چرا میکرو نفوذ کنندگان در بازی خودشان مشهور را ضرب و شتم می کنند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
افراد مشهور تأیید محصولات مدتهاست که سنگ بنای دنیای بازاریابی بوده اند و این واقعیت ساده ای است که مردم به چهره های آشنا اعتماد دارند. یک نام مشهور که به یک محصول متصل است ، از نظر تاریخی اعتبار ، شناخت و دستیابی فوری را در اختیار مشاغل قرار داده است. با این حال ، با ظهور رسانه های اجتماعی ، این پویا به طور قابل توجهی تکامل یافته است و راه را برای نژاد جدیدی از تأثیرگذار که قدرت قابل توجهی در تصمیمات مصرف کننده دارند ، هموار می کند.
اینستاگرام ، Tiktok و YouTube به بستری تبدیل شده اند که افراد می توانند پیروان را جمع کنند و خود را به عنوان چهره های تأثیرگذار در سوله های مختلف مستقر کنند. صاحبان مشاغل هوشمند به سرعت این تغییر را به رسمیت شناختند و شروع به استفاده از تأثیرگذار رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محصولات خود کردند.
در ابتدا ، مگا-تأثیرگذار و افراد مشهور بر فضا حاکم بودند ، اما تغییر دیگری در حال وقوع است-مخاطبان به طور فزاینده ای به دنبال اصالت در مورد جذابیت گسترده هستند. این روند باعث شده تا میکرو فلج کننده ها ، که تأثیر آنها اکنون از بسیاری جهات از تأثیر گذاران بزرگ فراتر رفته است.
مرتبط: چگونه تجارت شما می تواند از بازاریابی میکرو- Influencer بهره مند شود
میکروهای برق در مرحله مرکزی قرار می گیرند
سالها ، مارک ها با این فرض عمل می کردند که تعداد پیروان بالا با قرار گرفتن در معرض بهتر و موفقیت بیشتر برابر است. منطق ساده بود: هرچه تعداد بیشتری از افراد تبلیغی را ببینند ، مشتریان بالقوه تر این برند را به دست می آورند. با این حال ، الگوریتم های رسانه های اجتماعی به طرز چشمگیری تغییر کرده و اولویت بندی تعامل با تعداد کامل را در اولویت قرار داده است. این تغییر روشن شده است که تعداد پیروان بالا همیشه به تعامل یا اعتماد زیاد ترجمه نمی شود.
ریزگردهای میکرو ، که به طور معمول به عنوان افراد با 10،000 تا 100000 دنبال کننده تعریف می شوند ، در تقویت تعامل معنی دار مؤثرتر هستند. مخاطبان کوچکتر آنها باعث ایجاد ارتباطات واقعی تر می شوند و باعث ایجاد احساس قوی جامعه می شوند که تأثیرگذار بزرگتر غالباً فاقد آن است. اکنون مارک ها می دانند که میکرو نفوذ کنندگان می توانند نرخ تعامل بالاتری را هدایت کنند و در نهایت منجر به تبدیل بیشتر می شوند.
چرا درگیری بیش از شمارش پیروان اهمیت دارد
یکی از بزرگترین مزایای میکرو Influencers نسبت به همتایان مشهور خود ، نامزدی است. در حالی که ممکن است مگا-نفوذ کنندگان به میلیون ها نفر برسند ، نرخ درگیری واقعی آنها به طور قابل توجهی پایین تر است. یک مطالعه توسط Markerly نشان داد که به عنوان تعداد پیروان تأثیرگذار افزایش می یابد ، میزان درگیری آنها کاهش می یابد. از طرف دیگر ، میکرو نفوذ کنندگان تمایل دارند که نرخ درگیری داشته باشند که اغلب سه تا چهار برابر بیشتر از افراد کلان و افراد مشهور است.
این عمدتا به دلیل روابط نزدیک گره خورده است که میکرو نفوذ کنندگان با مخاطبان خود توسعه می یابند. بر خلاف افراد مشهور ، که غالباً احساس دور و دست نیافتنی می کنند ، میکرو درون تأثیرگذار به عنوان همسالان درک می شوند. پیروان آنها آنها را به عنوان افراد روزمره قابل اعتماد می دانند که مبارزات ، احساسات و تجربیات مشابهی دارند.
این اعتماد و آشنایی باعث می شود که توصیه های آنها واقعی تر شود و منجر به احتمال بالاتر پیروان در تأییدیه های خود می شود.
مرتبط: کارآفرینان در حال خندیدن الکل هستند – در اینجا به همین دلیل است که به آنها کمک می کند تا موفق تر شوند
قدرت اعتبار سنجی همسالان
یکی دیگر از دلایل اصلی میکرو نفوذ کنندگان بر چشم انداز بازاریابی ، مفهوم اعتبار سنجی همسالان است. مصرف کنندگان به احتمال زیاد به توصیه های افرادی که آنها را برابر می دانند به جای افراد مشهور که اغلب با واقعیت های خود در ارتباط نیستند ، اعتماد دارند.
همین اصل در مورد بررسی های آنلاین اعمال می شود – مردم به احتمال زیاد به جای یک تبلیغات پرداخت شده ، به یک سری بررسی های مثبت از مشتریان معمولی اعتماد می کنند.
مشاغلی که قدرت بازاریابی میکرو- برق را از سطح اصالت بهره می برند که دستیابی به آن از طریق تأییدهای مشهور سنتی دشوار است. هنگامی که چندین فلورس میکرو یک محصول را ترویج می کنند ، یک اثر موج دار ایجاد می کند و اعتماد مصرف کننده را بیشتر تقویت می کند. از آنجا که افراد بیشتری تجربیات مثبت مشابهی را به اشتراک می گذارند ، اعتبار این برند به صورت ارگانیک رشد می کند.
ساختن داستانهای مناسب با میکروهای برق مناسب
یک عامل مهم که در موفقیت میکروهای برقراری ارتباط برقرار می شود ، توانایی آنها در گفتن داستانهای قانع کننده است. بر خلاف تبلیغات سنتی ، که اغلب احساس می شود فیلمبرداری و بیش از حد صیقلی ، میکرو وارد کننده ها از طریق قصه گویی خام و بدون فیلتر با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. آنها تجربیات واقعی ، حکایات شخصی و لحظات روزمره را به اشتراک می گذارند و باعث می شوند محتوای آنها معتبرتر و قابل اعتماد تر شود.
در حالی که میکرو-تأثیرگذار مزایای بی شماری را ارائه می دهد ، مارک ها باید در انتخاب تأثیرگذار مناسب برای همکاری با آنها استراتژیک باشند. همکاری با یک تأثیرگذار که با مخاطب هدف یک برند هماهنگ نیست ، می تواند منجر به برداشت های هدر رفته و تأثیر حداقل شود.
به عنوان مثال ، یک شرکت متمرکز بر بازاریابی آرایش اخلاقی و بدون ظلم و عاری از آرایش ، بیشتر از همکاری با یک تأثیرگذار زیبایی وگان نسبت به یک تأثیرگذار سبک زندگی سودمند خواهد بود. مخاطبان تأثیرگذار زیبایی وگان در حال حاضر با ارزشهای پایدار و اخلاقی هماهنگ هستند و آنها را به پیام این برند پذیرفته تر می کند. علاوه بر این ، اعتبار تأثیرگذار در طاقچه آنها تضمین می کند که پیروان به توصیه های خود اعتماد کنند.
اصالت بر کمال
یکی از دلایل مؤثر در برقراری ارتباطات ، توانایی آنها در تعادل حرفه ای با اصالت است. بر خلاف افراد مشهور و مگا-تأثیرگذار ، که غالباً یک شیوه زندگی سرپرستی و پر زرق و برق را ارائه می دهند ، میکرو-فلوئنسرها نسخه واقعی تر و قابل دستیابی از زندگی را به نمایش می گذارند. آنها فراز و نشیب ها ، مبارزات و پیروزی ها را به اشتراک می گذارند و آنها را برای مخاطبان خود قابل اعتماد تر می کنند.
امروزه مصرف کنندگان با تبلیغات بمباران می شوند و آنها را به طور فزاینده ای نسبت به محتوای تبلیغاتی آشکارا شک می کنند. میکرو-فلوئنسرها با ادغام توصیه های محصول به طور طبیعی در داستان پردازی خود ، این شکاف را به وجود می آورند. آنها به جای تبلیغات سنتی ، آنها تجربیات واقعی خود را با یک محصول به اشتراک می گذارند-خواه این یک روال جدید مراقبت از پوست ، یک مارک قهوه مورد علاقه یا یک ابزار تمرین ضروری باشد. این رویکرد نه تنها معتبرتر احساس می کند بلکه تعامل و تبدیل بالاتر را نیز ترغیب می کند.
پیش بینی های آینده:
- افزایش سرمایه گذاری در کمپین های میکرو- برقراری -مارک ها همچنان به عنوان اولویت بندی میکروآکرها ، توانایی آنها در ایجاد تعامل و اعتماد بالاتر را می شناسند.
- تنوع سیستم عامل ها – در حالی که اینستاگرام و Tiktok مسلط هستند ، سیستم عامل هایی مانند YouTube Shorts ، LinkedIn و حتی انجمن های جامعه Niche برای بازاریابی تأثیرگذار برجسته تر می شوند.
- مشارکتهای بلند مدت بیشتر -به جای پست های حمایت مالی یک طرفه ، مارک ها برای ایجاد اعتبار به مرور زمان ، در روابط بلند مدت با میکرو-ایمان سرمایه گذاری می کنند.
- تأکید بر اصالت – مخاطبان شفافیت حتی بیشتر را می طلبند و تأثیرگذار را تحت فشار قرار می دهند تا در مورد مارک هایی که آنها تأیید می کنند ، انتخاب کنند.
- AI و تطبیق داده محور -سیستم عامل های دارای هوش مصنوعی به مارک ها کمک می کنند تا بر اساس معیارهای نامزدی ، جمعیت شناسی مخاطبان و اصالت محتوا ، بهترین محصولات میکرو داخلی را برای مخاطبان هدف خود شناسایی کنند.
چه چیزی بعدی؟
تغییر از تأثیرگذار با نام های بزرگ به میکرو وارد کننده ها چیزی بیش از یک روند عبور است-این یک تغییر اساسی در نحوه تعامل مصرف کنندگان با مارک ها است. اصالت ، تعامل و اعتبار همسالان اکنون نیروهای محرک کمپین های موفق بازاریابی تأثیرگذار هستند.
مشاغلی که به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی خود ، از برقراری ارتباطات میکرو در آغوش می گیرند ، از ارتباطات معنادار تر با مخاطبان هدف خود ، نرخ تعامل بالاتر و در نهایت افزایش وفاداری به برند بهره مند می شوند. از آنجا که بازاریابی دیجیتال همچنان در حال تحول است ، یک چیز واضح است: میکرو نفوذ کنندگان فقط آینده نیستند-آنها اکنون هستند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-micro-influencers-are-beating-celebrities-at-their-own/486675