هوش مصنوعی در حال تغییر نحوه اداره رستوران ها است

هوش مصنوعی در حال تغییر نحوه اداره رستوران ها است

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

آدام بروتمن و اندی ساک قصد نداشتند کتابی درباره هوش مصنوعی بنویسند.

در ابتدا ، هاروارد در مورد وفاداری مشتری به آنها نزدیک شد ، موضوعی که آنها به خوبی می شناختند. بروتمن سالها پیشرو در استراتژی دیجیتالی در استارباکس بود و به ساخت برنامه موبایل در سطح جهانی این شرکت کمک می کرد. ساک یک تکنسین دیرینه و سرمایه دار سرمایه گذار بود که در کنار بروتمن ، یک شرکت استراتژی دیجیتال را تأسیس کرد.

سپس چتپ به صحنه رسید و همه چیز تغییر کرد.

ساک به شاون والچف از Cali BBQ Media می گوید: “ما این لحظه را داشتیم ، جایی که ما به یکدیگر نگاه کردیم و گفتیم: این بسیار بزرگتر از آن است که هر کسی متوجه شود.”

مرتبط: معامله اصلی Giada de Laurentiis با آمازون مرز جدیدی برای سرآشپز و کارآفرین است

در آن لحظه ، کتابی که فکر می کردند می نویسند – ایمن در مورد وفاداری دیجیتال – به طور کامل چیز دیگری را بازی می کند. آنها اکنون در مأموریتی برای باز کردن هوش مصنوعی بودند: منظور از تجارت ، خلاقیت و کل چشم انداز کار بود.

این سفری را آغاز کرد که منجر به AI First شد: دفترچه بازی برای یک تجارت و برند ضد آینده.

تحقیقات آنها شامل مصاحبه با برخی از قدرتمندترین ذهن های فناوری است: سام آلتمن ، مدیرعامل OpenAi ؛ رید هافمن ، بنیانگذار LinkedIn و Openai ؛ و بیل گیتس.

آنها مصاحبه های ساده ای نبودند.

وقتی آنها با هافمن ملاقات کردند ، او دیر شد. او فقط با پاپ تماس را تمام کرده بود. شرکت های فناوری قدرتمند به این میزان تبدیل شده اند.

او با واتیکان همکاری می کرد تا به آنها در درک تأثیر اجتماعی هوش مصنوعی کمک کند. آنچه توجه پاپ را به خود جلب کرد این ایده بود که وسیله ای که از طریق هوش مصنوعی می تواند راهنمایی مراقبت های بهداشتی را با پزشک مراقبت های اولیه ارائه دهد. در مقیاس برای کل جهان

بیل گیتس احساسات خود را به سادگی بیان کرد: “هوش مصنوعی از رایانه بزرگتر است.” وی در پاسخ به این سؤال كه چرا ، توضیح داد ، “این بار ، رایانه ما را می فهمد.”

سام آلتمن وقتی از وی پرسید که چگونه AI بر بازاریابی و خلاقیت تأثیر می گذارد ، عقب نشینی نکرد. وی گفت: 95 درصد از بازاریابی همانطور که می دانیم طی 5 سال توسط هوش مصنوعی انجام می شود. بخش های کل توسط نمایندگان جایگزین می شوند. گردش کار چند دهه دگرگون می شود.

این مصاحبه که در دفاتر Openai در سانفرانسیسکو برگزار شد ، نقطه عطفی بود. بروتمن و کیسه حیرت زده شدند. آنها در سکوت در اطراف بلوک قدم زدند.

بروتمن می گوید: “ما فقط در حال پردازش بودیم.” “هرچه فکر می کردیم درباره تجارت می دانستیم و آینده تغییر کرده است.”

این زمانی بود که کلیک کرد: این بزرگتر از هر چیزی بود که تا به حال تجربه کرده بودند. این “لحظه گه مقدس” آنها بود.

زیرا این همان چیزی بود که بود. و این همان چیزی است که هنوز هم است ، برای هر کسی که توجه کند.

رستوران اولی

برای آدام بروتمن ، صنعت رستوران فقط عمودی دیگری نیست. این جایی است که دیجیتال با انسان ملاقات می کند ، جایی که یک خط از مشتریان گرسنه می تواند خط پایین شما را بسازد یا از بین ببرد. او از روزهای ساخت برنامه Starbucks گرفته تا مشورت با برخی از بزرگترین نام های مهمان نوازی ، آن را زندگی کرده است.

بنابراین وقتی او می گوید هوش مصنوعی یک تغییر دهنده بازی برای رستوران ها است ، منظور او است.

بروتمن می گوید: “رستوران ها همیشه تلاش کرده اند تا با خرده فروشان بزرگتر در زمینه فناوری رقابت کنند.” “آنها در حاشیه های نازک تیغ اجرا می شوند ، همیشه روی میهمان ، غذا ، تجربه تمرکز می کنند. فناوری اغلب یک اتفاق پس از آن بوده است.”

مرتبط: طرفداران در حال خال کوبی این آرم این مارک پیتزا بر روی پوست خود برای یک سال از برش های رایگان هستند

این دیگر گزینه ای نیست. او می گوید: “زمین بازی تغییر کرده است.” “شما نمی توانید بگویید ،” من یک تیم فنی یا هوش تجاری ندارم. ” شما انجام می دهید.

بنابراین این به چه معنی است؟ برای مبتدیان ، هر مکالمه اهمیت دارد. تیم های تیمی ، جلسات حل مسئله-آنها را تنظیم کنید ، آنها را رونویسی کنید ، آنها را به AI تغذیه کنید. آن شمع پچ پچ اکنون یک مین طلای بینش است.

بازخورد مشتری دیگر فقط چیزی نیست که شما به آن پاسخ دهید. این داده است. از هوش مصنوعی برای ساختار بازخورد ، مرجع متقابل آن را با یادداشت های خود استفاده کنید و بفهمید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

و داده هایی که قبلاً دارید؟ بروتمن می گوید: “شما نیازی به انبار داده گسترده ندارید.” “عکس فوری به صورت هفتگی ، آن را به هوش مصنوعی تغذیه کنید و نگاهی واضح و واقعی به آنچه مشتریان می خرند ، چه روندهایی در حال ظهور هستند ، و در کجا باید محور باشید.”

مرتبط: این دوستان کالج می خواستند غذای بهتری بفروشند. اکنون ، شرکت آنها به طور عمومی معامله می شود.

اندی ساک سریع می گوید که یک رستوران Ai-First با یک طرز فکر اول شروع می شود. او می گوید: “شما لازم نیست متخصص باشید.” “با یک مشکل شروع کنید – ستم ، زنجیره تأمین ، بازاریابی – و اجازه دهید AI به شما در تهیه نقشه راه حل ها کمک کند.”

توصیه او: آن را بیش از حد نکنید. ساک می گوید: “فقط بپرسید.” “با آن مانند یک مشاور رفتار کنید. به آن بگویید که در ذهن شما چیست و به شما کمک می کند تا ببینید چه چیزی ممکن است.”

برای اپراتورهای رستوران که همیشه برای هر اینچ پیشرفت جنگیده اند ، این ممکن است بزرگترین تغییر از همه باشد. دنیایی که مجبور بودید بین مهمان نوازی و فناوری انتخاب کنید از بین رفته است.

و برای Brotman و Sack ، همه چیز به اولین لحظه مقدس مقدس برمی گردد – این واقعیت که AI فقط ابزاری دیگر نبود ، بلکه یک تغییر تکتونیکی است که همه چیز را تغییر می دهد.

بروتمن می گوید: “زمین در حال حرکت است.” “ما فقط به رستوران ها کمک می کنیم تا روی آن بایستند.”

در مورد تأثیرگذار رستوران

تأثیرگذار رستوران توسط Toast ، سیستم قدرتمند فروش و سیستم مدیریتی رستوران که به رستوران ها کمک می کند تا عملیات را بهبود بخشند ، فروش را افزایش داده و تجربه مهمان بهتری را برای شما فراهم می کند.

نان تست – قدرت رستوران های موفق. در مورد نان تست بیشتر بدانید.

تأثیرگذار رستوران نیز توسط بیمه بعدی پشتیبانی می شود. ببینید چرا 600،000+ مشاغل آمریکایی به بیمه بعدی اعتماد دارند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/ai-is-changing-how-restaurants-are-run/493386

دیدگاهتان را بنویسید