نکات مدیرعامل مراقبت از چمن برای روابط مشتری

نکات مدیرعامل مراقبت از چمن برای روابط مشتری

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

در مراقبت از چمن اسپینو در رالی ، کارولینای شمالی ، مراقبت از چمن بیشتر از محوطه سازی است – این همچنین در مورد ایجاد اعتماد با مشتریان و نشان دادن آنها در هنگام اهمیت بیشتر است. برای صاحب سام اسپنو ، رشد یک تجارت محلی معتبر به یک مأموریت روشن می رسد: مشتری را در اسرع وقت خوشحال می کند.

اسپنو می گوید: “بزرگترین چیز من این است که سریع پاسخ دهم.” “ارسال نقل قول ها به سرعت به معنای زیادی است. من در دو سال گذشته متوجه شده ام که مردم واقعاً از این امر قدردانی می کنند.”

مرتبط: او یک رستوران نامزد جایزه جیمز ریش را اداره می کند. در اینجا روند 2 مرحله ای او برای استخدام بهترین کارمندان آورده شده است.

بسیاری از این پاسخ ها از طریق درخواست Yelp یک ویژگی نقل قول انجام می شود ، که به مشتریان امکان می دهد درخواست های شغلی را به یک تجارت خاص یا چندین مشاغل به طور هم زمان ارسال کنند. اسپینو و همسرش به طور فعال بر درخواست های دریافتی نظارت می کنند و هدف آنها پاسخگویی در عرض چند دقیقه است. این یک لمس به موقع است که تأثیر قابل توجهی در مصرف کنندگان به دنبال کمک سریع و قابل اعتماد می کند.

اسپنو می گوید: “این کار را برای مشتری بسیار ساده تر می کند.” “و این برای ما خوب است. ما از بررسی های خود بسیار خوب عمل می کنیم ، و [Request a Quote was] چگونه شروع شد. “

پاسخ سریع فقط اولین قدم در ایجاد روابط مشتری است. Speno همچنین ارتباطات واضح و صادقانه را در پیام ها و بحث های خود در محل اولویت بندی می کند. او می گوید که نقل قول های پروژه باید با شفافیت منجر شود ، نه تلاش برای افزایش فروش: “در هر زمینه ای ، نه فقط مراقبت از چمن ، همه از صداقت قدردانی می کنند. فکر می کنم این همان چیزی است که مردم به شما به عنوان یک تجارت اعتماد می کنند. من سعی نمی کنم مردم را مجبور کنم تمام پولی را که می توانند خرج کنم – من فقط می خواهم آنچه را که درست است انجام دهم و اگر نیازی به صرف هزینه بیشتر ندارید.”

شهرت Speno برای صداقت ، شیوه تجارت خود را بیشتر شکل داده و به وی اجازه می دهد تا از محوطه سازی تمام وقت به مدیریت تیمی که به او اعتماد دارد ، انتقال یابد. وی با داشتن خدمه اختصاصی برای نگهداری و محوطه سازی ، او می تواند انرژی بیشتری را برای عملیات و مقیاس بندی مشاغل صرف کند.

اسپینو می گوید: “من صبح با خدمه در مغازه ملاقات می کنم و ما به این برنامه می رویم. دوباره آنها را در کار ملاقات می کنم و مطمئن می شوم که آنها همه چیز را دارند و می دانم چه کاری انجام می دهند. سپس من بیرون می روم و روی تجارت تمرکز می کنم.” “تمرکز و تقویت مشاغل به جای ماندن در زمین در خانه مشتری برای من ساده تر است که سعی در انجام کار داشته باشم.”

مرتبط: تجارت سفالگری این مدیرعامل دارای 130 مکان است-اما هر کسی می تواند از نکات خود برای ایجاد یک تجربه مشتری اول استفاده کند

این انتقال با یک منحنی یادگیری ، به خصوص در مورد برنامه ریزی همراه بود. در اوایل ، اسپینو خود را در حال رانندگی در سراسر شهر ، زیگ زگی از یک پروژه به پروژه دیگر پیدا کرد. هنگامی که همسرش برنامه ریزی مسیر را به عهده گرفت ، قطعات به جای خود افتادند. او می گوید: “سخت ترین بخش تجارت در تلاش برای برنامه ریزی است. من هر روز در سراسر نقشه قرار داشتم و این معنی ندارد. همسرم برنامه ریزی مسیرها را به عهده گرفت و اکنون ما هر مشتری را روی نقشه خود قرار می دهیم.

برنامه ریزی کارآمد و خدمات صادقانه به Speno کمک می کند تا روابط پایدار مشتری را پرورش دهند ، که اغلب منجر به تکرار کار یا مراجعه می شود. این مشاغل کوچکتر و مکرر تعمیر و نگهداری زمینه برای پروژه های محوطه سازی بزرگتر است.

اسپنو می گوید: “شما تا زمانی که با نگهداری چمن شروع به کار کنید ، به مشتری های بزرگ نمی رسید.” “این ممکن است فقط 60 دلار برای برش چمن شخصی باشد ، اما ممکن است آنها یک کار چشم انداز 2،000 دلاری داشته باشند که نیاز به انجام آن در خط دارند. حتی اگر این مشتری نباشد ، اگر شما یک کار خوب برای آنها انجام دهید ، آنها شما را به مشتری دیگری ارجاع می دهند. این آگاهی از مارک تجاری است. شما نام خود را از چنین سرویس آسان پخش می کنید.”

این رویکرد کوچک اما قدرتمند به نحوه تفکر Speno در مورد بررسی ها گسترش می یابد. او به بازخورد مشتری توجه می کند و هر بررسی را یک فرصت یادگیری می داند.

اسپنو می گوید: “بررسی ها چیزی است که باعث می شود تجارت شما ایجاد شود.” “یک بررسی که من از آن یاد گرفتم این بود که وقتی به اندازه کافی سریع جواب ندادم ، و آنها یک ستاره به من دادند ، اما این در واقع به من کمک کرد تا یاد بگیرم زیرا از آن زمان ، من سعی می کنم در مدت 10 دقیقه زمان پاسخ خود را حفظ کنم. اگر شما کار خوبی انجام دهید ، می خواهید بررسی های خوبی را انجام دهید ، تجارت شما برای خود صحبت می کند ، بررسی ها باعث می شود تجارت ، و به ویژه از مکانهایی مانند یلپ که آن را وارد می کند. [help] این کار را برای شما انجام دهید. “

حتی در حال حاضر ، Speno می گوید که او هرگز از خواندن یک بررسی 5 ستاره خسته نمی شود: “من همیشه از دیدن بررسی های 5 ستاره بسیار خوشحالم ، زیرا دیدن قدردانی مشتری هنگام انجام کاری خوب است و این روز آنها را می سازد. برای ما ، ما هر روز این کار را می کنیم ، بنابراین ما مثل این بودیم ،” همه ما انجام دادیم که حیاط مالچ بودیم. ” اما بسیار جالب است که می بینید که مایل هستید وقت خود را از روز خود بگذرانید تا ما را بررسی کنید. “

مرتبط: فلسفه آموزش (و تجارت) که این استودیوی دفاع از خود را از هم جدا می کند

یک رویکرد متفکرانه ، یک تیم به موقع و یک مدل تجاری که بر روی صداقت ساخته شده است ، به مراقبت از چمن اسپینو کمک می کند تا یک مشتری وفادار مشتری را پرورش دهد. برای صاحبان مشاغل که قصد انجام همین کار را دارند ، اصول اصلی Speno را در نظر بگیرید:

  • سرعت باعث ایجاد اعتماد می شود. پاسخ سریع به سوالات – به ویژه از طریق ابزارهایی مانند درخواست یلپ – اعتبار و حرفه ای بودن را از تعامل اولیه ایجاد می کند ، که به پیروزی در شغل کمک می کند.
  • شفافیت نسبت به معاملات. ارائه توصیه های صادقانه و متفکر (حتی اگر آنها ممکن است منجر به درآمد فوری کمتری شوند) به مشتریان نشان می دهد که شما در کنار آنها هستید و مدت طولانی وفاداری را ایجاد می کنید.
  • ساختار برای رشد اساسی است. سازماندهی مسیرها ، واگذاری وظایف و سرمایه گذاری در یک تیم صالح به صاحبان مشاغل کوچک اجازه می دهد تا بدون به خطر انداختن کیفیت ، مقیاس کنند.
  • کار تا زمانی که مشتری خوشحال نشود ، انجام نمی شود. انعطاف پذیری و پیگیری ، حتی برای اصلاحات جزئی ، تصور ماندگار را به جا می گذارد که می تواند مشتریان یک بار را به تجارت مکرر تبدیل کند.
  • بررسی ها نقشه راه است. بازخورد مثبت و مهم هم می تواند فرصتی برای رشد باشد. یادگیری از بررسی مشتری به بهبود مداوم تجارت شما کمک می کند.

به قسمت زیر گوش دهید تا مستقیماً از Speno بشنوید و در آن مشترک شوید پشت بررسی برای اطلاعات بیشتر از صاحبان مشاغل جدید و داوران هر پنجشنبه.

کمک های تحریریه الکس میراندا و کریستی لیندال

این مقاله بخشی از سریال های مورد علاقه Mom & Pop Mom و پاپ در حال انجام ما است که مشاغل خانوادگی و اداره شده را برجسته می کند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/lawn-care-ceos-tips-for-customer-relationships/490590

دیدگاهتان را بنویسید