چرا انتظار برای گزارش های مالی ماهانه ایجاد نقاط کور و کند شدن رشد شما است

چرا انتظار برای گزارش های مالی ماهانه ایجاد نقاط کور و کند شدن رشد شما است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

ما در زمانی زندگی می کنیم که اعداد سریعتر از آنچه می توانیم آنها را پردازش کنیم ، به صندوق ورودی های ما ضربه می زنند – پیش بینی ها ، عکس های جریان نقدی ، تجزیه حاشیه. اما رهبری واقعی در صفحات گسترده اتفاق نمی افتد. این بازی در لحظه هایی بازی می کند که شما باید خطر را وزن کنید ، فرصت را به دست آورید و حرکت کنید – اغلب با اطلاعات ناقص.

به همین دلیل شهود مالی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

منظور از رهبری مالی چیست؟

شهود مالی فقط مربوط به دانستن اعداد نیست. این توانایی اتصال نقاط بین آنچه در تجارت شما اتفاق می افتد و این شماره ها در مورد آن آشکار می شوند. این حس است که در حال تغییر چیزی است – قبل از اینکه گزارش آن را تأیید کند.

این در مورد غریزه روده نیست. این به رسمیت شناختن الگوی است. و از طریق تجربه ، سؤال استراتژیک و کنجکاوی ساخته شده است.

برای رهبری از این راه نیازی به مدرک مالی ندارید. اما شما به یک رابطه عمیق تر با اعداد نیاز دارید – موضوعی که فراتر از تفسیر و پیش بینی است.

چرا الان مهم است

بازارها سریعتر در حال حرکت هستند. هوش مصنوعی ، اتوماسیون و گزارشگری در زمان واقعی نحوه عملکرد مشاغل را افزایش داده است. مدیران عامل دیگر نمی توانند منتظر بررسی سه ماهه برای محوری یا پاسخگویی باشند. تا زمانی که صفحه گسترده شما آنچه را که غرایز شما مشکوک است ، تأیید می کند ، رقبای شما ممکن است قبلاً اقدامی انجام داده اند.

این چالش امروز فقدان داده نیست – این است که می داند داده ها مهم هستند و چه زمانی باید روی آن عمل کنند.

رهبرانی که با شهود مالی فعالیت می کنند ، فقط گزارش ها را نمی خوانند. آنها حرکت را پیش بینی می کنند. آنها فقط معیارها را اندازه نمی گیرند – آنها نتایج را شکل می دهند.

مرتبط: 7 راه کارآفرینان می توانند مهارت های رهبری خود را تیز کنند و رشد تجارت را هدایت کنند

از معیارها تا معنی

بسیاری از تیم های رهبری ساعت ها را در جلسات می گذرانند که در مورد شاخص های عقب مانده بحث می کنند: آنچه در سه ماه گذشته اتفاق افتاد ، آنچه در ماه گذشته انجام شد. این اعداد مفید هستند ، اما آنها آینه های عقب هستند.

آنچه تیم های با کارایی بالا را هدایت می کند ، تغییر به سمت بینش آینده نگر است. رهبران دارای شهود مالی قوی سؤالات مختلفی می پرسند:

  • “این حاشیه چه چیزی در مورد قیمت گذاری ما تغییر می کند؟”
  • “آیا هزینه ما یک رویداد یک بار افزایش می یابد یا یک روند؟”
  • “آیا ما فردا سرمایه گذاری می کنیم – یا امروز فقط حفظ می کنیم؟”

این سؤالات تیم را فراتر از تجزیه و تحلیل استاتیک به پیش بینی استراتژیک سوق می دهد. اینگونه است که رهبران بصری مالی را از یک گزارش به نقشه راه تبدیل می کنند.

اعداد را به داستان ترجمه کنید

فقط شماره ها را بخواهید – روایت را بخواهید.

چه چیزی بهبود می یابد ، چه چیزی لغزیده است و چرا؟ تغییر 2 ٪ در حاشیه به خودی خود اهمیت زیادی ندارد – اما درک آنچه در آن حرکت می کند ممکن است روند وسیع تری را نشان دهد ، که نیاز به اقدام فوری دارد.

با پیوند داده ها به متن ، بحث های مالی معنی دار تر می شود. آنها از بررسی گزارش ها جلوگیری می کنند و شروع به تبدیل شدن به جلسات استراتژی می کنند.

مالی را به استراتژی وصل کنید

هر مکالمه مالی باید به تصویر بزرگتر اشاره کند. اینگونه است که رهبری وضوح و تراز را ایجاد می کند.

بپرسید:

  • آیا این هزینه با اهداف رشد ما مطابقت دارد؟
  • آیا ما در مناطقی که بیشترین حرکت را ایجاد می کنند ، سرمایه گذاری می کنیم؟
  • این موقعیت نقدی برای نقشه راه استخدام ما چه معنی دارد؟

هنگامی که تفکر مالی در تصمیم گیری تعبیه شده است-در بخش دارایی خاموش نیست-به رهبران لنزهای واضح تری برای ریسک ، زمان و فرصت می دهد.

مرتبط: 5 اصول ذهنیت کارآفرینی که باعث افزایش سواد مالی می شود

روی شاخص های اصلی تمرکز کنید

همه داده ها برابر نیستند. بسیاری از رهبران سعی می کنند معیارهای زیادی را ردیابی کنند و در نهایت نسبت به سر و صدا واکنش نشان دهند. در عوض ، شهود مالی را در حدود چند شاخص اصلی ایجاد کنید که نشان دهنده جهت باشد – علائم اولیه سرعت ، سلامت حاشیه یا تعامل با مشتری.

به این سیگنال ها مانند داشبورد فکر کنید. شما به همه جزئیات احتیاج ندارید – باید ببینید که به کجا می روید.

به خط مقدم خود گوش دهید

یکی از منابع نادیده گرفته بینش مالی؟ تیم شخصی شما

مدیران خط مقدم غالباً قبل از اینکه در یک گزارش حاضر شوند ، روند – ناکارآمدی عملیاتی ، چرند مشتری ، تأمین کننده مشتری را نشان می دهند. به آنها زمینه را برای درک پیامدهای مالی و دعوت به صحبت کردن در اختیار آنها قرار دهید.

هنگامی که مردم شما می دانند چگونه آنچه را که می بینند به معنای مالی می بینند ، ارتباط برقرار کنند ، سازمان شما فعال تر ، واکنش پذیر تر می شود.

برون سپاری نکنید – درگیر شوید

خیلی از مدیران عامل شرکت مالی را مانند یک عملکرد پشتی می دانند. اما مؤثرترین رهبران از امور مالی به عنوان ابزاری استراتژیک استفاده می کنند.

یک CFO عالی فقط اعداد را ارائه نمی دهد – آنها به تفسیر آنها ، کشف سناریوها و ایجاد شرط بندی هوشمند کمک می کنند. این که آیا شما یک تیم مالی کامل دارید یا یک مشاور پاره وقت ، مانند یک شریک فکر ، با امور مالی رفتار کنید ، نه یک لیست چک.

لازم نیست یک متخصص صفحه گسترده باشید. اما شما باید در پشت شماره ها درگیر شوید – و سوالات درست را بپرسید.

آن را جزئی از فرهنگ کنید

رهبری شهودی مسری است. هنگامی که مدیرعامل تصمیم می گیرد از نظر ریسک ، بازگشت و زمان بندی ، کل تیم رهبری شروع به انجام همان کار می کند.

انواع جدیدی از مکالمات را خواهید شنید:

  • “اگر ما این سرمایه گذاری را انجام دهیم ، کوسن نقدی ما چیست؟”
  • “اگر این مشتری خفه شود ، چگونه بر هدف حاشیه ما تأثیر می گذارد؟”
  • “ROI اگر منابع را به سمت حفظ تغییر دهیم چیست؟”

این تغییر فرهنگی منجر به تصمیمات بهتر می شود. تیم ها سریعتر تراز می شوند. امور مالی به یک زبان مشترک تبدیل می شود ، نه گزارشی که در پایان ماه بررسی می کنید.

شیفتی که همه چیز را تغییر می دهد

با گذشت سالها ، من با بنیانگذاران و مدیرانی که فقط نمی خواستند چراغ ها را حفظ کنند کار کردم – آنها می خواستند چیزی تحول گرا بسازند. آنهایی که این جهش را انجام دادند ، به عنوان دروازه بان از معالجه امور مالی متوقف شدند. آنها آن را به بخشی اصلی از نحوه هدایت آنها تبدیل کردند.

یکی از مدیرعامل به من گفت ، “من قبلاً احساس می کردم منتظر اجازه از شماره ها هستم. اکنون من از آنها جلوتر هستم.”

این قدرت شهود مالی است.

و با حرکت از گذشته گزارش ، به داستانی که اعداد سعی در گفتن دارند شروع می شود.

ما در زمانی زندگی می کنیم که اعداد سریعتر از آنچه می توانیم آنها را پردازش کنیم ، به صندوق ورودی های ما ضربه می زنند – پیش بینی ها ، عکس های جریان نقدی ، تجزیه حاشیه. اما رهبری واقعی در صفحات گسترده اتفاق نمی افتد. این بازی در لحظه هایی بازی می کند که شما باید خطر را وزن کنید ، فرصت را به دست آورید و حرکت کنید – اغلب با اطلاعات ناقص.

به همین دلیل شهود مالی بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد.

منظور از رهبری مالی چیست؟

بقیه این مقاله قفل شده است.

به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/why-waiting-for-monthly-financial-reports-is-creating-blind/492828

دیدگاهتان را بنویسید