چرا این مدیرعامل یک محصول 500000 دلار در هر ماه را کاهش می دهد – و آنچه که هر بنیانگذار می تواند از آن بیاموزد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
من بیش از پنج سال پیش به راه اندازی چشمگیر کمک کردم ، و دست اول را شاهد بودم که چگونه این برند فقط در مورد صداقت صحبت نمی کند ، آن را زندگی می کندبشر اما آنچه بیش از محصولات ، هیئت مشاوره و مشارکت من را تحت تأثیر قرار می دهد ، طرز فکر پشت همه چیز است. و این از بالا شروع می شود.
جف بایرز ، بنیانگذار و مدیرعامل Enmous ، مدیر اجرایی شرکت مکمل معمولی شما نیست. جف ، یک پدر و مادر توهین آمیز سابق USC و NFL ، پدر سه پسر ، یک رهبر اول ارزش و شخصی است که نمی ترسد اگر علم دیگر از بین نرود ، یک محصول برتر را بکشد.
این دقیقاً همان کاری است که او با Fadogia انجام داد ، یک مکمل پشتیبانی هورمون مردانه که 500000 دلار در هر ماه درآمد کسب می کرد.
جف در طی گفتگوی اخیر به من گفت: “وقتی ما در طول بررسی سه ماهه خود به بدنه تحقیق نگاه کردیم ، این فقط استاندارد ما را برآورده نکرد.” “ما در این مورد نیستیم که هر روند را تعقیب کنیم. ما اینجا هستیم تا اعتماد ایجاد کنیم و فقط آنچه را از نظر علمی صدا می کند ارائه دهیم.” بایرز توضیح داد که تجمع تیم در اطراف آن دشوار است زیرا در کوتاه مدت به تجارت آسیب می رساند.
این کیفیت نسبت به کمیت ، ذهنیت بیش از نویز ، یکی از دلایلی است که مهمترین آن است که به سرعت تبدیل به یک مارک تجاری برای بهترین ورزشکاران جهان ، متخصصان نظامی و روزمره با کارایی بالا می شود.
با سالها تجربه در صنعت تغذیه و مکمل ، من دیده ام که این فضا چقدر کثیف و گمراه کننده است. این با اعتیاد به مواد مخدره ، مقررات شل و سردرگمی مصرف کننده غلبه دارد. بسیاری از محصولات ادعاهای جسورانه ای را مطرح می کنند ، اما تعداد کمی از آنها توسط تحقیقات واقعی یا گواهینامه هایی که به معنای هر چیزی است ، حمایت می شوند. به عنوان مثال ، “ساخته شده در ایالات متحده” ، اغلب فقط به معنای “مخلوط در اینجا” است ، نه این که مواد تشکیل دهنده منبع ما یا حتی تمیز هستند.
جف می گوید: “راه اندازی یک شرکت مکمل آسان است ، اما” انجام این کار به درستی دشوار است. ” جف به عنوان یک ورزشکار سابق NFL که با نظم و انضباط و مشکلات شکل گرفته است ، یک مانترا قدرتمند را از مربی USC خود ، پیت کارول به اشتراک گذاشت ، که به یک اصل راهنما برای چگونگی رهبری امروز تبدیل شده است: “این کار را بهتر از گذشته انجام دهید.”
مرتبط: من با سلامتی خود مانند یک تجارت رفتار کردم. این زندگی من را تغییر داد
رویکرد جف کاملاً واضح است: تمرکز بر روی محصولات بنیادی که توسط قوی ترین علم پشتیبانی می شود – مکمل هایی مانند کراتین ، پروتئین و امگاس ، آنچه این برند “The Enmous Three ™ ️” می نامد. بدست آوردن این ملزومات به تنهایی از رژیم غذایی به اندازه کافی دشوار است و از علم قوی برای حمایت از توده عضلانی لاغر ، سلامت مغز و عملکرد طولانی مدت برخوردار است.
به جای اینکه بازار را با SKU های مرسوم ، مرسوم ، دو برابر کند ، در مورد آنچه کار می کند ، دو برابر می شود ، سپس تضمین می کند که این محصولات از استاندارد طلای گواهینامه NSF و دقت ادعای برچسب برخوردار هستند. این غیر معمول در دسته ای است که آنچه در بطری ذکر شده است همیشه چیزی نیست که در داخل باشد. جف می گوید: “بیشتر بهتر نیست.” “بهتر است بهتر است.”
با همین طرز فکر ، این شرکت اخیراً “زنان سه” را تشکیل داده است که از آهن+، کلسیم و ویتامین D3 تشکیل شده است تا به طور خاص روی فیزیولوژی زنان متمرکز شود ، و این توسط بنیانگذار و رئیس جمهور مهم ، اریکا وود و فیزیولوژیست زن مشهور ، دکتر استیسی سیمز هدایت شد.
جف همچنین یکی از معدود رهبران فضا است که وانمود نمی کند مکمل ها گلوله های جادویی هستند. من با فلسفه او موافقم که سلامتی در ابتدا رفتاری است. مکمل ها به معنای واقعی کلمه هستند ، تکمیلی وی سریع اظهار داشت که رشد صنعت مکمل باعث افزایش شرایط مزمن سلامتی در ایالات متحده شده است ، نه برعکس. مکمل های بیشتر ما را سالم تر نکرده است و این راننده است که چرا او و تیمش روی ساده سازی و نه پیچیده تر تمرکز می کنند.
فلسفه سلامت شخصی وی در قانون 80/20 و با نتایج محرک قوام پایه گذاری شده است. جف به من گفت ، “اگر ما بتوانیم به افراد کمک کنیم تا عادت های بهتری را در مورد تغذیه ، خواب و بهبودی بسازند و سپس با ابزارهای مناسب از آن پشتیبانی کنیم ، ما کار خود را انجام می دهیم.”
کشیدن محصولی مانند Fadogia یا NMN (دو سال پیش به دلیل مقررات به روز شده FDA حذف شده است) آسان نیست ، به خصوص وقتی که این محصولات حاشیه ای بالا هستند. اما جف این تصمیمات را به عنوان سرمایه گذاری های بلند مدت برند می داند. او قصد دارد یک برند را بسازد که مردم می توانند به آن اعتماد کنند – نه فقط به این دلیل که آنها چیزهای صحیح را می گویند ، بلکه به این دلیل که آنها با عمل پیگیری می کنند. این همان چیزی است که باعث می شود مهم باشد.
این رویکرد بلند مدت همان چیزی است که به یک مکان مسئولیت می دهد از یک مکان مسئولیت نوآوری کند. این برند با برخی از بهترین ذهن در علوم و پزشکی ورزشی ، از جمله دکتر اندرو هوبرمن ، دکتر استیسی سیمز ، دکتر اندی گالپین ، لوئیزا نیکولا و دیگران شرکا می کند و هر محصولی را با آزمایش و قصد دقیق توسعه می دهد. همه گواهینامه ها به طور برابر ایجاد نمی شوند ، و جف تضمین می کند که مواردی که از آنها مهم است معنی دار است.
مرتبط: من تقریباً 50+ ساعت در هفته کار می کنم و بندرت احساس خستگی می کنم
رهبری جف بدون اشکالاتی نبوده است. یکی از سازنده ترین دوره های کار خود پس از ادغام مهم با یک شرکت قبلی انجام شد. مانترا او در آن زمان؟ “بمیر!” او اکنون آن را به عنوان بزرگترین فرصت و بزرگترین اشتباه آنها توصیف می کند.
وی گفت: “ما سعی کردیم به جای تنظیم جهت جدید ، دو فرهنگ مختلف را با هم مخلوط کنیم.” “من سعی می کردم همه را خوشحال کنم ، و وقتی این کار را می کنید ، شما هیچ کس را خوشحال نمی کنید.”
شش تا نه ماه از بازسازی طول کشید تا دوباره این شرکت تراز شود. درسی که او آموخته است این است که اگر شما یک ستاره شمالی روشن را تنظیم نکنید ، فرهنگ ندارید. و بدون فرهنگ ، سردرگمی دارید.
این وضوح امروز به ویژگی بارز این برند تبدیل شده است. مهم نیست که سعی در همه چیز برای همه مردم داشته باشد. این هدف این است که معتبرترین شرکت مکمل عملکرد در جهان باشد – و در راه است.
فراتر از تجارت ، جف پدر سه فرزند و شوهر است که عمیقاً متعهد به حضور در خانه است ، نه فقط در محل کار. او تلفن خود را در اوایل عصر کنار می گذارد و حضور را در اولویت قرار می دهد. او توضیح می دهد که خطوط هنگام ساختن یک شرکت به سرعت محو می شوند و اگر او برای خانواده اش حضور پیدا نمی کند ، هیچ چیز دیگری مهم نیست.
این نیت به روشی که او هدایت می کند نیز با شفافیت ، فروتنی و تمرکز بی امان بر مأموریت نشان می دهد. در دنیایی که سرعت بخشیدن به سرعت آن وسوسه انگیز است ، روندها را تعقیب کنید یا اسپاگتی را به دیوار پرتاب کنید تا ببینید چه چیزی چوب است ، دنور برانکوس سابق و کارولینای پانترز تهاجمی بازی دیگری را انجام می دهد. این یک بازی ریشه در اعتماد ، علم و رهبری اول انسان است. این همان چیزی است که مارک های میراث را ایجاد می کند.
این که آیا شما در حال ساختن یک شرکت مکمل هستید یا هر راه اندازی ، داستان جف یادآوری است: انجام کار درست ممکن است سریعترین مسیر موفقیت نباشد ، اما احتمالاً به شما کمک می کند تا یک برند ماندگار بسازید.
من بیش از پنج سال پیش به راه اندازی چشمگیر کمک کردم ، و دست اول را شاهد بودم که چگونه این برند فقط در مورد صداقت صحبت نمی کند ، آن را زندگی می کندبشر اما آنچه بیش از محصولات ، هیئت مشاوره و مشارکت من را تحت تأثیر قرار می دهد ، طرز فکر پشت همه چیز است. و این از بالا شروع می شود.
جف بایرز ، بنیانگذار و مدیرعامل Enmous ، مدیر اجرایی شرکت مکمل معمولی شما نیست. جف ، یک پدر و مادر توهین آمیز سابق USC و NFL ، پدر سه پسر ، یک رهبر اول ارزش و شخصی است که نمی ترسد اگر علم دیگر از بین نرود ، یک محصول برتر را بکشد.
این دقیقاً همان کاری است که او با Fadogia انجام داد ، یک مکمل پشتیبانی هورمون مردانه که 500000 دلار در هر ماه درآمد کسب می کرد.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/leadership/why-this-ceo-cut-a-500000-per-month-product-and-what/492947