هدر رفتن بودجه روابط عمومی خود را متوقف کنید – چگونه می توان نتیجه گرفت
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
استارتاپ ها اغلب مشتاق سرمایه گذاری در اعتماد به نفس هستند – تا زمانی که به روابط عمومی نرسد. سپس بودجه سفت می شود ، استراتژی فازی می شود و کسی تصمیم می گیرد “فقط آن را در خانه اداره کند”.
قابل درک است PR با تجزیه و تحلیل شسته و رفته مانند نرخ کلیک یا داشبورد ROI همراه نیست. اما این بدان معنی نیست که قدرتمند نیست. هنگامی که درست انجام شود ، روابط عمومی به یکی از مؤثرترین ابزارهای برند سازی تبدیل می شود که یک شرکت می تواند از آن استفاده کند-به خصوص در یک فضای با اعتبار محور مانند استارتاپ ها ، خدمات مالی یا سایر خدمات حرفه ای.
مشکل این است که اکثر شرکت ها نمی دانند چگونه از روابط عمومی به نفع خود استفاده کنند. در اینجا نحوه تغییر آن و کسب نتایج معنی دار از تلاش های خود آورده شده است.
مرتبط: آیا PR در واقع به افزایش فروش کمک می کند؟ بله – فقط این کار را درست انجام دهید و صبور باشید
قبل از جستجوی توجه ، پیام خود را روشن کنید
قبل از اینکه یک داستان را بپوشید یا یک تیم روابط عمومی را استخدام کنید ، از خود بپرسید: می خواهم به چه چیزی شناخته شوم؟
بهترین کمپین های روابط عمومی با یک دیدگاه تیز و مطمئن شروع می شود. یک مشتری که من با آن کار کردم – یک مدیر ثروت با پایگاه مشتری وفادار – شروع به استفاده از یک خط ساده و به یاد ماندنی کرد: “بدانید که صاحب چه چیزی هستید و چرا صاحب آن هستید.” این عبارت فیلتر او برای همه ارتباطات شد. این وب سایت وی ، پست های رسانه های اجتماعی و حضور در رسانه ها را لنگر انداخت و این امر باعث شد تا وی به یک متخصص برای رسانه هایی مانند Barron’s و InvestmentNews تبدیل شود.
اگر پیام رسانی شما فازی یا عمومی است ، PR کمکی نمی کند. نقل قول در یک نشریه ملی فقط به اندازه وضوح پشت آن قدرتمند است.
دید را به عنوان یک رویداد یک بار رفتار نکنید
نقل قول یک بار هدف نیست – ایجاد اعتبار سازگار است. با این حال ، بسیاری از کارآفرینان از روابط عمومی به عنوان یک تلاش یک و یک کار فکر می کنند. شما نمی توانید انتظار داشته باشید که یک مقاله یا مصاحبه واحد تغییر درک یا جذب مشتری را یک شبه تغییر دهید.
درعوض ، به PR به عنوان یک سری برنده های کوچک فکر کنید که اضافه می شود. ایجاد ریتمی از نمایش: در هنگام اخبار اخبار بازار ، بینش های متخصص را مشارکت کنید ، در مورد مباحث مالی مکرر مانند برنامه ریزی بازنشستگی یا استراتژی املاک ، اظهار نظر کنید و زاویه های تازه ای را که به طاقچه شما می پیوندند ، ارائه دهید.
پوشش رسانه خود را در هر کانال تقویت کنید
در اینجا جایی است که بسیاری از بنگاه ها کم می شوند: آنها مطبوعات خوبی می گیرند … و سپس نمی توانند آن را به اشتراک بگذارند.
هنگامی که شما یک پیروزی رسانه ای را به دست می آورید ، این پایان داستان نیست. این آغاز استراتژی تقویت شما است. در خبرنامه خود به آن پیوند دهید. آن را در LinkedIn با زمینه و بینش به اشتراک بگذارید. آن را در مکالمات با مشتریان یا شرکای آینده نگر ارجاع دهید. یک شرکت که من با آن کار کردم ، یک نقل قول واحد را در بارون به یک ماه یک ماهه در رسانه های اجتماعی و ایمیل تبدیل کردم-و دو مراجعه جدید با ارزش بالا را فرود آوردم.
اگر از بازدیدهای مطبوعاتی خود استفاده نمی کنید ، ارزش خود را روی میز می گذارید.
مرتبط: کتاب بازی روابط عمومی هر مارک نوظهور نیاز دارد – اما هیچ کس در مورد آن صحبت نمی کند
از LinkedIn مانند یک اتاق خبر استفاده کنید ، نه یک صفحه بولتن
بیشتر مشاوران و بنیانگذاران از LinkedIn برای ارسال به روزرسانی های شرکت یا قطعات تفکر گاه به گاه استفاده می کنند. این یک فرصت از دست رفته است. در دنیای روابط عمومی مالی ، LinkedIn یکی از بهترین سیستم عامل ها برای دید و ایجاد روابط است.
فقط مقالات را دوباره ارسال نکنید – اظهار نظر کنید. بینش شخصی اضافه کنید. روزنامه نگاران را برچسب گذاری کنید که کار شما را تحسین می کنید و با محتوای آنها درگیر می شوید. یکی از مشتری های من با نشان دادن مداوم در نظرات ، رابطه طولانی مدت با یک خبرنگار در InvestmentNews برقرار کرد. هنگامی که روزنامه نگار به آخرین لحظه به نقل قول نیاز داشت ، او به این دلیل رسید که مشتری من از ذهن خود برخوردار بود.
برای مصاحبه ها آماده شوید مانند شما یک مشتری مشتری
فرود یک فرصت رسانه ای فقط نیمی از کار است. نیمه دیگر آماده است.
این بدان معنا نیست که شما به یک اسکریپت احتیاج دارید ، اما به یک برنامه نیاز دارید. من همیشه به مشتریان می گویم: سه پیام برتر خود را بدانید ، با اطمینان به آنها برگردید و از تکرار آنها نترسید. تکرار باعث ایجاد اقتدار می شود. و به همان اندازه مهم – بدانید چه موقع صحبت کردن را متوقف کنید. کوتاه بودن و وضوح در مصاحبه های رسانه ای به دست می آید.
بهترین ارتباطات هر سکوت را پر نمی کنند. آنها فضایی را برای پیگیری ، تأمل و گفتگو ایجاد می کنند. اینجاست که اتصال (و نقل قول) اتفاق می افتد.
مرتبط: 6 موردی که هر مارک باید در مورد روابط عمومی درک کند
PR هوشمند تبلیغاتی نیست – هدفمند است
روابط عمومی در مورد صحبت بلندتر نیست. این در مورد صحبت با هدف است.
خوب انجام شده ، این کارآفرین و مشاوران را به یک بستر می دهد تا آنچه را که می دانند به اشتراک بگذارند ، اعتماد ایجاد کنند و برند خود را به روشی پایدار رشد دهند. اما برای رسیدن به آنجا ، باید به صورت استراتژیک فکر کنید – پیام خود را تیز کنید ، به طور مداوم ظاهر شوید و دید خود را برای شما سخت تر کنید.
اگر آماده سرمایه گذاری در روابط عمومی هستید ، اطمینان حاصل کنید که در وضوح و قوام مورد نیاز خود نیز سرمایه گذاری می کنید. اینجاست که بازگشت واقعی نهفته است.
برای باز کردن استراتژی ها برای مقیاس بندی تجارت ، افزایش درآمد و ایجاد موفقیت پایدار ، به مدیرعامل ، بنیانگذاران و اپراتورها در کنفرانس سطح بالا بپیوندید.
استارتاپ ها اغلب مشتاق سرمایه گذاری در اعتماد به نفس هستند – تا زمانی که به روابط عمومی نرسد. سپس بودجه سفت می شود ، استراتژی فازی می شود و کسی تصمیم می گیرد “فقط آن را در خانه اداره کند”.
قابل درک است PR با تجزیه و تحلیل شسته و رفته مانند نرخ کلیک یا داشبورد ROI همراه نیست. اما این بدان معنی نیست که قدرتمند نیست. هنگامی که درست انجام شود ، روابط عمومی به یکی از مؤثرترین ابزارهای برند سازی تبدیل می شود که یک شرکت می تواند از آن استفاده کند-به خصوص در یک فضای با اعتبار محور مانند استارتاپ ها ، خدمات مالی یا سایر خدمات حرفه ای.
مشکل این است که اکثر شرکت ها نمی دانند چگونه از روابط عمومی به نفع خود استفاده کنند. در اینجا نحوه تغییر آن و کسب نتایج معنی دار از تلاش های خود آورده شده است.
بقیه این مقاله قفل شده است.
به کارآفرین بپیوندیدبا امروز برای دسترسی
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/stop-wasting-your-pr-budget-how-to-actually-get-results/494427