چرا نقص های ارتباطی بیش از آنچه فکر می کنید برای شما هزینه می کند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
ارتباطات تجاری سریعتر از آنچه بیشتر مردم درک می کنند در حال تغییر است. این فقط در حال تحول نیست – در حال اختراع است. و در حالی که برخی از مشاغل در زمان واقعی سازگار هستند ، برخی دیگر در سیستمهایی گیر می کنند که بی سر و صدا وقت ، پول و اعتبار را خونریزی می کنند.
اگر هنوز با تماس های از دست رفته از سرب ، پیام های پراکنده در سیستم عامل ها یا تیمی که باید به یکدیگر پیامک می زنید ، برای پیگیری کسانی که با چه کسی دنبال می شوند ، می پردازید. و اگر به جای آنها وقت خود را صرف کار کردن در اطراف ابزارهای خود می کنید ، سیستم های شما فقط قدیمی نیستند – آنها به طور جدی برای شما هزینه می کنند.
مرتبط: 3 حالت مورد نیاز برای برقراری ارتباط خوب
ارتباط “مدرن” در واقع به چه معنی است
لازم نیست فنی باشید تا بفهمید که یک مجموعه مدرن چگونه به نظر می رسد. این بدان معناست که تماس ها ، پیام ها ، جلسات و پرونده های شما همه در یک سیستم زندگی می کنند که در هر کجا انجام می دهید – در لپ تاپ در خانه ، یک تلفن در حال حرکت یا یک دسک تاپ در دفتر.
این در مورد ویژگی های چشمک زن نیست. این در مورد از بین بردن اصطکاک است: دیگر در تعقیب پیام های صوتی ، انتظار بر روی آن و یا شش برنامه مختلف فقط برای رسیدن به روز.
سیستم های مدرن نیز ساخته شده اند تا با شما رشد کنند. شما اعضای تیم جدید را اضافه می کنید بدون اینکه چیزی را دوباره انجام دهید. شما مکان های جدیدی را بدون چرخش یک پشته فناوری جداگانه باز می کنید. و اگر کسی ترک کند ، شما سه روز را صرف بازیابی مخاطبین و پیام های خود نمی کنید.
این انعطاف پذیر ، قابل حمل است ، و به روشی که اکنون تجارت در واقع کار می کند ، کار می کند.
بهترین قسمت؟ نیازی به تعمیرات اساسی همه چیز در یک روز نیست. فقط باید تعویض تنگناها را شروع کنید. هنگامی که تیم شما متوقف می شود وقت خود را متوقف می کند و مشتریان شما بدون پریدن از طریق حلقه ها ، شروع می کنند.
چرا ابزارهای قدیمی شما را عقب نگه می دارند
این را تصور کنید: مشتری با یک سوال ساده صورتحساب با دفتر شما تماس می گیرد. شخصی که انتخاب می کند به اطلاعات دسترسی ندارد ، بنابراین آنها تماس را دو بار منتقل می کنند. سرانجام ، مشتری تسلیم می شود. بعداً ، کسی سرانجام با جواب درست پاسخ می دهد ، اما آسیب انجام می شود. آن مشتری در حال حاضر یک رقیب را بررسی می کند.
یا تصور کنید که یک کارمند جدید را سوار می کنید. شما سخت افزار سفارش داده اید ، آن را برای پیکربندی تلفن میز خود هماهنگ کرده اید و PDF مخاطبین داخلی را ارسال کرده اید. چند روز اول آنها صرف نشده است تا چه کسی خواستار آنچه می شود ، در حالی که رقبای شما در ساعاتی با سیستم های کلیک و رفتن و دایرکتوری های تیم مشترک استخدام می کنند.
سیستم های منسوخ همه به یکباره نمی شکنند – آنها بی سر و صدا همه چیز را کند می کنند. شاید سیستم تلفنی شما نتواند تماس های درست را ارسال کند. شاید یک اجاره جدید یک هفته منتظر بماند تا راه اندازی شود. شاید مشتریان خود را تکرار کنند زیرا هیچ کس نمی تواند آخرین مکالمه خود را بالا ببرد.
این نوع اختلال عملکردی است که شما فقط وقتی معامله را از دست داده اید – یا کارمند – متوجه می شوید.
و در حالی که این سیستم ها با افزایش سن شکننده تر می شوند ، برای حفظ آنها نیز گران تر می شوند. شما می خواهید کندتر باشید.
از همه بدتر ، شما محوری را سخت تر می کنید. آیا می خواهید کار ترکیبی ارائه دهید؟ آیا می خواهید ساعت خدمات مشتری را گسترش دهید؟ آیا می خواهید ارتباطات تیمی را متمرکز کنید؟ موفق باشید با یک مجموعه که نمی تواند انعطاف پذیر باشد تا با اهداف شما مطابقت داشته باشد.
مرتبط: 3 استراتژی ارتباطی مؤثر که تیم شما را دگرگون می کند
چگونه اتوماسیون و هوش مصنوعی بی سر و صدا بازی را تغییر می دهند
ابزارهای امروز فقط افراد را به هم وصل نمی کنند – آنها به مدیریت کار بین آنها کمک می کنند. اتوماسیون مواردی مانند مسیریابی تماس ، ورود به سیستم و ارسال پیگیری را انجام می دهد. هوش مصنوعی می تواند جلسات را رونویسی کند ، موارد اکشن و حتی الگوهای پرچم را در مسائل مشتری بکشاند.
این در مورد جایگزینی مردم نیست. این در مورد اطمینان از بهترین افراد شما در کار شلوغ نیست.
این امر به ویژه برای بنیانگذاران و تیم های لاغر بسیار مهم است. برای ایجاد یک تجارت پاسخگو تر نیازی به استخدام پنج نفر دیگر ندارید. شما به ابزارهایی نیاز دارید که باعث کاهش نویز می شود تا بتوانید روی آنچه مهم است تمرکز کنید – مانند حل مشکلات و بسته شدن معاملات.
این در عمل به نظر می رسد
بیایید بگوییم شما یک موسسه حقوقی بوتیک را اداره می کنید. یکی از Paralegals شما دو بار در هفته از خانه کار می کند. مشتری با یک سوال فوری در مورد یک پرونده تماس می گیرد. با داشتن یک سیستم مدرن ، تماس مستقیماً به برنامه تلفن همراه شخص مناسب – بدون حمل و نقل ، بدون پست صوتی. Paralegal انتخاب می کند ، بلافاصله پاسخ می دهد و یادداشت های پرونده را در محل به روز می کند.
یا شاید شما صاحب یک تجارت تدارکات رو به رشد باشید. شما در حال باز شدن یک مکان دوم هستید و به ابزارهای تلفن و پیام رسانی که برای پنج عضو تیم جدید تنظیم شده اند ، نیاز دارید. به جای نصب سخت افزار ، انتظار برای سیم کشی یا برخورد با یک فروشنده ، کاربران را در داشبورد خود اضافه می کنید و آنها در چند دقیقه زندگی می کنند – بدون وقفه ، بدون استرس.
تصور کنید تیم شما در پنج شهر گسترش یافته است. همه از همان تعداد استفاده می کنند. تماس ها و پیام ها فوراً به شخص مناسب می روند ، هر کجا که باشند. مشتری با پشتیبانی تماس می گیرد ، و به جای اینکه در اطراف آن قرار بگیرد ، بلافاصله جواب می دهد – زیرا سیستم از قبل می داند که هفته گذشته با چه کسی صحبت کرده است.
این همان چیزی است که ارتباطات مدرن به نظر می رسد. این مربوط به زنگ ها و سوت ها نیست. این در مورد هرج و مرج کمتری است.
و هرج و مرج کمتر به معنای زمان بیشتر ، اعتماد بیشتر و رشد بیشتر است.
مرتبط: فکر می کنید بیش از حد صحبت می کنید؟ این 6 هک کوتاه را بخوانید
نحوه شروع (حتی اگر شما “تکنیکی” نیستید)
شما نیازی به یک بخش بزرگ یا بخش جدید ندارید. با بارزترین نقطه درد خود شروع کنید: زمان پاسخ آهسته ، ابزارهای شفاف ، تماس های کاهش یافته. سکویی پیدا کنید که آن را برطرف کند.
سپس از آنجا بسازید.
این مربوط به آخرین نرم افزار یا جدیدترین کلمه کلیدی نیست. این در مورد وضوح است. کنترل. امکان حرکت سریع و برقراری ارتباط به وضوح ، بدون اینکه فناوری شما را کند کند.
ارتباطات مدرن این را به شما می دهد. وقتی همه چیز پیچیده تر می شود ، کارها ساده تر می شود. و وقتی همه افراد در حالت گرفتن گیر می شوند ، شما را تیز نگه می دارد.
آینده در اینجا است. سوال این است: آیا هنوز منتظر هستید تا آن را جلب کنید؟
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-communication-flaws-are-costing-you-more-than-you-think/489362