وبینار رایگان | 20 ژوئن: چگونه یک فالوور اینستاگرام بسازیم که برای شما پول درآورد

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه از قدرت اینستاگرام برای افزایش سرسام آور کسب و کار خود استفاده کنید؟ برای یک وبینار اختصاصی با حضور کیم والش فیلیپس، بنیانگذار و مدیر عامل Power حرفه ای ها، یک شرکت مربیگری کسب و کار و نویسنده کتاب، به ما بپیوندید. راهنمای نهایی اینستاگرام، ویرایش دوم.

همانطور که کیم فاش می کند برای الهام گرفتن آماده شوید:

  • سفر کیم در شبکه های اجتماعی تنها با 352 دنبال کننده آغاز شد، اما از طریق آزمایش های بی وقفه با تاکتیک های مبتکرانه، او 22000 دنبال کننده جذب کرد که منجر به هزاران فروش و نمایه بالا شد. در این وبینار سرگرم‌کننده و آموزنده، کیم می‌خواهد درس‌هایی را که به سختی به دست آورده است، به اشتراک بگذارد که می‌تواند تجارت شما را به جلو سوق دهد.

    روش های آزمایش شده او برای استفاده موثر از زمان شما و به حداکثر رساندن جریان درآمد شما.

  • قدرت استفاده از تبلیغات اینستاگرام

  • درباره سخنران:

    این فرصت را از دست ندهید تا از یکی از برجسته ترین متخصصان این حوزه یاد بگیرید. رازهای موفقیت اینستاگرام را باز کنید و کسب و کار خود را به سطوح بی سابقه ای از رشد، دسترسی و تعامل ببرید. اکنون ثبت نام کنید تا جایگاه خود را ایمن کنید و راه را برای آینده ای سودآور در اینستاگرام هموار کنید.

    اکنون ثبت نام کنیدبرای ارائه بالاترین بازگشت سرمایه (ROI) به کدام ابزار اینستاگرام بیشتر اعتماد می کند.

  • کیم والش فیلیپس یک میلیونر بدون MBA خودساخته و بنیانگذار Powerful Professionals، یکی از سریع ترین شرکت های در حال رشد در آمریکا است. در کمتر از یک سال، او از 32 مشتری به بیش از 11000 نفر رسید و بیش از یک میلیارد دلار درآمد آنلاین داشته است.

    استراتژی‌های مخفیانه‌ای که او هنگام کار با کوین «آقای شگفت‌انگیز» اولیری به کار گرفت که منجر به افزایش 1000 درصدی دستیابی و تعامل شد.

  • استراتژی هایی برای ایجاد مشارکت های قدرتمند برای ارتقای حضور اینستاگرام شما به ارتفاعات جدید.

او که “باید خواندن توسط کسانی که در تجارت ضروری است” نامگذاری شده است، نویسنده پرفروش چندین کتاب از جمله “تغییر: چگونه کسب و کار خود را با چند برابر ثروت خود بدون قربانی کردن شما رشد دهید” و “راهنمای بدون BS برای بازاریابی رسانه های اجتماعی با واکنش مستقیم،” است. ” با همکاری دن کندی.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/free-webinar-june-20-how-to-build-an-instagram-following/452836

دیدگاهتان را بنویسید