چرا مخاطبان شما دیگر گوش نمی دهند (و آنچه می توانید در مورد آن انجام دهید)
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
هر روز ، ما با سر و صدا بمباران می شویم-ایمیل ، تبلیغات ، پاپ آپ ، پست های حمایت شده و DMS از غریبه هایی که می خواهند “با یک تماس سریع” پرش کنند. بی امان است و مردم خسته هستند.
بازاریابان غالباً این “خستگی مخاطب را” می نامند و باعث اضافه بار محتوا می شوند. اما بعد از کار با صدها رهبر برای ایجاد اقتدار معتبر ، من آن را متفاوت دیدم: این فقط اضافه بار محتوا نیست – این است به خستگی اعتماد کنیدبشر
خستگی اعتماد همان چیزی است که وقتی مردم از اعتقاد خود متوقف می شوند ، اتفاق می افتد. هنگامی که هر پیام مانند یک فروش در مبدل احساس می شود ، مردم نه تنها از مارک ها ، بلکه از رهبران که زمانی احترام خود را به دست می آورند – از بین می روند.
بنابراین ، در دنیایی که اعتماد در حال لغزش و شک و تردید در حال افزایش است ، چگونه می توانید به کسی تبدیل شوید که ارزش گوش دادن به آن را دارد؟
اعتماد از موسسات به سمت افراد حرکت می کند
یک مطالعه نشان داد که 79 ٪ از مردم به کارفرمای خود بیشتر از رسانه ها ، دولت یا غیرانتفاعی اعتماد دارند. این عظیم است
این بدان معنی است که اعتماد دیگر نهادی نیست – شخصی است. مردم نمی خواهند یک مارک بی چهره دیگر با آنها صحبت کند. آنها یک فرد واقعی را می خواهند که با وضوح ، سازگاری و ارزش نشان می دهد.
این فرصت شماست اگر می خواهید رهبری کنید ، باید اعتماد کسب کنید. و خبر خوب؟ با سه حرکت شروع می شود.
مرتبط: اعتماد اکنون یک متریک تجاری است. در اینجا نحوه رهبران می تواند آن را بدست آورد.
1. قابل کشف باشید
بیایید عملی شویم. خودتان گوگل کنید – چه چیزی پیش می آید؟
اگر این BIOS منسوخ ، پیوندهای پراکنده یا بدتر از آن – هیچ چیز – برای انجام کار خود داشته باشید. حضور دیجیتالی شما اولین برداشت شماست. وقتی کسی می خواهد به شما دامن بزند ، آنها درخواست رزومه شما را نمی دهند. آنها به دنبال شما هستند.
مشخصات قوی LinkedIn اولین قدم است. آن را مانند یک رهبر صدا کنید ، نه یک جستجوگر کار. سپس ، یک وب سایت شخصی ایجاد کنید که منعکس کند که شما چه کسی هستید ، آنچه را که می خواهید و افرادی که در آن خدمت می کنید. این بستر شماست.
در مرحله بعد ، به مردم دلیلی بدهید تا به شما اعتماد کنند: محتوای رهبری فکر – مقالات ، مصاحبه ها ، پادکست ها – که ایده های شما را به نمایش می گذارد. اگر نتوانم تو را پیدا کنم ، نمی توانم تو را دنبال کنم.
2. معتبر باشید
اینترنت پر از عقاید است. آنچه کاهش می یابد اثبات است.
اعتبار از شواهد ناشی می شود: ویژگی های رسانه ای ، صحبت های صحبت کردن ، توصیفات مشتری ، کتاب و لوازم جانبی. اینها معیارهای غرور نیستند – آنها به سیگنال اعتماد دارند. آنها به مخاطبان شما می گویند: این شخص یک بستر به دست آورده است.
شما نیازی به عنوان یک صحبت TEDX ندارید. کوچک شروع کنید. برای انتشار صنعت خود یک قطعه بنویسید. به اشتراک بگذارید یک برنده مشتری. با سیگنال های واقعی و به دست آمده از اقتدار ، حرکت کنید.
و داده ها از این موضوع حمایت می کنند. یک مطالعه بنیاد گالوپ/شوالیه نشان داد که تقریبا 90 ٪ آمریکایی ها حداقل از یک چهره عمومی برای اخبار یا بینش ، بیش از مارک ها و گاهی اوقات بیشتر از خود رسانه ها پیروی می کنند.
3. انسان باشید
در اینجا جایی است که بسیاری از رهبران اشتباه می کنند: آنها فراموش می کنند که اعتماد فقط مربوط به آنچه شما می گویید نیست – اینگونه است که شما مردم را احساس می کنید.
شما می توانید نرم افزاری ترین وب سایت و جلا ترین پروفایل را داشته باشید ، اما اگر لحن شما احساس روباتیک یا محتوای شما مانند پرکننده شرکت به نظر می رسد ، مردم به گذشته درست می روند.
نیازی به ریختن داستان زندگی خود نیست ، اما باید مانند یک شخص واقعی به نظر برسید. درسهایی را که آموخته اید به اشتراک بگذارید ، نه فقط آنچه می فروشید. داستان بگویید. ساده صحبت کنید با بینش خود سخاوتمند باشید.
من یک بار داستانی را در مورد یک بازگشت شغلی در صحنه به اشتراک گذاشتم ، مطمئن نیستم که چگونه می تواند فرود بیاید. این همان چیزی بود که مردم به یاد آوردند – و دلیل رسیدن آنها. آسیب پذیری بیش از هر زمین جلا که می توانست اعتماد بیشتری داشته باشد.
مرتبط: چگونه صحبت کردن کمتر و گوش دادن بیشتر باعث ایجاد تجارت شما می شود
اعتماد استراتژی است – اقتدار پاداش است
بسیاری از رهبران فکر می کنند ، “اگر من در کاری که انجام می دهم خوب هستم ، مردم متوجه می شوند.”
آنها نمی کنند
در یک جهان سرریز با محتوا و توجه کوتاه ، اهمیت دید. اعتبار اهمیت دارد. و مهمتر از همه ، ارتباط مهم است. شما به تدریج اعتماد ایجاد می کنید – از طریق نحوه نمایش ، آنچه می گویید و چقدر خوب با آنچه مخاطبان شما به آن نیاز دارد طنین انداز است.
بنابراین از کجا شروع می شود:
- حضور آنلاین خود را ممیزی کنید به نظر می رسد که شما یک غریبه برای اولین بار خود را می بینید.
- داستان ها را به اشتراک بگذارید در نوشتن و صحبت کردن شما که باعث می شود مردم احساس واقعی کنند.
- این هفته چیزی ارسال کنید این نشان دهنده آنچه شما اعتقاد دارید ، نه آنچه می خواهید بفروشید.
سرب با خدمات. با وضوح صحبت کنید. با نشان دادن خود به عنوان خود اعتماد کنید.
اقتدار ناشی از فریاد بلندترین نیست. این ناشی از بودن کسی بودن است.
هر روز ، ما با سر و صدا بمباران می شویم-ایمیل ، تبلیغات ، پاپ آپ ، پست های حمایت شده و DMS از غریبه هایی که می خواهند “با یک تماس سریع” پرش کنند. بی امان است و مردم خسته هستند.
بازاریابان غالباً این “خستگی مخاطب را” می نامند و باعث اضافه بار محتوا می شوند. اما بعد از کار با صدها رهبر برای ایجاد اقتدار معتبر ، من آن را متفاوت دیدم: این فقط اضافه بار محتوا نیست – این است به خستگی اعتماد کنیدبشر
خستگی اعتماد همان چیزی است که وقتی مردم از اعتقاد خود متوقف می شوند ، اتفاق می افتد. هنگامی که هر پیام مانند یک فروش در مبدل احساس می شود ، مردم نه تنها از مارک ها ، بلکه از رهبران که زمانی احترام خود را به دست می آورند – از بین می روند.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-your-audience-isnt-listening-anymore-and-what-you-can/490328