چرا تمرکز فقط روی سود این است که تجارت شما را عقب می اندازد

چرا تمرکز فقط روی سود این است که تجارت شما را عقب می اندازد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

شما برای ایجاد یک تجارت به تمرکز نیاز دارید ، اما تجربه من به من آموخته است که چنین چیزی نیز وجود دارد که بیش از حد یک ذهنیت داشته باشید.

اهداف مالی ، زیست محیطی و جامعه اهداف رقابتی نیستند. آنها به هم پیوسته اند. به همین دلیل است که بنیانگذاران که با هزینه ارزش برای مشتریان خود یا تأثیرات اجتماعی گسترده تر تعقیب می کنند ، اغلب رشد محدودی را تجربه می کنند.

این کمی شبیه به خرید عضویت در سالن بدنسازی است و سپس اجازه می دهید رژیم غذایی خود را ادامه دهید زیرا شما در حال کار هستید. درست مانند عادات غذایی سالم بخشی از یک برنامه تناسب اندام مؤثر است ، رسالت و ارزشهای شما بخش های اساسی ایجاد یک برنامه تجاری است که کار می کند.

بنابراین ، هنگامی که من و برادرم تاد و من Maxx را به عنوان یک جایگزین مقرون به صرفه برای جایگزینی سقف تأسیس کردیم ، این چیزی بیش از پر کردن شکافی بود که در بازار دیدیم. این در مورد حل مسئله ای بود که دیدیم مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند و این کار را به شکلی انجام می دهند که به آن افراد نیز کمک می کرد تا احساس کنند که جهان را بهتر می کنند.

این چیزی است که ما آموختیم.

مرتبط: 4 راه برای درگیر کردن مشتریان در منافع اجتماعی – و چرا اهمیت دارد

مصرف کنندگان از قبل می خواهند کار درست را انجام دهند. شما فقط باید به آنها کمک کنید

من را ساده لوح بنام ، اما من به جهان توجه می کنم که اکثر مردم در اصل خوب هستند – یا حداقل ، آنها می خواهند باشند.

آنها ممکن است همیشه موارد مناسب را در سطل بازیافت قرار ندهند ، اما این به این دلیل نیست که آنها از سیاره متنفر هستند. آنها معمولاً فقط به موقع گیج یا کوتاه هستند ، زیرا زندگی مدرن می تواند بسیار پرخاشگر و پرتلاطم باشد.

این بدان معناست که جذابیت به گناه به ندرت مؤثرترین راه برای فروش شخصی در یک محصول یا خدمات با مسئولیت اجتماعی است. گناه می تواند یک محرک عاطفی قدرتمند باشد ، اما فقط زمانی کار می کند که کسی نمی خواهد کاری انجام دهد.

من و تاد در روزهای ابتدایی سقف Maxx این موضوع را زیاد دیدیم. ما می دانستیم که بسیاری از صاحبان خانه قبلاً تصور می کردند که چه مقدار جایگزینی سقف زباله تولید می کند ، بنابراین ما به آن گوش نکردیم. هیچ کس هر چند سال یکبار زونا را دور نمی کرد زیرا آنها واقعاً معتقد بودند که این برای سیاره خوب است. آنها این کار را انجام می دادند زیرا بقیه صنعت آنها را متقاعد کرده بودند که هیچ گزینه ای مناسب وجود ندارد.

وقتی مردم از قبل می خواهند تغییری ایجاد کنند اما احساس نمی کنند که این گزینه را دارند ، گناه فقط باعث می شود احساس بدتر کنند. در این موارد ، شما باید گزینه های موجود را به آنها نشان دهید ، سپس از استراتژی های دیگر برای برنده شدن در تجارت خود استفاده کنید.

مرتبط: چگونه می توان به مشتری فزاینده اجتماعی آگاه بازاریابی کرد

بیاموزید که “انجام کار خوب” را به عنوان “بیشتر” قرار دهید

از آنجا که بیشتر مردم قبلاً می خواهند شهروندان بهتری داشته باشند ، نیازی نیست که وقت خود را برای متقاعد کردن آنها تلف کنید ، این ایده خوبی است. درعوض ، شما باید بیشتر قدم های خود را صرف نشان دهید که چقدر می توانید آن را برای آنها درست کنید و چگونه می توانند از اقدامات خود بهره مند شوند.

چند بار اول که ما Maxx را به سمت صاحبان خانه سوق دادیم ، دیدم که این چقدر درست است. آنها وقتی صحبت می کردیم در مورد چگونگی صرفه جویی در 3.8 تن زباله های دفن زباله به طور متوسط ​​با جوان سازی سقف های خود با درمان ما به جای تعویض آنها ، صحبت می کردند ، اما این واقعاً جایی نبود که ما آنها را برنده شدیم. اکثریت قریب به اتفاق وقتی به آنها نشان دادیم که راه حل ما تا 80 ٪ کمتر از یک تعویض کامل است ، در هیئت مدیره قرار گرفتند و این کار را می توان در چند ساعت به جای اینکه روز یا هفته طول بکشد ، انجام شود.

این تجربیات به من نشان داد که ما مجبور نیستیم مشتریان خود را مایل به انجام کارهای خوب در جهان باشیم ، زیرا بیشتر آنها قبلاً این انگیزه را داشتند. تمام کاری که ما باید انجام دهیم این بود که موانعی را که احساس می کردند در راه خود ایستاده اند ، از بین ببریم.

اثبات اجتماعی هرگز در مورد شما نیست ؛ این در مورد مشتریان شماست

یکی از مواردی که بیشتر از اولین صاحبان خانه که با ما همکاری می کردند ، بیشتر به من زد. این غرور فقط ناشی از زمان و پولی است که پس انداز کرده بودند. برای بسیاری از آنها ، این احساس نیز به وجود آمده است که آنها با کاهش ردپای کربن آنها تغییر کرده اند. آنها احساس می کردند که به جامعه ای پیوسته اند که برای بهبود دنیای اطراف خود تلاش می کند.

ویرایش بسیاری از توصیفات ما دریافت کرده و آنها را به تأییدهای مختصر شرکت ما می توان ویرایش کرد. بسیاری از مارک ها انجام می دهند. اما ما این کار را نکردیم ، زیرا می دانستیم که آن توصیفات فقط مربوط به ما نیستند. آنها در مورد انواع افرادی بودند که ما را انتخاب کردند و ارزشهایی که این افراد از آن حمایت می کردند.

مشتری که از کیفیت محصول شما استفاده می کند ، طرفدار خوبی است. اما مشتری که محصول شما را راهی برای کمک به آنها در زندگی بهتر می بیند ، بسیار خوبی است. هرچه بیشتر آن افراد را به نمایش بگذارید ، با ارتباط بهتر به نظر می رسد.

مرتبط: در اینجا به همین دلیل است که ارزش ها در تجارت بسیار مهم هستند

مردم نسبت به مارک ها به ارزش ها وفادارتر هستند

آخرین توصیه: وفاداری برند یک چیز ناخوشایند است ، اما ارزش ها در سطح عمیق تری وجود دارند. مردم برنامه های تلفن همراه خود را بسیار بیشتر از تغییر محکومیت های اصلی خود تغییر می دهند.

این بدان معنی است که یک مأموریت قوی به شما در ایجاد وفاداری طولانی مدت کمک می کند. اگر واقعاً متعهد به صرفه جویی در هزینه برای مردم ، محافظت از محیط زیست یا ایجاد جامعه هستید ، همیشه برای افرادی که برای آن اهداف ارزش قائل هستند ، جذاب خواهید بود. و اگر می توانید به نوعی راهی برای انجام هر سه به طور همزمان پیدا کنید ، این وفاداری از دست دادن برای یک رقیب بسیار دشوارتر می شود.

بنابراین اگرچه ممکن است هنگام شروع کار ، روی سود خام وسوسه انگیز باشد ، فریب نخورید. مأموریت شما برای حواس پرتی از حاشیه های شما وجود ندارد. آنجاست که مارک خود را از هم جدا کرده و مشتریانی را که قبلاً می خواهند در هیئت مدیره باشند ، جذب کنید. از آنجا ، این فقط مسئله این است که به آنها نشان دهیم که درگیر شدن چقدر آسان است.

شما برای ایجاد یک تجارت به تمرکز نیاز دارید ، اما تجربه من به من آموخته است که چنین چیزی نیز وجود دارد که بیش از حد یک ذهنیت داشته باشید.

اهداف مالی ، زیست محیطی و جامعه اهداف رقابتی نیستند. آنها به هم پیوسته اند. به همین دلیل است که بنیانگذاران که با هزینه ارزش برای مشتریان خود یا تأثیرات اجتماعی گسترده تر تعقیب می کنند ، اغلب رشد محدودی را تجربه می کنند.

این کمی شبیه به خرید عضویت در سالن بدنسازی است و سپس اجازه می دهید رژیم غذایی خود را ادامه دهید زیرا شما در حال کار هستید. درست مانند عادات غذایی سالم بخشی از یک برنامه تناسب اندام مؤثر است ، رسالت و ارزشهای شما بخش های اساسی ایجاد یک برنامه تجاری است که کار می کند.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-focusing-only-on-profit-is-holding-your-business-back/495597

دیدگاهتان را بنویسید