چرا تجارت شما احساس گیر کرده است – و چگونه آن را به جلو سوق دهید

چرا تجارت شما احساس گیر کرده است – و چگونه آن را به جلو سوق دهید

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

به عنوان یک صاحب مشاغل ، هیچ چیز هیجان انگیز تر از تماشای سرمایه گذاری که شما ایجاد کرده اید Thrive نیست. وقتی اوضاع خوب پیش می رود ، رشد می تواند احساس بی دردسر کند. این می تواند یک تجربه هیجان انگیز برای یک کارآفرین جاه طلب باشد. اما آزمایش واقعی هنگامی انجام می شود که رشد کند می شود یا تجارت راکد می شود. کمپین های جدید بازاریابی کار نمی کنند ، تیم فروش شما در تلاش برای تبدیل رهبری است و به نظر می رسد مصرف کننده هدف شما نسبت به محصولات و خدمات شما کمتر هیجان زده است. وقتی این اتفاق بیفتد ، احساس می شود مانند یک شکست آسان است. مهم نیست که چه چیزی را امتحان می کنید ، نمی توانید سوزن را حرکت دهید.

صاحبان مشاغل به طور طبیعی حل کننده مشکل هستند. از این گذشته ، مشاغل وجود دارد زیرا بنیانگذار آنها فرصتی در بازار دید و یک راه حل مؤثر ارائه داد. آنها می دانند که چگونه می توانند از طریق تفکر خارج از جعبه ، عزم ، کار سخت و یک شانس شانس پیشرفت باورنکردنی داشته باشند. چالش این است که هر مشکلی را نمی توان با نیروی بی رحمانه حل کرد.

انگیزه فوری ما این است که مستقیماً به سمت یافتن راه حل ، مانند استقرار یک فناوری جدید ، جایگزین کردن مدیریت شما یا تزریق سرمایه بیشتر پرش کنیم. اما این به ندرت کار می کند زیرا از قدم مهم درک واقعی چرا همه چیز در حال حرکت نیست. کارآفرینان برای عمل سخت گیر هستند ، و اغلب از ارزیابی عمیق که ممکن است برای یافتن یک راه حل واقعی لازم باشد ، پرش می کنند.

درعوض ، تغییر سوالات شما کلید اصلی باز کردن مسیرهای استراتژیک جدید است. این شما را وادار می کند تا فرضیات قدیمی را به چالش بکشید ، تنگناهای پنهان را آشکار کنید و موجی از خلاقیت را برانگیزید. این تغییر در ذهنیت به شما این امکان را می دهد تا رویکردهای منسوخ گذشته را تحت فشار قرار دهید ، دید خود را دوباره انرژی دهید و وقتی احساس گیر کرده اید رشد را تحریک کنید.

مرتبط: وقتی تجارت شما “گیر” به نظر می رسد چه کاری باید انجام دهید

1. با یک حسابرسی سؤال ، دیدگاه خود را تغییر دهید

مغز ما به طور طبیعی از کارآیی برخوردار است و ما را به سؤالاتی می رساند که فرضیات موجود را تقویت می کند یا روی علائم تمرکز می کند ، نه دلایل اصلی. کارآفرینان غالباً به سؤالاتی مانند “چه چیزی کار نمی کند؟” یا “چگونه مشتری بیشتری پیدا کنیم؟” در حالی که اینها منطقی به نظر می رسند ، آنها به طور معمول منجر به اصلاحات سطحی می شوند.

به عنوان مثال ، اگر در تلاش برای یافتن مشتری های جدید هستید ، می پرسید “چگونه می توانیم منجر به بیشتر شویم؟” غالباً فقط شما را تحت فشار قرار می دهد تا روال فروش ناکارآمد را دو برابر کنید. این ممکن است تعداد سرب خام را افزایش دهد ، اما چرا روشهای فعلی کار نمی کنند. یک رویکرد بهتر این است که بپرسید که چرا سربهای فعلی در حال تبدیل نیستند یا حتی انواع مناسبی از سرب را جذب می کنید. این باعث می شود که راه حل های واقعاً ابتکاری باشد.

هدف این است که سؤالات خود را از سرزنش به مالکیت ، واکنشی به پیشرو و مبهم به خاص تغییر دهید. بنشینید و سه تا پنج چالش تجاری برتر خود را لیست کنید ، و سپس هر سؤال را تغییر دهید تا بازتر ، فعال و محور راه حل باشد.

2. با یک تخته سنگ خالی شروع کنید

هنگامی که تجارت شما گیر کرده است ، شما اغلب از طریق لنز ساختارهای موجود و تصمیمات گذشته به دنبال مشکلات هستید. با تصور اینکه امروز کار خود را از ابتدا شروع می کنید ، با تمام دانش فعلی خود ، از این فرضیات خلاص شوید. این آزمایش فکر قدرتمند مؤثر است زیرا ذهن شما را از فرضیات فرو رفته رهایی می دهد.

به جای پرسیدن ، “چگونه می توانیم کانال های بازاریابی موجود خود را بهبود بخشیم؟” ، ممکن است بپرسید ، “اگر امروز فقط این محصول را راه اندازی می کردیم ، مؤثرترین راه برای دستیابی به مشتری ایده آل ما خواهد بود؟” این تغییر رادیکال به شناسایی تغییرات اساسی یا جهت های کاملاً جدیدی کمک می کند تا تفکر فعلی شما از دست بدهد.

مرتبط: پنج سؤال که هر کارآفرین باید هنگام رکود به آنها پاسخ دهد

3. خود را در کفش مشتری قرار دهید

به عنوان صاحبان مشاغل ، غوطه وری عمیق ما در عملیات روزانه می تواند نقاط کور ایجاد کند. ما اغلب مشکلات داخلی را مشاهده می کنیم. برای کشف بینش های جدید ، با تصور چالش های روزانه ، اضطراب و تجربه آنها در تعامل با برند خود ، از کفش های خود و به مشتری خود خارج شوید.

به جای پرسیدن چگونگی کاهش تماس های خدمات مشتری ، یک سؤال مشتری محور بر درک ناامیدی های اساسی باعث می شود که مشتریان را در وهله اول از آنها پشتیبانی کنند و چگونه می توانند پیش از این به آنها بپردازند. با همدردی عمیق ، شکافهای مهمی را کشف می کنید و نقاط اصطکاک را که در غیر این صورت از آن غافل می شوید ، شناسایی می کنید و منجر به راه حل های واقعاً مشتری مداری می شود.

4. آینده موفق خود را پیش بینی کنید

رکود می تواند کارآفرینان را وادار کند تا مشکلات فوری را برطرف کنند و مانع پیش بینی می شوند. یک تکنیک قدرتمند این است که به سرعت به آنچه فکر می کنید در صورت موفقیت آمیز و پر رونق از سه تا پنج سال از این پس ، به نظر برسد. از این آینده موفق ، به زمان حال نگاه کنید. چه اقداماتی انجام دادید؟ چه تصمیمات مهم گرفته شد؟ چه سؤالاتی مهم را پرسیدید که منجر به این موفقیت جدید شد؟ این فکر آرزو نیست ؛ این موفقیت مهندسی معکوس است. این رویکرد شما را از حل مسئله واکنشی سوق می دهد و تفکر استراتژیک و مشتاق را مجبور می کند که اهرم های بزرگ و تأثیرگذار را برای تغییر مشخص می کند.

مرتبط: چگونه ناپاک شویم و شروع به رشد کنیم

غلبه بر رکود تجاری مربوط به یک راه حل جادویی نیست. این در مورد یک چرخه مداوم و تکراری تحقیق و بهبود است. سؤالاتی که می پرسید قطب نما شماست. بسیار مهم است که شما بارها و بارها سؤالات درست را بپرسید ، بر روی بینش ها عمل کنید ، نتایج را ارزیابی کرده و رویکرد خود را تطبیق دهید. این فرآیند تکراری پالایش آهسته و پایدار موتور واقعی رشد پایدار است. با تأمل مداوم در مورد بهبود یا تغییر ، از گیر شدن و ادامه کار خود جلوگیری می کنید.

برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار ، به مدیرعامل ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح بالا بپیوندید.

به عنوان یک صاحب مشاغل ، هیچ چیز هیجان انگیز تر از تماشای سرمایه گذاری که شما ایجاد کرده اید Thrive نیست. وقتی اوضاع خوب پیش می رود ، رشد می تواند احساس بی دردسر کند. این می تواند یک تجربه هیجان انگیز برای یک کارآفرین جاه طلب باشد. اما آزمایش واقعی هنگامی انجام می شود که رشد کند می شود یا تجارت راکد می شود. کمپین های جدید بازاریابی کار نمی کنند ، تیم فروش شما در تلاش برای تبدیل رهبری است و به نظر می رسد مصرف کننده هدف شما نسبت به محصولات و خدمات شما کمتر هیجان زده است. وقتی این اتفاق بیفتد ، احساس می شود مانند یک شکست آسان است. مهم نیست که چه چیزی را امتحان می کنید ، نمی توانید سوزن را حرکت دهید.

صاحبان مشاغل به طور طبیعی حل کننده مشکل هستند. از این گذشته ، مشاغل وجود دارد زیرا بنیانگذار آنها فرصتی در بازار دید و یک راه حل مؤثر ارائه داد. آنها می دانند که چگونه می توانند از طریق تفکر خارج از جعبه ، عزم ، کار سخت و یک شانس شانس پیشرفت باورنکردنی داشته باشند. چالش این است که هر مشکلی را نمی توان با نیروی بی رحمانه حل کرد.

انگیزه فوری ما این است که مستقیماً به سمت یافتن راه حل ، مانند استقرار یک فناوری جدید ، جایگزین کردن مدیریت شما یا تزریق سرمایه بیشتر پرش کنیم. اما این به ندرت کار می کند زیرا از قدم مهم درک واقعی چرا همه چیز در حال حرکت نیست. کارآفرینان برای عمل سخت گیر هستند ، و اغلب از ارزیابی عمیق که ممکن است برای یافتن یک راه حل واقعی لازم باشد ، پرش می کنند.

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-your-business-feels-stuck-and-how-to-move-it-forward/494386

دیدگاهتان را بنویسید