چرا انقلاب زیستی یک فرصت کارآفرینی است
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
من در بازی کارآفرینی به اندازه کافی طولانی بوده ام که وقتی چیزی بزرگ در حال آمدن است ، متوجه شدم. و من در حال حاضر به شما می گویم: من معتقدم که Biohacking فقط یکی دیگر از سلامتی ها نیست. این یک استراتژی تجاری مشروع است که به کارآفرینان هوشمند یک رقابت گسترده رقابتی می دهد.
اعداد دروغ نمی گویند: چرا اکنون کارآفرینان به این امر احتیاج دارند
هشتاد و هفت درصد از کارآفرینان با مسائل مربوط به سلامت روان در مقابل 48 ٪ افراد عادی سر و کار دارند. اما این ضربه واقعی است – این فقط استرس نیست. من فکر می کنم این در مورد تلاش برای حفظ عملکرد اوج است در حالی که بدن شما به طور سیستماتیک تحت خواسته های ایجاد چیزی معنی دار تجزیه می شود.
در همین حال ، تحقیقات نشان می دهد که هر ساعت اضافی خواب در هفته درآمد شما را 3.4 ٪ می کند. شما به معنای واقعی کلمه با عدم خواب کافی ، پول را روی میز می گذارید. برای یک ثانیه در مورد آن فکر کنید. رقبای شما که در اولویت بازیابی قرار می گیرند فقط احساس بهتری نمی کنند – آنها درآمد بیشتری کسب می کنند.
بازار با این تغییر موافق است. براساس گزارش تحقیقاتی و بازارهای اخیر ، بازار جهانی Biohacking در سال 2024 24.5 میلیارد دلار ارزش داشته و تخمین زده می شود تا سال 2034 به 111.3 میلیارد دلار برسد. وقتی شماره هایی از این دست را می بینید ، به دنبال یک روند نیستید. شما به دنبال تغییر کاملی در نحوه نزدیک شدن مجریان بهینه سازی مجریان هستید.
مرتبط: به گفته علم ، ترفندهایی برای جلوگیری از تاخیر جت
در واقع برای تجارت چه معنی دارد
Biohacking برخی از مزخرفات سلامتی عرفانی نیست. این اتفاق می افتد وقتی کارآفرینان همان طرز فکر بهینه سازی وسواس را که در تجارت از آنها استفاده می کنند ، به بدن خودشان اعمال می کنند. اینها افرادی هستند که هر متریک را که اهمیت دارد ردیابی می کنند.
اکنون آنها نمرات HRV (تغییرپذیری ضربان قلب) مانند نرخ تبدیل ، آزمایش روزه های متناوب مانند این یک کمپین بازاریابی و بهینه سازی خواب آنها را با همان شدت آنها برای هک کردن رشد دنبال می کنند. وقتی به آن فکر می کنید کاملاً منطقی است. اگر می خواهید همه چیز را اندازه گیری کنید ، چرا اندازه گیری نمی کنید که چه چیزی مغز شما را قدرت می دهد؟
دیو آسپری وقتی که یک غیرانتفاعی ماندگاری را اداره می کرد ، این موضوع را فهمید و فهمید که او “تنها پسر زیر 60 اتاق” است. تمام دانش در مورد بهینه سازی انسان با افراد مسن گیر کرده بود ، در حالی که کارآفرینان جوان خود را در حال سوختن بودند. این زمانی است که او چیزی کاملاً متفاوت ایجاد کرد.
در یازدهمین کنفرانس سالانه بیوگوشی در حضوری (سیزدهم ، از جمله رویدادهای مجازی در زمان Covid) ، رویکرد Asprey کاملاً واضح شد. این تجدید نظر استراتژیک از علم ماندگاری نیست-این یک چارچوب کاملاً جدید است که به یک صنعت چند میلیارد دلاری تبدیل شده است.
تعریف او از بیو گرفتن از لیزر متمرکز است: “برای تغییر محیط خارج از شما و در داخل خود ، بنابراین کنترل کامل زیست شناسی خود را دارید ، به شما امکان می دهد بدن ، ذهن و زندگی خود را ارتقا دهید.”
مرتبط: آیا رژیم غذایی برتر برای کارآفرین وجود دارد؟ “پدر Biohacking” آنچه را که برای انرژی زیاد ، چربی کم بدن و تولید بهینه می خورد ، به اشتراک می گذارد
هوش مصنوعی در بازی Biohacking انقلابی می کند
اینجا جایی است که آسپری واقعاً مورد توجه من قرار گرفت. شرکت وی ، 40 سال ذن ، از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل امواج مغزی از کارآفرینان برتر و آموزش مغز خود برای مطابقت با الگوهای آنها در پنج روز استفاده می کند ، نه اینکه 20 سال مراقبه کنید. برای کارآفرینانی که به سختی وقت خود را برای ناهار خوردن دارند ، این یک مفهوم انقلابی است.
اما پیشرفت واقعی آزمایشگاه های ارتقاء یافته است ، حق رای دادن وی که 187 میلیون امتیاز داده را از هر مشتری جمع می کند. آنها از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل کار خون ، معیارهای عملکرد ، اهداف و وضعیت فعلی استفاده می کنند و سپس یک برنامه بهینه سازی شخصی ایجاد می کنند. دیگر حدس نمی زنید در مورد مکمل ها ، برنامه های روزه دار یا درمان.
آسپری 2.5 میلیون دلار کاهش داد و این روش گران قیمت را فهمید. با هوش مصنوعی ، شما مجبور نیستید.
این در حال تحول در حال تحول از تجربی به سیستماتیک است. داده ها وجود دارد و نتایج قابل اندازه گیری است. (هشدار منصفانه: فناوری در دسترس هنوز می تواند با یک قیمت قیمت همراه باشد-40 سال عقب نشینی ذن برای یک تجربه عصبی همهجانبه پنج روزه 16000 دلار هزینه دارد. اما این را با هزینه فرسودگی مقایسه کنید.)
گرده افشانی متقابل صنعت که رشد گسترده ای را نشان می دهد
آنچه در کنفرانس Asprey من را منفجر کرد ، فقط این فناوری نبود – این جمعیت بود. من شخصیت های سرگرمی مانند Ragga Ragnar (ملکه Gilhund از وایکینگ ها) را تماشا کردم و در مورد کاردستی خود با متخصصان پزشکی مانند دکتر وینس پادره ، که در حال تهیه قهوه سالم است ، بحث کنم. جانبازان فناوری در حال تعویض یادداشت ها با مبتکران مواد غذایی ، مانند Oren Epstein از Bioraw ، توزیع کننده اصلی مواد غذایی وگان کانادا ، در مورد اداره مشاغل پایدار بودند.
حتی کارآفرینان نوجوان مانند جورج ژو و بکت کیتین از بوف ها در آنجا حضور داشتند که همه آنها را خیس می کردند. محصول آنها “پف کیتو ساخته شده از گوشت گاو” است.
هنگامی که تأثیرگذار فرهنگی مانند Food Babe ، که منابع مفید خود را در اینجا به اشتراک می گذارد ، و رهبران فکر می کنند مانند مارتین لوتر کینگ سوم ظاهر می شوند-اتصال به بیو گرفتن به ابتکارات محور مأموریت مانند تحقق رویا-شما می دانید که چیزی قدرت باقی مانده است. هنگامی که سلامتی با تحولات اجتماعی روبرو می شود و هر دو از پول واقعی حمایت می شوند ، این زمانی است که بازارها منفجر می شوند.
Trifecta کارآفرینی در تأثیر کامل است: کاربرانی که تقاضا را اثبات می کنند ، سرمایه گذاران با سرمایه جدی و تأثیرگذار فرهنگی که پیام را تقویت می کنند. بازی بیش از
جایی که پول هوشمند در حال حرکت است
الگوهای سرمایه گذاری داستان را بیان می کند. پول به سمت مدلهای مقیاس پذیر و نتایج حاصل می شود-از اشتراک های مکرر گرفته تا اکوسیستم های محصول با استفاده بالا. در ایالات متحده ، ما شاهد افزایش سرمایه گذاری های بیوتکنولوژی هستیم که توسط مصرف کنندگان که به طور فزاینده ای از راه حل های یک اندازه متناسب هستند ، ناراضی هستند و گزینه های بهداشتی شخصی و مبتنی بر داده را تقاضا می کنند.
شرکت هایی مانند Puori مستقر در دانمارک در ایالات متحده سرمایه گذاری زیادی می کنند تا استاندارد جدیدی را برای صحت محصول و شفافیت در فضای مکمل تعیین کنند. هر دسته از شخص ثالث برای بیش از 200 آلودگی مورد آزمایش قرار می گیرد و نتایج کامل از طریق کد QR در بسته بندی در دسترس است و به مصرف کنندگان این امکان را می دهد تا در یک بازار شلوغ تصمیمات آگاهانه بگیرند. از تختخوابهای بیوسنشی Vemi Purewave برای کمک به بازیابی جانباز استفاده می شود. فناوری مراقبت های بهداشتی دهان و دندان Biolight در حال تعریف مجدد سلامت دندان است.
همانطور که دکتر مایک بلکوفسکی ، بنیانگذار Biolight ، در غرفه آنها توضیح داد: “روش درمانی قرمز دیگر یک روش حاشیه ای نیست-این در آینده بهینه سازی سلامت تبدیل به یک سنگ بنای در حال تبدیل شدن به یک سنگ بنای در پشت نور ، میتوکندری و مقاومت سلولی می شود ، ما وارد ERA جدید می شویم که در آنجا شفابخشی و عملکرد غیرقانونی می تواند به صورت غیرقانونی ، طبیعی و آثار باشد.
بزرگترین برد؟ برندها در حال ایجاد درآمد مکرر در مورد اعتماد و ابزار مطلق هستند. خود را در جایی قرار دهید که عملکرد ، شخصی سازی و پیشگیری از آن تقاطع داشته باشد ، و شما فقط موج بیولوژیکی را سوار نخواهید کرد – شما آن را دارید.
ایجاد بیولوژیکی به فرهنگ تجاری خود
آسپری برخی از خردهای عملی را در مورد ادغام بیو گرفتن در فرهنگ شرکت شما کاهش داد ، مهم نیست که در چه مرحله ای قرار دارید:
- به عنوان مثال رهبری: “شما نمی توانید به کارمندان خود بگویید که چه کاری انجام دهند مگر اینکه این کار را انجام دهید.” برنامه های سلامتی را دستورالعمل نکنید. ابتدا ارزش خود را از طریق تحول خود نشان دهید.
- سرمایه گذاری در داده های بهداشت واقعی: “شما تمام آزمایشات آزمایشگاهی را انجام داده اید ، یا حداقل کارمندان خود این کار را انجام می دهند ، و آنها برای بهبود آنها اطلاعات عملی دریافت می کنند. میزان پولی که از داشتن کارمندانی که از نظر عاطفی تنظیم می شوند ، می توانید به دلیل اینکه از نظر بیولوژیکی سالم هستند ، تله مقدس ، کل فرهنگ شما یک شبه تغییر می کند. این بسیار بزرگ است.”
- برو خشک: این ممکن است شما را شگفت زده کند ، اما منطق آسپری ضد گلوله است. “شما نباید سودهای سخت درآمد خود را صرف تغذیه با الکل به کارمندان خود کنید. او می گوید ، به جای آن قهوه با کیفیت بالا به آنها بدهید. به آنها چیزهایی بدهید که باعث می شود آنها پایه و اساس و متمرکز و شاد و اجرا و سالم تر شوند.”
اینها ابتکارات سلامتی خوب نیستند. اینها استراتژی های تجاری هستند که به عنوان مزایای کارمندان مبدل شده اند.
خط پایین
Biohacking دیگر فقط مربوط به بهینه سازی شخصی نیست. این در مورد ایجاد مشاغل بهتر و ایجاد مزایای رقابتی پایدار است. در حالی که رقبای شما ذهنیت قدیمی را از بین می برد ، زیست شناسی خود را برای عملکرد اوج پایدار بهینه می کنید.
تنها سؤال این است که آیا شما از این منحنی جلوتر خواهید شد یا پنج سال آینده را صرف بازی گرفتن می کنید در حالی که رقابت شما از کنار شما تکامل می یابد.
در تجربه من ، برنده کارآفرینان در مراحل اولیه و سریع حرکت می کنند. Biohacking آینده سلامتی نیست-این آینده کارآفرینی با کارایی بالا است.
https://www.entrepreneur.com/living/why-the-biohacking-revolution-is-an-entrepreneurial/494773