چرا بیشتر استارتاپ ها نتوانند مطبوعات ملی را بدست آورند – و در عوض چه کاری باید انجام دهند

چرا بیشتر استارتاپ ها نتوانند مطبوعات ملی را بدست آورند – و در عوض چه کاری باید انجام دهند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

هنگامی که شما در حال راه اندازی یک راه اندازی فنی هستید ، طبیعی است که توجه داشته باشید – نوع پوشش رسانه ای که باعث ایجاد اعتبار می شود ، سرمایه گذاران را به خود جلب می کند و دید شما را تأیید می کند. اما برای اکثر بنیانگذاران مرحله اولیه ، این نوع دید از دسترس خارج است.

واقعیت این است: برای هر راه اندازی برکتی که به رسمیت شناخته می شود ، هزاران نفر دیگر برای به دست آوردن حتی یک ذکر تلاش می کنند. نه به این دلیل که آنها فاقد نوآوری هستند ، بلکه به این دلیل که آنها پایه و اساس مناسبی را برای توجه ایجاد نکرده اند.

بنابراین چرا بسیاری از استارتاپ ها نمی توانند توجه رسانه ای معنی دار را به خود جلب کنند؟ و مهمتر از همه ، آنها در مورد آن چه کاری می توانند انجام دهند؟

چرا استارتاپ ها توسط رسانه ها نادیده گرفته می شوند

بسیاری از بنیانگذاران همان اشتباه اولیه را مرتکب می شوند: تعقیب قرار گرفتن در معرض رسانه های سطح بالا قبل از اینکه آنچه را که داستان آنها را مرتبط ، معتبر یا متفاوت می کند ، روشن کند.

در اینجا چند مورد از متداول ترین اشتباهات وجود دارد:

  • تمایز مشخصی وجود ندارد. در یک بازار اشباع ، داشتن “محصول عالی” کافی نیست. بنیانگذاران باید بتوانند به روشنی و با اطمینان توضیح دهند که چه چیزی استارتاپ آنها را از هم جدا می کند.
  • بدون روایت آماده رسانه ای. روزنامه نگاران به دنبال تبلیغ محصول شما نیستند – آنها به دنبال گفتن داستانی هستند. اگر شما روایتی محور و محور و حل مسئله ای را ایجاد نکرده اید ، احتمالاً زمین شما نمی چسبد.
  • زمان بندی ضعیف چرخه های خبری ملی با توجه و فوریت هدایت می شود. اگر داستان شما به چیزی فعلی ، روشنگری یا به موقع گره خورده نیست ، نادیده گرفتن آن آسان است.

و سرانجام ، بسیاری از استارتاپ ها از ملزومات استفاده می کنند: ایجاد روابط ، شروع از انتشارات طاقچه و ایجاد اعتبار به مرور. پوشش بزرگ به ندرت بدون برنده های کوچکتر در ابتدا می آید.

مرتبط: 90 ٪ از استارتاپ ها شکست می خورند – در اینجا چگونه مطمئن شدم که در 10 ٪ بوده ام

در عوض چه کاری انجام دهیم: یک استراتژی PR باهوش تر برای استارتاپ ها

در حالی که مطبوعات ملی ممکن است یک هدف بلند مدت باشد ، راه اندازی های اولیه در مراحل اولیه به احتمال زیاد از طریق یک رویکرد استراتژیک و افزایشی ، کشش را به دست می آورند. در اینجا نحوه شروع به ایجاد دید در اینجا آورده شده است – و بعداً خود را برای برد های بزرگتر تنظیم کنید.

با طاقچه و مطبوعات محلی شروع کنید

به جای تمرکز فقط بر توجه گسترده ملی ، رسانه های محلی ، انتشارات عمودی یا خبرنامه های صنعت مربوط به فضای خود را شناسایی کنید. اینها در دسترس تر هستند و اغلب برای توجه به مشاغل جدید و قانع کننده باز هستند.

این را امتحان کنید: لیستی از پنج فروشگاه محلی یا طاقچه تهیه کنید. توجه داشته باشید که خبرنگاران از فناوری یا تجارت استفاده می کنند و شروع به ردیابی انواع داستانهایی می کنند که می نویسند.

داستان مبدا خود را با قصد هنر کنید

چه چیزی الهام بخش شما است؟ شما چه مشکلی را حل می کنید ، و چرا اکنون اهمیت دارد؟ یک داستان اصلی با قاب-که ریشه در چالش های دنیای واقعی دارد-باعث می شود که برند شما احساس قابل اعتماد و مرتبط کند.

نکته: از توضیحات بیش از حد فنی خودداری کنید. روی “چرا” در پشت تجارت خود تمرکز کنید و مطمئن شوید که یک روزنامه نگار می تواند داستان شما را در یک پاراگراف بازگو کند.

با روزنامه نگاران روابط واقعی برقرار کنید

قبل از اینکه هر کسی را جمع کنید ، روزنامه نگاران مربوطه را روی سیستم عامل هایی مانند LinkedIn یا X دنبال کنید. با پست های خود درگیر شوید. کار خود را به اشتراک بگذارید. شروع به نمایش در رادار خود کنید.

دسترسی به رسانه ها وقتی بر روی آشنایی ساخته می شود ، نه یک زمین سرد ، مؤثرتر است.

زاویه رهبری روشن فکر ایجاد کنید

رهبری اندیشه اعتماد و اقتدار را ایجاد می کند. منتظر توجه رسانه ها به موقعیت خود به عنوان یک صدای معتبر باشید – شروع به نوشتن کنید. تمرکز بر درسهای آموخته شده ، بینش بازار یا چشم انداز بنیانگذار.

این را امتحان کنید: یک مقاله کوتاه با عنوان “آنچه را که من یاد گرفتم در یک بازار شلوغ راه اندازی کنم” یا “چگونه ما راه اندازی خود را بدون بودجه خارج از کشور تأیید کردیم” تهیه کنید. آن را در وبلاگ یا LinkedIn خود به اشتراک بگذارید ، یا آن را به یک انتشار تجاری مربوطه بپردازید.

هر پیروزی رسانه ای را دوباره پر کنید و تقویت کنید

حتی تعداد ذکر های کوچک. مصاحبه پادکست ، نقل قول در یک خبرنامه تجارت یا یک پست خوب LinkedIn می تواند برای اعتبار استفاده شود.

این برنده ها را به وب سایت خود اضافه کنید ، آنها را در اجتماعی به اشتراک بگذارید و از آنها برای تقویت زمین های آینده استفاده کنید. ترکیبات دید – و حرکت درک شده است.

مرتبط: 5 دلیل شروع کار (و اینکه چرا هر یک از آنها قابل پیشگیری است)

بازی طولانی: شروع کوچک ، هوشمندانه شروع کنید

هر بنیانگذار می خواهد به رسمیت شناخته شود ، اما موفقیت رسانه ها در مورد شانس ، اعتیاد به مواد مخدره یا عناوین تعقیب نیست. این در مورد استراتژی ، ارتباط و قوام است.

با آنچه می توانید کنترل کنید شروع کنید: پیام ، داستان ، حضور خود. تمرکز خود را بر ایجاد روابط معنی دار و به اشتراک گذاشتن بینش های مفید. سپس از هر پیروزی کوچک برای ایجاد حرکت استفاده کنید – قدم به قدم.

داستان های بزرگ اغلب کوچک شروع می شوند. اما با یک استراتژی PR متمرکز و عمدی ، آنها مجبور نیستند اینگونه بمانند.

آماده هستید تا سقف درآمد خود را بشکنید؟ با ما در سطح UP ، کنفرانسی برای رهبران جاه طلب مشاغل برای باز کردن فرصت های رشد جدید بپیوندید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/why-most-startups-fail-to-get-national-press-and-what/492988

دیدگاهتان را بنویسید