وبینار رایگان | 30 آوریل: تأثیر بازاریابی خود را در بودجه کفش به حداکثر برسانید

وبینار رایگان | 30 آوریل: تأثیر بازاریابی خود را در بودجه کفش به حداکثر برسانید

بیاموزید که چگونه با استفاده از استراتژی های اثبات شده رهبر صنعت زیبایی ، نیلوفر وهورا ، مارک خود را با بودجه محدود رشد دهید.

در این عمل وبینار بسته بندی شده ، متوجه خواهید شد که چگونه مشاغل کوچک و کارآفرینان می توانند از استراتژی های بازاریابی مقرون به صرفه برای دستیابی به نتایج چشمگیر و بدون هزینه های گسترده استفاده کنند. CMO Nilofer Vahora تکنیک های دقیقی را به اشتراک می گذارد که به مارک هایی مانند Amika کمک می کند تا از طریق تخصیص منابع هوشمند و مشارکت های استراتژیک از 50 تا 450+ تأثیرگذار رشد کنند.

اکنون ثبت نام کنید و یاد خواهید گرفت:

  • با بودجه یک جامعه تأثیرگذار قدرتمند ایجاد کنید: نحوه شناسایی و شریک زندگی با نانو و میکروهای برق که تعامل معتبر را با بخشی از هزینه تأییدهای مشهور ارائه می دهند ، کشف کنید.

  • محتوای جذاب و تبدیل را ایجاد کنید: بیاموزید که چگونه می توانید ضمن حفظ اصالت برند ، از روندها بهره مند شوید و تکنیک هایی را برای تقویت تعامل جامعه از طریق پاسخ های استراتژیک توضیح دهید.

  • فضای فیزیکی خود را به یک مرکز ایجاد محتوا تبدیل کنید: مکان های موجود (دفتر ، فروشگاه ، سالن) خود را به مراکز قدرتمند تجربه برند تبدیل کنید که سازندگان و مشتریان وفادار را به خود جلب می کند.

این فرصت را از دست ندهید برای یادگیری چگونگی به حداکثر رساندن تأثیر بازاریابی خود بدون حداکثر رساندن بودجه خود!

امروز ثبت نام کنید

درباره بلندگو:

تخصص نیلوفر واهورا با تمرکز ویژه ای بر روی استراتژی های دیجیتال اول و رشد مصرف کننده محور ، دارای مجموعه متنوعی از مارک های زیبایی و مد است. اخیراً ، او مدیر ارشد بازاریابی در Milk Makeup بود ، جایی که ابتکارات نوآورانه برند سازی وی به برند کمک کرد تا به عنوان یک پیشگام زیبایی تمیز ، به رسمیت شناخته شود. رهبری وی در تبدیل آرایش شیر به یک برند دیجیتالی و مورد علاقه فرقه ، اهرم کمپین های مختل کننده و یک رویکرد بازاریابی جسورانه و خلاقانه مؤثر بود. قبل از نقش خود در آرایش شیر ، واهورا سمتهای ارشد رهبری را در Shiseido و Rebecca Minkoff برگزار کرد ، جایی که او با موفقیت محصولات مقوله ای را راه اندازی کرد و استراتژی های بازاریابی خلاقانه ای را اجرا کرد که باعث افزایش ارزش برند و سهم بازار شد.

به عنوان CMO از Amika ، Vahora با تمرکز بر تقویت هویت منحصر به فرد و ارتباط با مصرف کنندگان ، بر تمام عملکردهای بازاریابی نظارت خواهد کرد. قرار ملاقات وی بیانگر تعهد آمیکا به رهبری جسورانه و بینایی است زیرا این برند همچنان به رشد نفوذ خود در صنعت زیبایی ادامه می دهد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/free-webinar-april-30-maximize-your-marketing-impact-on/489657

دیدگاهتان را بنویسید