چرا تلاش برای یافتن هدف شما تأخیر در موفقیت شماست

چرا تلاش برای یافتن هدف شما تأخیر در موفقیت شماست

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

یکی از فلج کننده ترین نهفته در کارآفرینی مدرن ، اعتقاد به این است که شما باید قبل از ساختن شغل خود ، هدف خود را پیدا کنید. من همیشه آن را می شنوم: “من هنوز در تلاش هستم که دلیل خود را بفهمم ،” یا “هنگامی که هدف خود را کشف کردم ، می دانم چه چیزی را ایجاد کنم.”

اما اگر هدف چیزی نیست که شما پیدا کنید؟ اگر هدف شما چیزی ایجاد کنید – از طریق عمل ، از طریق خدمات و از طریق تلاش مداوم؟

این تغییر ذهنیت بسیار مهم است. هدف مقصدی نیست که منتظر کشف آن باشد. این مسیری است که شما هر روز را انتخاب می کنید ، تصفیه و تقویت می کنید. این نتیجه تعهد است ، نه پیش نیاز برای شروع.

مرتبط: آیا می خواهید هدف خود را پیدا کنید؟ به دنبال آن متوقف شوید. زندگی را با آن شروع کنید.

دام تعویق هدف

ما در زمانی زندگی می کنیم که هدف از آن عاشقانه می شود. رسانه های اجتماعی مملو از محتوا است که مردم را ترغیب می کند “اشتیاق خود را دنبال کنند” یا “هرگز برای کمتر از هدف شما حل و فصل نشوند.” در حالی که خوب است ، این توصیه اغلب باعث فلج می شود.

بسیاری از افراد به جای اینکه قدم های کوچکی به سمت وضوح بکشند ، منتظر یک پیچ و مهره از الهام هستند. آنها راه اندازی آن محصول را به تعویق می اندازند ، آن سرویس یا ساختمان را شروع می کنند تا زمانی که 100 ٪ با برخی از تماس های انتزاعی بالاتر هماهنگ شوند.

این همان چیزی است که من صدا می کنم تعللبشر و این باعث می شود مشاغل واقعی قبل از به دنیا آمدن آنها کشته شود. مردم به خاطر شروع چیزی که هنوز “به اندازه کافی معنی دار” احساس نمی کنند احساس گناه می کنند ، و نمی دانند که معنا از طریق عمل ایجاد می شود ، نه تخیل.

هدف واقعی از عمل واقعی ناشی می شود

وقتی Coorking Smart را راه اندازی کردم ، با یک بیانیه هدف کاملاً تعریف شده شروع نکردم. من با یک هدف ساده شروع کردم: برای کمک به کارآفرینان به صورت حرفه ای ، هزینه کمتری و رشد بیشتری را انجام می دهند.

با گذشت زمان ، از طریق کار روزانه و تعامل واقعی با مشتری های واقعی ، هدف عمیق تر پدیدار شد. توصیفات. بازخورد تأثیر همه اینها به هدفی که هرگز نمی توانستم “پیدا کنم” که روی یک نیمکت نشسته ام و منتظر شفافیت هستم.

هدف در حرکت آشکار می شود ، نه در سکون. شما از طریق انجام کار ، توجه و حضور با آنچه در حال آشکار شدن است ، تراز می کنید.

داده ها دروغ نمی گویند: ضربان پایدار الهام بخش است

طبق گفته CB Insights ، دلیل شماره 1 استارتاپ ها عدم نیاز به بازار است – کمبود هدف نیست. و یک مطالعه توسط Business Insider نشان داد که 87 ٪ از میلیونرهای خودساخته ثروت از مشاغل سنتی ایجاد می کنند ، نه پروژه های شور.

در همین حال ، داده های MIT SLOAN نشان می دهد که پیشرفت مداوم و افزایشی یک پیش بینی کننده قوی تر از موفقیت نسبت به دید اولیه است.

این چیز قدرتمندی را به ما می گوید: در حالی که هدف احساس شخصی می کند ، موفقیت در تجارت اغلب به چگونگی اجرای سیستم های قابل تکرار که برای دیگران ارزش ایجاد می کنند ، بستگی دارد.

مرتبط: هدف از طریق سخت کوشی ایجاد می شود

3 شیفت برای ساختن هدف از طریق عمل

1. تلاش برای شفافیت را با تعهد به یادگیری جایگزین کنید

برای شروع نیازی به دید کامل ندارید. آنچه شما نیاز دارید تمایل به یادگیری است. دستیابی به دانش ، به ویژه از طریق سؤالات عملی ، جایی است که استراتژی آغاز می شود.

همانطور که پیتر دراکر مشهور گفت ، “جدی ترین اشتباهات در نتیجه پاسخ های اشتباه انجام نمی شود. چیز واقعاً خطرناک پرسیدن سؤالات اشتباه است.”

وقتی با کارآفرینان کار می کنم ، آنها را راهنمایی می کنم تا سؤالات ساده و استراتژیک بپرسم: چه کسی می خواهم خدمت کنم؟ چه مشکلی را حل می کنم؟ چه نتیجه ای قول می دهم؟ موفقیت در 90 روز به نظر می رسد؟

این سؤالات بلافاصله هدف شما را تعریف نمی کنند. اما آنها جهت شما را تعریف می کنند. و اینجاست که هدف رشد می کند.

2. آیین ها معنی ایجاد می کنند

شما به مانیفست احتیاج ندارید. شما به آیین نیاز دارید.

همانطور که من تدریس می کنم Missão empreender، کاری که روزانه انجام می دهید فرهنگ و هدف شرکت شما را بیش از هر شعار تعریف می کند. هدف از تکرار رشد می کند. مانند قدیمی ترین نهادهای جهان ، از طریق نمادها ، داستان ها و رفتارهای مشترک تقویت می شود.

ریتم های خود را تنظیم کنید: بررسی های تیم هفتگی ، چک های موفقیت مشتری ، استخدام مبتنی بر ارزش. هدف فقط گفته نمی شود – عملی است.

این نوع قوام روتین به هویت تبدیل می شود. شما به دنبال هدف هستید و شروع به تجسم آن می کنید. افراد اطراف شما نیز این وضوح را احساس می کنند – نه به این دلیل که شما آن را بیان کردید ، بلکه به این دلیل که آن را الگوبرداری کردید.

3. برنده های کوچک را پیگیری کنید

هنگامی که شروع به دیدن چه کسی می کنید ، هدف قابل مشاهده می شود.

بازخورد مشتری را مستند کنید. پیروزی تیم را جشن بگیرید. داستانهای رشد را به اشتراک بگذارید. این لحظات ارتباط عاطفی را که با هدف در ارتباط هستیم ایجاد می کند.

و بله ، آن را بنویسید. همانطور که جیمز پاک می گوید عادتهای اتمی، “هر اقدامی که انجام می دهید رأی به نوع شخصی است که می خواهید تبدیل شوید.”

شما تعجب خواهید کرد که هنگام ایجاد سابقه ای برای کمک به دیگران و حل مشکلات واقعی ، چقدر وضوح نشان می دهد. آنچه که احساس سردرگمی می شود ، از نظر آشکار می شود.

مرتبط: انتظار را متوقف کنید. هیچ وقت “درست” برای شروع کار شما وجود ندارد

منتظر بمانید تا احساس تراز کنید. شروع به بازیگری با نیت کنید.

من کارآفرینانی را می شناسم که سالها در مورد تجارت رویایی خود روزنامه نگاری می کردند اما هرگز یک محصول واحد را ارسال نکردند. و من دیگران را می شناسم که چیزی کوچک را شروع کرده اند ، به کسی خوب خدمت کرده اند و هدفی را کشف کرده اند که ده ها سال به آنها سوخت می داد.

هدف وضوح نیست. هدف تعهد است. این رشته در عمل است ، با گذشت زمان تکرار می شود.

به دنبال هدف خود نباشید مانند گنج دفن شده. آن را مانند یک خانه بسازید – آجر توسط آجر ، تصمیم با تصمیم.

لازم نیست پر زرق و برق باشد. باید واقعی باشد. برای شروع نیازی به دستیابی به موفقیت ندارید. شما فقط باید شروع کنید.

بنابراین ، با آنچه دارید شروع کنید. به یک مشتری خدمت کنید. بهبود یک سیستم. یک مشکل را حل کنید. و از آنجا ، به نمایش خود ادامه دهید. هدفی که شما به دنبال آن هستید اغلب در آن طرف کار است که از آن اجتناب می کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/why-trying-to-find-your-purpose-is-delaying-your-success/489069

دیدگاهتان را بنویسید