شما به نظر می رسد بخشی از پیام است
بسیاری از شرکت ها محتوا را از طراحی جدا می کنند. من یاد گرفته ام که آنها را به عنوان دو طرف یک سکه مشاهده کنم.
به عنوان مثال ، تایپوگرافی نقش مهمی در استراتژی پیام رسانی شما دارد. اندازه ، وزن و فاصله فونت مناسب می تواند به شدت تأثیر بگذارد که افراد محتوای شما را بخوانند یا گزاف گویی کنند. تایپوگرافی بد اصطکاک بصری را ایجاد می کند. تایپوگرافی خوب اعتماد را ایجاد می کند و اطلاعات را قابل هضم تر می کند.
این فقط به نظر می رسد زیبا نیست. این در مورد هدایت چشم خواننده ، ایجاد سلسله مراتب و برقراری وضوح است. یک طرح به هم ریخته یا انتخاب فونت ضعیف می تواند حتی کپی عالی را احساس گیج کننده یا غیرقابل اعتماد کند.
سایر عناصر بصری نیز اهمیت دارند. به عنوان مثال ، گرافیک حرکت به ساده کردن ایده های پیچیده کمک می کند ، طرح های تمیز بار شناختی را کاهش می دهند ، در حالی که نمودارها و تصاویر درک را بهبود می بخشند.
به یاد داشته باشید ، انسان 60،000 برابر سریعتر از متن ، تصاویر را پردازش می کند. به همین دلیل من تیم ها را تشویق می کنم که از ابتدا بصری فکر کنند. برای ساده کردن ایده های پیچیده و تقویت اعتماد از نمودارهای متحرک ، چیدمان های تمیز و حرکت استفاده کنید.
اگر پیام شما اهمیت دارد ، آن را نشان دهید – فقط آن را نگویید.
مرتبط: 12 هک برای طولانی تر نگه داشتن بازدید کنندگان در صفحات خود
CTA شما خوب نیست-این مرحله بعدی در سفر است
یک چیز که من همیشه به مشتریان می گویم: هر قطعه محتوا به مرحله بعدی واضح و قانع کننده نیاز دارد. این که آیا این یک بارگیری ، ثبت نام یا خواندن است ، مخاطبان خود را آویزان نکنید.
خواه یک دکمه ، پیوند یا فرم تماس باشد ، تماس شما برای عمل باید واضح ، مستقیم و خاص باشد. CTA های مبهم مانند “بیشتر یاد بگیرید” یا “شروع کنید” اغلب تحت فشار قرار می گیرند زیرا آنها با هدف واقعی خواننده صحبت نمی کنند.
یک آزمایش ساده که من استفاده می کنم: اگر CTA شما می تواند برای هر مشاغل موجود در کره زمین اعمال شود ، بسیار مبهم است.
در عوض ، از زبانی استفاده کنید که نتیجه را برجسته می کند یا به یک کنجکاوی خاص می پردازد:
- “مشاهده کامل قیمت گذاری را ببینید.”
- “دریافت checklis.t”
- “مقایسه ویژگی های Side by Sid.e”
هرچه مقصد واضح تر باشد ، نرخ کلیک از طریق آن بالاتر است.
قبل از نوشتن گوش دهید
اگر یک اصل وجود داشته باشد که من در ساخت استراتژی های محتوای آژانس برای Fortune 500s و استارتاپ ها به طور یکسان یاد گرفته ام ، این است: پیام شما مربوط به آنچه می خواهید بگویید نیست. این مربوط به آنچه مخاطبان شما باید بشنوند و روی آن عمل کنند.
موفق ترین پیام رسانی محتوا هنگام گوش دادن قبل از نوشتن اتفاق می افتد ، تمرکز خود را محدود می کنید ، از آمار با منابع استفاده می کنید ، برای وضوح (نه درهم و برهمی) طراحی می کنید و هر CTA را عمدی می کنید.
هنگامی که پیام ، ساختار ، تصاویر و داده ها را تراز می کنید ، محتوا شروع به انجام کارهایی می کند که انجام می شود – اتصال ، تبدیل و رشد برند خود.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-your-content-messaging-isnt-converting-and-what-to/492408