ویدئو وال و طراحی آن در اتاق مانیتورینگ دیدافزار سیستم | asilight

ویدئو وال و طراحی آن در اتاق مانیتورینگ دیدافزار سیستم | asilight

برند های محبوب ویدئو وال به ترتیب الویت عبارتند از اپتما,اپسون,اسکوپ,بینتیک, ویدی وال | VDWALL … ۲- سالنهای کنفرانس ،ویدئو کنفرانس ،نمایشگاههای بین المللی،لابی سینماها و تئاترها،سالنهای آمفی تئاتر ،همایش و اجتماعات و.. مراکز درمانی، آزمایشگاهی، داروخانه ها (به منظور اطلاع رسانی و نوبت دهی). پایانه های مترو، اتوبوسرانی، تاکسیرانی ( به منظور تبلیغات، اطلاع رسانی و …).

لیست قیمت ویدئو وال (۲۸ اردیبهشت)

اما ویدئو وال ها به دلیل قابلیت پخش نمایش یکپارچه از چندین مانیتور تشکیل شده که یک تصویر عریض واحد را نمایش میدهد، همچنین میتوان از هر مانیتور برای نمایش همزمان چند تصویر یا ویدئو استفاده کرد. یکی دیگر از عمده تفاوت‌های بین ویدئو وال و تابلو روان، تفاوت در اندازه صفحه‌نمایش و ابعاد نمایش تصاویر در این دو محصول است. در تابلو‌های روان مشکلی که وجود دارد، امکان بزرگ کردن ابعاد صفحه‌نمایش است. مادر برد تابلو روان معمولا توان نمایش تصاویر و اشکال را از یک ابعادی به بالا را نخواهد داشت. اساسا تابلو‌های روان برای نمایش اشکال، حروف و اعداد گزینه مناسبی هستند و به همین دلیل ابعاد و اندازه نمایش تصاویر در آن‌ها کوچک است.

نصب پرینتر شبکه به صورت بی‌سیم و با کابل شبکه

مراکز اداری، تفریحی و اقتصادی و بسیاری از مکان‌های شلوغ و پرتردد می‌تواند محیط مناسبی برای قرارگیری نمایشگرهای بزرگ باشند. شما با استفاده از نمایشگرهای بزرگ می‌توانید طیف وسیعی از اهداف و دستاوردهای خود را در مکان‌های مهم در ابعاد بزرگ به مخاطب نشان دهید. به همین دلیل بسیاری از کشورهای پیشرفته و حتی کشور خودمان برای نمایش تبلیغات دیجیتال و اطلاع‌رسانی‌های خود به استفاده از نمایشگرهای بزرگ روی آورده‌اند. از جمله نمایشگرهای بزرگی که توان نمایش تصاویر را دارند، می‌توان از ویدئو وال و تابلو روان نام برد. اما سوالی که پیش می‌آید این است که این دو محصول چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند و کدام یک نسبت به دیگری برتری دارد. یکی از این تجهیزات مانیتور های با ابعاد بزرگی هستند که اصطلاحا ویدئو وال نامیده می شوند.

تلویزیون لمسی ۶۵ اینچ سی تاچ(seeTouch) مدل TSH65

نرم افزار Video Wall یک رابط کاربری برای کنترل نمایشگر، کنترلر و محتوای دستگاه منبع است. اکثر نرم افزارهای ویدیو وال یک داشبورد کاری را ارائه میدهند که شامل نمایش لحظهای تصویر در حال انتقال و لیست محتوای دستگاههای منبع موجود است. هرچه یک ویدیو وال فاصله‌ی Bezel to Bezel (از یک قاب تا قاب دیگر) کمتری داشته باشه، قیمت اون بیشتره. اخیرا با توجه به پیشرفت تکنولوژی این فاصله به 0.88 میلی‌متر کاهش پیداکرده. تنها نقطه‌ی قوت DLP نسبت به سایر ویدیو وال‌ها همین درز یا Bezel بسیار باریک (در حد صفر میلی‌متر) هست. به خاطر ماهیت بزرگ بودن مقیاس تکنولوژی ویدیو وال، وضوح تصویر یک نگرانی عمده به حساب می­آید.

  • پنل های استفاده شده در این نمایشگرها دارای یک حاشیه باریک هستند که فاصله بین پنل هارا به حداقل می رساند که روی هم رفته این حاشیه ها کمتر شده و به حداقل میرسد.
  • سيستم ويدئو وال يک سيستم نمايش يکپارچه با ابعاد وسيع و با قابليت دريافت تعداد زيادي از ورودي هاي ويدئويي و ديتا در فرمت هاي مختلف تصويري ميباشد .
  • نرم افزار Video Wall یک رابط کاربری برای کنترل نمایشگر، کنترلر و محتوای دستگاه منبع است.
  • در ساخت این نوع از نمایشگرها لامپ تصویر به کار گرفته میشه، در نتیجه باید انتظار قطر نسبتا زیادی رو در نمایشگرهای DLP داشته باشیم.
  • ویدئو وال یک نمایشگر در سایزهای متنوع با تکنولوژی های LCD , DLP , LED است که، قابلیت استفاده به صورت 24 ساعت در 7 روز هفته را فراهم می نماید.
حرف P و عدد بعد از آن نشان دهنده فاصله LED ها با یکدیگر هستند ، هرچه عدد بعد از P کوچکتر باشد کیفیت تصویر و رزولوشن بالاتر می شود. از نقاط ضعف این مدل نمایشگر می‌تونیم به هزینه‌ی بالای نگهداری اون اشاره کنیم، چر که در این مدل، با توجه به وجود لامپ تصویر با عمری کوتاهی،‌ شما باید مرتبا لامپ‌های مصرفی رو تعویض کنین. درگاه ورودی ویدئو وال شامل HDMI, DVI, VGA, Display Port و CVDS می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید