نکاتی از پرسش و پاسخ آدام موسری

نکاتی از پرسش و پاسخ آدام موسری

در این پست وبلاگ پرسش‌های متداول اینستاگرام، ما مجموعه‌ای از سوالات متداول را که کاربران اینستاگرام برای آدام موسری ارسال می‌کنند، گردآوری کرده‌ایم، او هر جمعه با مهربانی به آنها پاسخ می‌دهد. ما فکر می کنیم این یک راه عالی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات است زیرا مستقیماً از منبع برتری که می توانید به آن فکر کنید می آید.

به علاوه، برای کسانی که استوری های اینستاگرام آدام را از دست داده اند بسیار مناسب است زیرا اکنون می توانند همه پاسخ ها را در یک نقطه پیدا کنند.

ما واقعا امیدواریم که این به کسب و کارهای کوچکی مانند شما کمک کند تا نحوه مدیریت حضور اینستاگرام خود را بهتر درک کنند و راه های جدیدی برای رشد آن بیاموزند. لذت ببرید!

پرسش و پاسخ رشد اینستاگرام مارس 2023

در اینجا استوری های اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده در پرسش و پاسخ هفتگی توسط آدام آمده است که ما با استفاده از ابزار خود برای جاسازی استوری های اینستاگرام آنها را جاسازی کرده ایم:

Q1: آیا هنوز روی حمایت از سازندگانی که در اینستاگرام امرار معاش می کنند متمرکز هستید؟

پاسخ دهنده:

کاملا. راه های مختلفی وجود دارد که موجودات زنده می توانند در اینستاگرام امرار معاش کنند.

ما هنوز در حال آزمایش روش‌های خاصی هستیم که اینستاگرام می‌تواند مستقیماً از طریق مواردی مانند اشتراک‌گذاری و پاداش‌ها به آنها پرداخت کند، که هنوز در حال تکرار آن‌ها هستیم.

همچنین راه‌هایی وجود دارد که مارک‌ها می‌توانند به سازندگان پول پرداخت کنند یا سعی کنند آن را با چیزهایی در بازار محتواسازان حمایت کنند، و همچنین تلاش می‌کنند دسته‌ای از کارهای مختلف را انجام دهند تا به طرفداران کمک کنند مستقیماً به سازندگان پرداخت کنند، مانند اشتراک‌ها. و ما در حال حاضر با هدایای دیجیتال نیز آزمایش می کنیم.

آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام

Q2: چگونه کنترل‌هایی را روی حساب IG فرزندم قرار می‌دهید؟

بنابراین اگر شما یک والدین با حساب اینستاگرام هستید و یک نوجوان با حساب اینستاگرام دارید و می‌خواهید کنترل‌های Guardian را روشن کنید، فقط باید به تنظیمات پروفایل خود و سپس نظارت بروید و سپس دستورالعمل‌ها را همانجا دنبال کنید. می‌توانید دو حساب خود را به هم متصل کنید و به تمام کنترل‌های Guardian دسترسی خواهید داشت.

آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام

Q3: آیا پست های واترمارکی شده را توصیه می کنید؟

من توصیه نمی‌کنم واترمارک‌هایی را به حلقه‌هایی که در اینستاگرام پست می‌کنید اضافه کنید.

یکی، ما می دانیم که مردم آنها را دوست ندارند، اما دوم، ما آنها را به ویژه در خدمات توصیه، بدون توجه به اینکه واترمارک چیست، پایین تر می گذاریم.

آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام

Q4: آیا در صورت خرید فالوور اینستاگرام دچار مشکل می شوید؟

فالوور نخرید این معمولا یک کلاهبرداری است و خطرات زیادی در آن وجود دارد.

اغلب آنها از شما برای دستگیره و رمز عبور شما می خواهند، که در این مرحله، اگر با آنها به اشتراک گذاشته باشید، حساب خود را به خطر نینداخته اید، و آنها احتمالاً از طرف شما حساب های دیگر را می پسندند و آنها را می فروشند. جای دیگر را دوست دارد

اما همچنین، اگر برای مثال توسط ربات‌ها لایک می‌شوید، و ما آن حساب‌ها، ربات‌های خود را کشف کرده‌ایم، آن حساب‌ها را حذف می‌کنیم، و آن لایک‌ها ناپدید می‌شوند و بنابراین شما هیچ هزینه‌ای پرداخت نکرده‌اید. پس این کار را نکن میدونم وسوسه انگیزه

اینکارو نکن لطفا

آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام

Q5: در مورد موسیقی در ایتالیا چطور؟ هیچ خبری؟

پاسخ دهنده:

برای آن دسته از شما در ایتالیا که برای دسترسی به موسیقی مورد نظر و مورد نیاز خود مشکل دارید، از اینکه در مذاکره با شرکت های ضبط محلی مشکل دارم، عذرخواهی می کنم.

ما باید مطمئن شویم که برای حمایت از موسیقی در اینستاگرام، حقوق موسیقی و مجوزهای موسیقی را پرداخت می کنیم. و گاهی اوقات ما در یک مکان غیرممکن قرار می گیریم. ما در تلاش هستیم تا مطمئن شویم که تجربه برای شما تا حد امکان خوب است اگر دسترسی ندارید، می‌توانید صدا را برای صداهای مختلف تغییر دهید، و امیدواریم بتوانیم این مشکل را در اسرع وقت حل کنیم.

آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام

Q6: آیا استوری ها مانند پست های فید رتبه بندی می شوند؟

داستان ها رتبه بندی می شوند، اما نحوه رتبه بندی آنها کمی متفاوت است. بنابراین ما قطعاً سعی می‌کنیم داستان‌هایی را از افرادی که بیشتر به داستان‌هایتان علاقه دارید، به شما نشان دهیم. تلاش كردن.

اما ما نه تنها به دنبال این هستیم که آیا شما آن داستان‌ها را به خوبی لایک می‌کنید یا نظر می‌دهید یا لایک می‌کنید یا پاسخ می‌دهید که نمی‌توانید در مورد داستان نظر بدهید، بلکه آیا می‌خواهید در وهله اول روی آن ضربه بزنید؟

در حالی که ما یک ضربه را به همان شیوه برای فید پیش‌بینی نمی‌کنیم زیرا راهی برای ضربه زدن به پست فید وجود ندارد. اما در سطح بالا، همان هدف. سعی کنید با چیزی که بیشتر به آن علاقه دارید ارتباط برقرار کنید.

آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام

Q7: آیا قصد دارید بیش از یک لیست “دوستان نزدیک” را معرفی کنید؟

این برنامه نیست. ما می‌خواهیم اینستاگرام را ساده نگه داریم، اما اگر افراد زیادی واقعاً از ما می‌خواهند که این کار را انجام دهیم، و مطمئناً این چیزی است که ما در نظر می‌گیریم، نزدیک‌ترین کاری که انجام می‌دهیم با Notes است که می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید با دوستان نزدیک به اشتراک بگذارید یا می‌خواهید با فالوهای متقابل به اشتراک بگذارید تا افرادی که فالو می‌کنید شما را دنبال کنند.

به‌طور کلی، داشتن ویژگی‌های پیشرفته‌تر خوب است، اما هرچه بیشتر اضافه کنید، اینستاگرام پیچیده‌تر می‌شود و ما در حال تلاش برای ساده‌سازی اینستاگرام هستیم، در حال حاضر تا جایی که می‌توانیم.

آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام

خوراکی های کلیدی

در این دنیای AGI و محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، ما معتقدیم حقایق و منبع اطلاعات بسیار مهم است. به همین دلیل است که ما این پست وبلاگ اطلاعاتی را برای پشتیبانی از محتوای واقعی که مستقیماً از منبع می آید ایجاد کردیم.

امیدواریم این پست به شما کمک کند نکات داخلی را دریافت کنید و همه مطالب را در یک مکان داشته باشید تا بتوانید هفته آینده را برای اطلاعات بیشتر بوکمارک و تنظیم کنید.

FYI: شما می توانید ویجت اینستاگرام را جاسازی کنید به طور خودکار با EmbedSocial’s پلت فرم UGC. یک آزمایش رایگان را شروع کنید و اکنون ویجت های رسانه های اجتماعی خود را نمایش دهید.

فید اینستاگرام را جاسازی کنید

جاسازی کنید ویجت اینستاگرام در وب سایت شما بطور خودکار!

EmbedFeed را امتحان کنید و محتوای اینستاگرام را از فید، منشن ها یا هشتگ ها در وب سایت خود نمایش دهید.

همه ویژگی ها شامل | پشتیبانی زنده موجود است

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://embedsocial.com/blog/instagram-growth-tips-by-adam-mosseri/

دیدگاهتان را بنویسید