چرا دانستن مشتری شما رشد هوشمندانه تر (و سود بالاتر) را هدایت می کند

چرا دانستن مشتری شما رشد هوشمندانه تر (و سود بالاتر) را هدایت می کند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

این یک چیز است که تصور کنید مشتریان شما چه کسانی هستند. اما این یک چیز دیگر است که در واقع آنها را بشناسیم. هرچه شرکت ها بیشتر در مورد مخاطب هدف خود بیاموزند – چه از طریق داده های خرید ، بررسی ، گروه های متمرکز یا روش های دیگر – برای باز کردن رشد بهتر می شوند.

با تشکر از پذیرش هوش مصنوعی در بازاریابی و در دسترس بودن داده های بیشتر صنعت و در سطح مصرف کننده از گذشته ، شرکت ها هرگز در موقعیت بهتری قرار نگرفته اند که مشتریان خود را به گونه ای بشناسند که رشد هوشمندانه تر و سود بالاتری را به همراه داشته باشد.

مرتبط: چگونه درک مشتریان شما می تواند به شما در ایجاد کپی که می فروشد کمک کند

تجربیات شخصی تر مشتری را ارائه دهید

هدف اصلی دانستن مشتری شما درک بهتر نیازهای آنها و اینکه چرا آنها از محصولات یا خدمات شما استفاده می کنند. یکی از بارزترین نمونه های این مورد از توصیه های شخصی شده محصول آمازون است که نشان می دهد کالاهای مربوط به کالایی که مشتری در نظر دارد. این پیشنهادات به طور مستقیم از داده های خود شرکت بر اساس آنچه سایر مشتریان خریداری کرده اند و همچنین تاریخچه فرد تهیه می شود.

مدل داده محور آمازون به یک عنصر قدرتمند در رشد رانندگی و فروش اضافی در بین مشتریان موجود خود تبدیل شده است. تا سال 2013 ، توصیه های “همچنین” 35 ٪ از فروش آمازون را به خود اختصاص داده است. موفقیت این مدل نقش مهمی در قرار دادن آمازون به عنوان خرده فروش آنلاین برای بسیاری از مشتریان داشته است و باعث می شود سایر خرده فروشان سعی در تکرار این طرح داشته باشند.

درک مشتریان شما همچنین می تواند در تنظیمات کمتر خرده فروشی کاربرد داشته باشد. به عنوان مثال ، گزارشی از Buzzrx نشان داد که زنان 30-39 ساله بیشترین سلامت روانی و نسخه های ADHD را در ایالات متحده از هرگونه جمعیتی پر می کنند.

برای ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی ، درک شیوع بالاتر این شرایط در این گروه سنی (و همچنین اینکه کدام نسخه ها معمولاً پر می شوند) می توانند منجر به مراقبت با کیفیت بالاتر شوند. اگرچه لزوماً مربوط به سود نیست ، این حمایت شخصی می تواند به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی کمک کند تا بیماران را حفظ کرده و مراقبت بهتری را ارائه دهند.

پیام های خود را به طور مناسب خیاط کنید

دانستن مشتری شما همچنین بازاریابی باهوش تری را امکان پذیر می کند که احتمالاً منجر به فروش بالاتری خواهد شد. با درک نیازها و ترجیحات مشتری ، بازاریابان می توانند اطمینان حاصل کنند که کمپین های آنها به افراد مناسب ، بر روی سیستم عامل های مناسب و با نوع مناسب پیام رسانی می رسد. اگر هر یک از این سه عامل خاموش باشد ، بودجه بازاریابی شما می تواند به هدر برود.

علاوه بر این ، با به دست آوردن درک عمیق از مخاطبان هدف خود ، می توانید با تغییر شرایط ، پیام و تاکتیک های خود را تنظیم کنید. به عنوان مثال ، در طول اوج همه گیر ، Lowe’s یک تجارت تجاری را منتشر کرد و روش های مختلفی را برجسته کرد که والدین حومه شهر می توانند حیاط خلوت خود را به یک مکان سرگرم کننده برای گذراندن زمان با کیفیت تبدیل کنند ، حتی با تعطیلی های مربوط به بیماری همه گیر ، برنامه های تابستانی سنتی مانند رفتن به فیلم یا بازدید از ساحل را محدود می کند.

Lowe و Dival Home Depot با درک اینکه مشتریان چه احساسی دارند در خانه ، احساس می کنند که در روزهای ابتدایی این بیماری ، رشد قابل توجهی در فروش مشاهده می کنند.

بازاریابی هدفمند که نقاط درد مخاطب را درک می کند می تواند منجر به افزایش گسترده بازده تبلیغات شما در سرمایه گذاری شود. در حقیقت ، 74 ٪ از مشتریان گزارش می دهند که احتمالاً با مارک هایی که احساس می کنند آنها را درک می کنند و ارتباطات مربوطه را ارائه می دهند ، بیشتر می شوند. این تنها زمانی اتفاق می افتد که در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید.

توسعه محصول خود را راهنمایی کنید

سرانجام ، مشاغلی که ترجیحات مشتری را درک می کنند می توانند از این اطلاعات برای بهبود محصولات و خدمات خود استفاده کنند. مشاغل زرنگ و دانا بازخورد مشتری را بسیار جدی می گیرند ، چه در قالب شکایات و چه حتی توصیه هایی برای یک محصول ، خدمات یا ویژگی های جدید که می تواند نیازهای اضافی را برآورده کند.

این همچنین می تواند صادق باشد وقتی یک محصول یا خدمات با پایگاه مشتری شما طنین انداز نشوند. در مصاحبه ای با CNN ، رئیس جمهور پیشین نینتندو آمریکا ، رگی Fils-Aimé ، سریع خاطرنشان کرد که عدم موفقیت کنسول Wii U شرکت یک کمک مستقیم در موفقیت پیگیری های خود-Nintendo Switch است.

گذشته از پیشرفت در طراحی خود سیستم ، Fils-Aimé همچنین به چگونگی آموختن این شرکت اهمیت ارائه یک گزاره ارزش “کریستال شفاف” برای تمایز کنسول و همچنین جریان پایدار بازی ها اشاره کرد. درسهای آموخته شده از آنچه قبلاً با مشتریان طنین انداز نبود ، منجر به فروش نینتندو سوئیچ شده است که تاکنون بیش از 150 میلیون واحد به فروش می رساند.

این که آیا شما در حال تصفیه یک محصول موجود هستید یا پیشنهادات جدیدی را تهیه می کنید که بهتر خواسته های بازار را برآورده می کند ، دانستن اینکه مشتری شما می تواند توسعه محصول خلاقانه تر و مشتری گرا را هدایت کند. این به نوبه خود ، محصولات شما را برای مخاطبان هدف خود مطلوب تر می کند و پتانسیل فروش بالاتری را ایجاد می کند.

مرتبط: مشتریان در حال تغییر هستند – آیا تجارت شما آماده است؟

دانستن مشتریان شما یک مزیت رقابتی است

واقعاً دانستن مشتریان شما می تواند یک مزیت رقابتی قدرتمند در هر صنعت ارائه دهد. با استفاده از دانش خود در مورد مشتریان خود برای ارائه تجربیات شخصی تر و با کیفیت بالاتر ، تنظیم بازاریابی خود و حتی راهنمایی توسعه محصول ، می توانید یک اکوسیستم بسازید که رضایت و وفاداری مشتری را افزایش می دهد.

به یاد داشته باشید ، دستیابی به مشتری جدید می تواند پنج تا 25 برابر گرانتر از نگه داشتن مشتریان موجود باشد. با آگاهی بیشتر از مشتریان ، می توانید پایگاه فعلی خود را حفظ کرده و خریدهای بیشتری را انجام دهید ، در حالی که می توانید مشتریان جدیدی را با روشی مقرون به صرفه تر به دست آورید.

این یک چیز است که تصور کنید مشتریان شما چه کسانی هستند. اما این یک چیز دیگر است که در واقع آنها را بشناسیم. هرچه شرکت ها بیشتر در مورد مخاطب هدف خود بیاموزند – چه از طریق داده های خرید ، بررسی ، گروه های متمرکز یا روش های دیگر – برای باز کردن رشد بهتر می شوند.

با تشکر از پذیرش هوش مصنوعی در بازاریابی و در دسترس بودن داده های بیشتر صنعت و در سطح مصرف کننده از گذشته ، شرکت ها هرگز در موقعیت بهتری قرار نگرفته اند که مشتریان خود را به گونه ای بشناسند که رشد هوشمندانه تر و سود بالاتری را به همراه داشته باشد.

مرتبط: چگونه درک مشتریان شما می تواند به شما در ایجاد کپی که می فروشد کمک کند

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-knowing-your-customer-drives-smarter-growth-and-higher/492162

دیدگاهتان را بنویسید