چرا اکثر تملک های دیجیتال ناامید کننده هستند (و چگونه یک برنده را مشخص کنیم)

چرا اکثر تملک های دیجیتال ناامید کننده هستند (و چگونه یک برنده را مشخص کنیم)

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

بازار خرید دیجیتال با یک بحران با کیفیت روبرو است. پس از گذراندن سه سال گذشته به طور فعال برای دستیابی و فروش دارایی های دیجیتال ، برخی از مشکلات اساسی در نحوه عملکرد این بازار را مشاهده کردم. با این حال ، فرصتی فوق العاده برای کسانی که می دانند کجا باید نگاه کنند وجود دارد.

کمبود جریان معامله با کیفیت

صحنه بازار عمومی به قبرستان روندهای منقضی شده تبدیل شده است. فقط به آنچه در حال حاضر اتفاق می افتد نگاه کنید – بازارها با برنامه های بسته بندی هوش مصنوعی ، که بیشتر در دوازده ماه گذشته ساخته شده است ، طغیان می شود و سعی در گرفتن موج هوش مصنوعی دارد. قبل از آن ، خبرنامه ها ، فروشگاه های رمزنگاری و قطره ای در دوره های مربوطه حاکم بودند.

این چرخه یک مشکل اساسی را نشان می دهد: با توجه به اینکه این مشاغل به بازار وارد می شوند ، معمولاً فرصت گذشت. فروشنده احتمالاً متوجه کاهش بازده شده است و می خواهد قبل از بدتر شدن اوضاع ، از آن خارج شود. مثل این است که سعی کنید بعد از باران یک چتر بفروشید – ممکن است یک خریدار پیدا کنید ، اما احتمالاً آنها نمی توانند از آن استفاده زیادی کنند.

مرتبط: شما یک تجارت آنلاین خریداری کرده اید. حالا چی؟

همچنین روند فزاینده ای از “سازندگان خرید” – کارآفرینانی که به طور خاص مشاغل می سازند تا سریع آنها را بفروشند. این اپراتورها غالباً مشاغل سطحی جذاب ایجاد می کنند که برای معیارهای بازار بهینه شده اند اما فاقد ماده هستند. آنها ممکن است تعداد درآمد خوبی را نشان دهند ، اما عمیق تر حفر می شوند ، و شما حداقل وفاداری مشتری ، نرخ خفگی بالا و پایه های متزلزل را پیدا خواهید کرد.

پویایی خود خرابکاری

بر خلاف مشاغل فیزیکی ، جایی که یک مالک ممکن است بفروشد زیرا آنها در حال حرکت شهرها یا بازنشستگی هستند ، مشاغل دیجیتال با همان محدودیت ها روبرو نیستند. یک تجارت آنلاین سودآور می تواند از هر مکانی و اغلب با حداقل سرمایه گذاری زمان اجرا شود. نیاز به حرکت دارید؟ یک تیم از راه دور استخدام کنید. خیلی شلوغ؟ یک مدیرعامل کسری بیاورید. انعطاف پذیری عملیات دیجیتال به این معنی است که مشاغل سالم به ندرت نیاز به فروش دارند.

این یک پویا نگران کننده ایجاد می کند: وقتی می بینید یک تجارت دیجیتالی امیدوارکننده برای فروش ، باید از خود بپرسید – چرا؟ مگر اینکه این یک معامله خصوصی حق بیمه باشد ، پاسخ اغلب مشکلات اساسی را نشان می دهد.

فرایند فروش خود مانع دیگری ایجاد می کند. من به تازگی با بنیانگذار صحبت کردم که نه ماه در تلاش برای فروش تجارت SaaS خود بود. در زمان پیدا کردن خریدار ، معیارهای وی کاهش یافته است زیرا او بیشتر از این کار را صرف فروش کرده بود. این غیر معمول نیست پیگیری کسب و کار اغلب به یک کار تمام وقت تبدیل می شود ، این بدان معناست که کسانی که به این روند متعهد می شوند معمولاً دلیل مهمی برای خروج دارند.

معضل بازار

بازارهای عمومی با چالش های ساختاری خود روبرو هستند. آنها برای خدمت به مخاطبان گسترده به روشهای ارزیابی استاندارد نیاز دارند ، که معمولاً به معنای تمرکز روی چند برابر درآمد است. این رویکرد یک اندازه متناسب ، نمی تواند مقدار ظریف استارتاپ های پیش از درآمد یا IP محور را ضبط کند. این به مقصر بودن بازار نیست. این فقط یک تجارت برای برآورده کردن توده ها است.

به عنوان مثال ، من یک بار یک دایرکتوری بسیار تأسیس اما پیش از درآمد را به دست آوردم که به من امکان دسترسی به شبکه رو به رشد از سازندگان خبرنامه را از طریق ارسال های آن فراهم کرد. هیچ بازار نمی تواند به درستی از آن ارزش قائل باشد زیرا هیچ درآمدی برای تکثیر وجود ندارد. با این حال ، این برای من بسیار ارزشمند بود زیرا من هنوز هم از همان شبکه استفاده می کنم تا مشکل مرغ و تخم مرغ را برای یک شبکه تبلیغاتی که ما راه اندازی می کنیم حل کنم. این نوع از خرید استراتژیک اغلب در چارچوب بازار معنی ندارد زیرا بیشتر خریداران دیگر ارزش من را به دست نمی آورند.

مرتبط: 5 سوال اساسی که باید قبل از خرید یک تجارت آنلاین از خود بپرسید

چرا هنوز امید وجود دارد

با وجود این مشکلات ، بازار خرید دیجیتال از همیشه جالب تر می شود. موانع ساخت محصولات دیجیتال به سرعت در حال کاهش است و ابزارهایی مانند دوست داشتنی که یک سریع سریع را به یک MVP کاربردی تبدیل می کنند. این دموکراتیک سازی توسعه به این معنی است که ما شاهد عرضه محصولات دیجیتالی بیشتری خواهیم بود – و فرصت های بیشتری برای کسب.

با این حال ، با آسانتر شدن ساختمان ، ارزش به طور فزاینده ای در دارایی های موجود – پایه های کاربر ایجاد شده ، کانال های توزیع اثبات شده و داده های انباشته شده است. اپراتورهای هوشمند به جای هزینه کردن به شدت در تبلیغات رسانه های اجتماعی برای ایجاد مخاطب از ابتدا ، به دنبال دستیابی به پروژه های موجود در طاقچه هدف خود هستند.

صحنه M&A دیجیتال نیز در حال بلوغ است. بسیاری از بنیانگذاران فنی متوجه می شوند که از ساخت محصولات بیشتر از اداره مشاغل لذت می برند. وقتی به پروژه های جالبی که به طور رسمی برای فروش نیستند ، دسترسی پیدا می کنیم ، تقریباً همیشه بنیانگذاران را برای بحث در مورد خرید باز می یابیم. همه چیز قیمت دارد و بنیانگذاران بیشتر در حال شناخت به عنوان یک استراتژی خروج مناسب هستند.

این باز بودن همزمان با این واقعیت است که اداره یک تجارت دیجیتال به طور فزاینده ای قابل کنترل است. ابزارهای مدرن عملیات را ساده کرده اند تا جایی که برخی شرط می بندند که به زودی اولین تکشاخ یک نفره را خواهیم دید. این راندمان عملیاتی ، کسب و کار را دلهره آور تر می کند ، که بازار را برای خریداران بالقوه بیشتر باز می کند.

مرتبط: چالش هایی که قبل از شروع کار آنلاین خود با آنها روبرو خواهید شد

حرکت به جلو

تنها راه سرمایه گذاری در این بازار در درک محدودیت های آن نهفته است. بهترین فرصت ها به ندرت در بازارهای عمومی ظاهر می شوند. در عوض ، آنها از طریق شبکه ها ، ارتباط مستقیم و روابط صنعت یافت می شوند. خریداران هوشمند در حال ساخت تخصص در سوله های خاص هستند و قبل از برخورد به بازار ، به خرید بالقوه نزدیک می شوند.

برای فروشندگان ، تمرکز باید روی ایجاد مشاغل پایدار باشد نه بهینه سازی برای خروج سریع. به طور متناقض ، این رویکرد اغلب منجر به دستیابی به نتایج بهتر می شود ، حتی اگر فروش هدف اولیه نبود.

بازار خرید دیجیتال ممکن است به شکل فعلی خود شکسته شود ، اما برای کسانی که می دانند کجا باید نگاه کنند ، فرصت های بیشتری را از همیشه فراهم می کند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/money-finance/why-most-digital-acquisitions-disappoint-and-how-to-spot-a/487272

دیدگاهتان را بنویسید