چرا تقاضای ژنرال Z برای مالکیت در حال تغییر شکل رسانه های اجتماعی است

چرا تقاضای ژنرال Z برای مالکیت در حال تغییر شکل رسانه های اجتماعی است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

شش ماه پیش ، اگر از هر خالق ژنرال Z پرسیدید که چه سکوهایی را که بیشتر از آنها استفاده می کردند ، به اینستاگرام ، Tiktok ، Snapchat ، Discord و Tumblr اشاره می کنند.

این سیستم عامل ها فضاهایی برای سازندگان برای به اشتراک گذاشتن محتوا و کسب درآمد از مارک های شخصی خود بوده اند. این جایی است که آنها دستور العمل های مورد علاقه ، Drama Drama و نکات نوسازی خانه DIY را به اشتراک گذاشته اند – جایی که آنها طاقچه خود را ساخته و با مخاطبان خود در ارتباط هستند.

برای بسیاری از سازندگان ، این صادق است. اما با وجود آینده نامشخص Tiktok پس از ممنوعیت موقت آن در ایالات متحده ، بسیاری از آنها از ثبات سیستم عامل های اصلی و کاوش در گزینه های دیگر سوال می کنند. این تغییر فرصتی مهم برای پیشرفت سیستم عامل های رسانه های اجتماعی برای پیشرفت است که بسیاری از آنها در حال حاضر برای جذب این سازندگان در حال مسابقه هستند.

سوال بزرگ باقی مانده است: چگونه این سیستم عامل ها می توانند ژنرال Z را جذب کنند – یک بخش مهم از اقتصاد خالق – و پس از انجام این کار ، چگونه می توانند آنها را حفظ کنند؟

در اینجا به همین دلیل است که در صورت تمایل به مشارکت و حفظ سازندگان ژنرال Z ، سیستم عامل های رسانه های اجتماعی در حال ظهور باید آژانس و کشف را در اولویت قرار دهند.

مرتبط: چگونه Gen Z در تصمیمات تجاری و بازاریابی تأثیر می گذارد

برنده شدن بر روی سازندگان ژنرال Z با آژانس و کشف

با توجه به اینکه سیستم عامل های رسانه های اجتماعی غیرقابل پیش بینی تر می شوند – چه به دلیل تغییر سیاست ، ممنوعیت یا تغییر مدل های کسب درآمد – سازندگان نیاز به تأمین امنیت مخاطبان و درآمد خود را فراتر از کنترل هر بستر واحد تشخیص می دهند.

در غیر این صورت ، تغییرات مکرر پلتفرم باعث افزایش مداوم سازندگان برای معرفی مجدد خود ، تسلط بر الگوریتم های جدید و تطبیق محتوای آنها می شود ، که همه این موارد به فرسودگی و مانع رشد طولانی مدت کمک می کند. این می تواند اعتماد مخاطبان را از بین ببرد ، زیرا تغییرات مکرر وفاداری و اعتماد به نفس را تضعیف می کند. علاوه بر این ، این اختلالات منجر به بازسازی های پرهزینه می شود که در حالی که مخاطبان را تکه تکه می کنند ، زمان و منابع را تخلیه می کنند. ناگفته نماند که از دست دادن ناگهانی درآمد ، مشکل در تضمین معاملات برند و عاطفی عاطفی بازسازی مخاطب از ابتدا.

این تغییر به ویژه برای سازندگان ژنرال Z بسیار مهم است ، که در مالکیت برند خود و کشف کارشان ، آژانس و شفافیت را ارزیابی می کنند. بر خلاف نسل های قبلی که احتمالاً با محدودیت های پلتفرم سازگار بودند ، سازندگان ژنرال Z در دوره ای از توانمندسازی دیجیتال رشد کرده اند. این نسل به دنبال یک جایگزین پایدار تر است که به جای تکیه بر الگوریتم های همیشه در حال تغییر ، می توانند مخاطبان و هویت برند خود را در اختیار داشته باشند. سازندگان می توانند با متنوع سازی حضور و سرمایه گذاری در هویت آنلاین خود برای حفظ دید و کنترل ، با تغییر پلتفرم سازگار شوند.

در نتیجه ، موج بعدی اقتصاد خالق در حال ایجاد دامنه های شخصی به عنوان یک فروشگاه یک مرحله ای برای پیوندها ، سیستم عامل ها و محتوای آنها است. حوزه های شخصی سنگ بنای حضور دیجیتالی مداوم و منسجم هستند و انعطاف پذیری و طول عمر را فراتر از سکوهای اجتماعی ارائه می دهند. داشتن یک شخص می تواند به محافظت از محتوای ، ارتباط مخاطبان و کسب درآمد در برابر اختلال در سکو کمک کند.

این بسیار مهم است که سیستم عامل های در حال ظهور رسانه های اجتماعی این مسئله را در نظر دارند که سعی در جذب و حفظ سازندگان ژنرال Z دارند. بسترهای نرم افزاری که کشف آسان محتوا و توانایی سازندگان را برای داشتن برند شخصی خود از طریق نام دامنه منحصر به فرد امکان پذیر می کنند ، در صدر قرار می گیرند.

مرتبط: چگونه مدیران ژنرال Z کارها را بسیار متفاوت انجام می دهند

سیستم عامل هایی که درست می کنند

یکی از سکویی که در این جهت حرکت می کند Substack است. در ماه ژانویه ، این شرکت یک صندوق خالق 20 میلیون دلاری را اعلام کرد ، به امید اینکه کاربران را با یک جایگزین پایدار تر در آنجا جلب کند که در آن سازندگان به جای تکیه بر الگوریتم های مات ، مخاطبان خود را در اختیار دارند. Beehiiv همچنین اخیراً با هدف ارائه ثبات بیشتر برای سازندگان خبرنامه ، “شتاب دهنده سازنده” مشابه را راه اندازی کرد.

اما حتی اگر تعداد گزینه های سازندگان ژنرال Z گسترش یابد ، در نهایت ، این پیشنهادات فقط پله های پله ای هستند. استقلال و قدرت واقعی در مالکیت مخاطبان شما به طور کامل است. اگر Tiktok فردا ناپدید می شود یا Substack استراتژی خود را تغییر می دهد ، پیروان شما به کجا می روند؟ پاسخ باید دامنه شخصی شما باشد ، جایی که شما دسترسی ، تجارت و آینده خود را کنترل می کنید. سیستم عامل ها همیشه بخشی از معادله خواهند بود ، اما Discovery باید به سازندگان خدمت کند ، نه آنها را در اکوسیستم شخص دیگری به دام بیندازد.

بلوزکی با اجازه کاربران به ادغام دامنه های شخصی به عنوان دسته ، این رویکرد را اتخاذ می کند. این پلتفرم یک رویکرد غیر متمرکز منحصر به فرد را ارائه می دهد که استقلال کاربر را در اولویت قرار می دهد. در سیستم عامل های غیر متمرکز مانند Bluesky ، داشتن دامنه ای که مستقیماً به پروفایل اجتماعی شما متصل می شود ، به ایجاد یک هویت آنلاین یکپارچه و افزایش دید کمک می کند.

جاده پیش رو

از آنجا که چشم انداز رسانه های اجتماعی همچنان در حال تغییر است ، قدرت نیز در حال تغییر است ، به سمت سازندگانی که مالکیت حضور آنلاین خود را می گیرند. با داشتن سیستم عامل هایی مانند Bluesky که قبلاً از این رویکرد استفاده می کنند ، فرصتی روشنی برای ایجاد شبکه های اجتماعی در حال ظهور برای ایجاد اکوسیستم های جدید و بهبود یافته وجود دارد.

با اولویت بندی آژانس ، کشف و استقلال خالق ، سیستم عامل های نوظهور می توانند ثبات و مالکیتی را که سازندگان ژنرال Z به آن هوس می کنند ، ارائه دهند. در کنار هم ، سیستم عامل ها و سازندگان می توانند اکوسیستم های پایدار و خالق اول را با محوریت هویت آنلاین ایجاد کنند که در آن مخاطبان می توانند از آن پیروی کنند ، درگیر شوند و شکوفا شوند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/why-gen-zs-demand-for-ownership-is-reshaping-social-media/490075

دیدگاهتان را بنویسید