واقعاً در داخل مکمل های شما چیست؟ این بنیانگذار در حال کشف حقیقت پشت صنعت 180 میلیارد دلاری است
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
من به تازگی در مورد کراتین و پروفایل جف بایرز ، بنیانگذار Enmous ، به یک دلیل نوشتم: یکپارچگی اهمیت دارد. وقتی صحبت از آنچه ما در بدن خود قرار می دهیم ، به ویژه برای کارآفرینان با هدف بهینه سازی انرژی ، بازیابی و طول عمر ، بنیانگذاران و مصرف کنندگان سزاوار شفافیت و حقیقت هستند.
و با این حال ، صنعت مکمل با تعداد کمی از آنها رونق می گیرد.
ما در وسط یک بهینه سازی سلامت هستیم. لثه های کراتین ، کپسول های NAD+ ، قرص های خواب و پشته های تقویت کننده مغز در همه جا وجود دارند. اینستاگرام را پیمایش کنید ، به Erewhon بروید یا آمازون را جستجو کنید و هزاران گزینه را پیدا خواهید کرد. صنعت مکمل جهانی به سرعت در حال رشد است و انتظار می رود تا سال 2028 240 میلیارد دلار صدرنشین باشد ، اما بسیاری از این محصولات حاوی آنچه ادعا می کنند نیستند. ممکن است شما 30 ، 50 دلار یا 90 دلار برای یک مکمل هزینه کنید و به سختی اثری از ماده فعال یا در بعضی موارد به هیچ وجه نیست.
بر خلاف داروسازی ، مکمل ها قبل از برخورد به بازار نیازی به تأیید FDA ندارند. این یک حفره ایجاد می کند که در آن محصولات می توانند به سرعت راه اندازی شوند و ادعا می کنند ، مگر اینکه به طور خطرناک نادرست باشد ، تا حد زیادی بررسی نشده است. و این فقط مارک های مبهم یا کوچک نیست. برخی از مکمل های پرفروش در آمازون کم تحرک ، گمراه کننده یا بدتر هستند.
اینجاست که استیو مارتوکی و سوپکو وارد می شوند.
مارتوکی ، که بیشتر به خاطر تأسیس پلت فرم موسیقی و فناوری Splice شناخته شده است ، اکنون در یک مأموریت برای رفع یکی از ناامید کننده ترین مشکلات سلامتی است: عدم شفافیت. SUPPCO یک راه اندازی فناوری بهداشتی است که به طور مستقل مکمل ها را آزمایش می کند و گزارش های عمومی را منتشر می کند که به مصرف کنندگان چیزی می دهد که صنعت اغلب از آن جلوگیری می کند: حقیقت.
مدیرعامل و بنیانگذار ، مارتوکی ، در بیشتر زندگی خود با سلامتی خود دست و پنجه نرم کرد و با وجود بازی سه ورزش و آموزش به طور مداوم ، به نزدیک 300 پوند رسید.
مارتوکی به من گفت ، “طب سنتی من را ناکام گذاشت. یادم است که به آزمایشگاههای من در” انتهای پایین طبیعی “گفته شده است و هیچ کاری نمی تواند انجام شود. این کاملاً ناامید کننده بود.”
مارتوکی پس از فروش GroupMe به اسکایپ ، پزشکی کاربردی را کشف کرد و کار خود را با یک پزشک روی یک پشته مکمل مناسب آغاز کرد. او طی سال آینده نزدیک به 100 پوند از دست داد و فهمید که حتی اگر مکمل ها به جریان اصلی تبدیل شده اند ، هیچ نرم افزاری برای کمک به افراد در حرکت در این فضا وجود ندارد.
صنعت مکمل یک بازار 180 میلیارد دلاری است ، اما پر از سردرگمی ، سر و صدا و بسیاری از محصولات است که آنچه را که قول می دهند تحویل نمی دهند. با استفاده از SUPPCO ، مارتوکی در حال انجام مأموریت برای تغییر نحوه کشف ، مدیریت و بهینه سازی روالهای مکمل خود است.
برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار ، به مدیرعامل ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح بالا بپیوندید.
من از طریق گزارش اخیر کراتین لثه ها ، با کار Suppco آشنا شدم. کراتین ، که من شخصاً در مورد آن استفاده می کنم و در مورد آن نوشتم ، یکی از مکمل های تحقیق شده برای عملکرد مغز و بدنی است. اما همه محصولات برابر نیستند. SUPPCO پنج مارک محبوب کراتین را که در آمازون فروخته شده است ، آزمایش کرد. فقط دو نفر گذشتند. یکی شامل کمتر از 25 ٪ از مقدار برچسب خورده است.
SUPPCO اخیراً گزارشی را در مورد مکمل های NAD+ منتشر کرده است ، یک ماده پرطرفدار در فضای طول عمر و انرژی سلولی ، که نه محصول را آزمایش کرده و حتی آشکارتر بود.
- 4 عبور (چوب دوتایی ، لاپوزومی تغذیه Rho ، NatureBell و Thinbi) ، با Thinbi بیش از ادعای خود در 103 ٪ است.
- 5 شکست خورد ، از جمله ماریپولیو ، که 0 ٪ از NAD+ادعا شده خود را نشان داد.
- برخی دیگر در کمتر از 3 ٪ از مقدار ذکر شده در برچسب آزمایش کردند.
NAD+ پیگیری مناسبی برای سری تست های کراتین بود زیرا در حال حاضر همه چیز گیج کننده در مورد فضای مکمل است. مارتوکی توضیح داد که NAD+ یکی از سریعترین ترکیبات در طول عمر و بیولوژیکی است که توسط دانشمندان و تأثیرگذار تأیید شده است ، اما همچنین یکی از گیج کننده ترین برای مصرف کنندگان است.
مارتوکی گفت: “شما می توانید با NAD+ خود یا پیش سازهای آن مانند NR و NMN مکمل شوید ، و بیشتر مصرف کنندگان تفاوت های فراهمی زیستی بین این سه را درک نمی کنند و یکی از آنها کاملاً بدتر است.”
وقتی می بینیم که مارک ها گوشه هایی را بر روی چیزهایی که می توانیم اندازه گیری کنیم ، مانند گواهینامه ها و آزمایش شفافیت می بینیم ، آنها معمولاً گوشه هایی را بر روی چیزهایی که نمی توانیم ببینیم ، مانند آنچه در واقع در بطری است ، برش می دهند. از آنجا که NAD+ همچنان برای نقش خود در ترمیم سلولی و طول عمر ، روند خود را ادامه می دهد ، شکاف بین بازاریابی و واقعیت حتی بیشتر نگران کننده می شود.
مرتبط: چرا کارآفرینان برتر در حال تعویض تعطیلات ساحلی برای عقب نشینی های طول عمر هستند
اگر بنیانگذار سلامتی هستید ، یکپارچگی محصول فقط یک کادر انتخاب نیست. این ضربان قلب برند شماست. شرکت جف بایرز ، مهم ، در تحقیقات بالینی و آزمایش سرمایه گذاری می کند نه به این دلیل که لازم است ، بلکه به این دلیل است که این همان چیزی است که باعث ایجاد اعتماد ماندگار می شود.
بایرز به من گفت ، “این به معنای نشان دادن علم ، پشتیبان گیری از آن با آزمایش و شفافیت با مصرف کنندگان ما است.”
نسل بعدی مارک های سلامتی در اعتیاد به مواد مخدره برنده نمی شوند. آنها در مورد داده ها پیروز می شوند. مصرف کنندگان باهوش تر و خواستار تر می شوند و می خواهند داده ها را ببینند. SUPPCO قبلاً بیش از 700 مارک و 22،000+ محصول را رتبه بندی کرده است و Trustscore آنها به طرز چشمگیری از آزمایش پیش بینی شده است. اکنون ، مارک های با کیفیت نه تنها برای درخواست TrustScore ، بلکه برای دریافت بازخورد در مورد چگونگی بهبود شیوه های کیفیت خود ، به دست می آورند.
هنگام انتخاب مکمل ها ، بیشتر افراد با درمان مکمل ها اشتباه می کنند که گویی همه یکسان هستند. به عنوان مثال ، آنها ارزانترین منیزیم را خریداری می کنند بدون اینکه متوجه شوند اکسید منیزیم در مقایسه با گلیسینات منیزیم دارای فراهمی زیستی وحشتناک است. یا آنها یک مولتی ویتامین را بر اساس چند ویتامین در آن انتخاب می کنند ، نه اینکه آیا این اشکال و دوزها در واقع با هم کار می کنند.
جینا استنگلند ، بنیانگذار A4 Health و Dietitian برای مینسوتا تیمبرولولز و مینه سوتا وایلد ، توضیح می دهد که چقدر مهم است که یک مکمل آزمایش و تأیید شود ، زیرا به احتمال زیاد ، دوز موجود در برچسب ممکن است با آنچه در بطری و حتی بدتر است ، مطابقت نداشته باشد.
Stangland شخصاً NAD+ را به طور مرتب برای حمایت از انرژی خود می گیرد و به بدن خود کمک می کند تا با استرس و التهاب سازگار شود زیرا او در هواپیما است و چندین بار در هفته با تیم ها سفر می کند.
Suppco که فقط با آزمایش کراتین و NAD+ دسته ها آزمایش شده است ، تازه شروع به کار می کند. این شرکت قصد دارد هر دسته از مکمل های اصلی را در جایی که سردرگمی یا کیفیت سوال برانگیز وجود دارد ، آزمایش کند. این شامل پروتئین ، منیزیم ، قبل از تمرین و نوتروپیک است-در هر کجا که مصرف کنندگان بر اساس اطلاعات ناقص تصمیم می گیرند ، هدف آنها ایجاد شفافیت است.
مرتبط: آیا کارمندان شما استرس دارند؟ شما باید شفافیت را در آغوش بگیرید.
یک نقطه عطف بزرگ که اخیراً به آنها ضربه زده است ، راه اندازی Suppco Pro است ، یک اشتراک برتر که ویژگی های شخصی سازی عمیق را باز می کند. آنها پاسخ کاربر قوی به برنامه مواد مغذی شخصی خود را دریافت کرده اند ، که توصیه های مکمل متناسب را بر اساس اهداف خاص کاربر و همچنین بهینه ساز محصول آنها ایجاد می کند ، که نشان می دهد گزینه های با کیفیت بالاتر و با ارزش بهتر برای آنچه در حال حاضر کاربر در نظر گرفته شده است. این جایی است که جادوی واقعی اتفاق می افتد ، زیرا آنها می توانند راهنمایی های شخصی واقعاً ارائه دهند.
من شخصاً می دانم که درک گزارش های عمومی آنها چقدر آسان است. در برنامه ، می توانید به سرعت ببینید که آیا یک محصول منتقل شده یا شکست خورده است و چرا. آنها حتی یک برنامه افزودنی مرورگر را راه اندازی کردند که پرچم آن را که آیا مکمل مورد نظر شما به طور مستقل مورد آزمایش قرار گرفته است. برای کسانی از ما که عمیقاً به HealthSpan ، بهبودی و عملکرد طولانی مدت اهمیت می دهیم ، این نوع شفافیت یک تغییر دهنده بازی است.
https://www.entrepreneur.com/living/whats-really-inside-your-supplements-this-founder-is/495487