نوبت دهی بهترین پزشکان چشم پزشک در تهران دکتریاب | eyeedoctor

نوبت دهی بهترین پزشکان چشم پزشک در تهران دکتریاب | eyeedoctor

این جراح و متخصص چشم و فوق تخصص گلوکوم یکی از ماهرترین چشم پزشکان در سطح شهر تهران می باشد. عمده مهارت های ایشان در 3 زمینه جراحی آب مروارید (کاتاراکت)، جراحی آب سیاه (گلوکوم) و لیزیک می باشد. دارای کارنامه درخشان علمی و عمل های کاملا موفقیت آمیز در زمینه چشم پزشکی می باشند. پزشکی عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تخصص چشم دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فلوشیپ گلوکوم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی می باشند.

  • معمولاً کسانی که دچار بیماری هایی مانند دیابت ، بیماری های تیروئید ، بیماری های روماتولوژی ، یا کسانی که فشار داخل چشمی آنها بالاست و سابقه های بیماری هایی مانند گلوکوم یا آب مروارید ، ماکولا در خانواده هایشان وجود دارند ، در خطر مبتلا به بیماری‌ های چشمی هستند و باید نسبت به افراد معمولی برای مراجعه به مطب چشم پزشکی زودتر اقدام کنند و معاینات سالانه را به طور مرتب انجام دهند.
  • چراکه به طور مثال بسیاری از داروها باعث ایجاد گلوکوم و یا آب سیاه می‌شوند.
  • هزینه ویزیت دکترهای چشم پزشکی با توجه به نوع نوبتی که از آنها می‌گیرید (نوبت حضوری، مشاوره تلفنی، مشاوره متنی) متغیر است.
  • چشم پزشک‌ها در برخلاف اپتومتریست‌ها و بینایی‌شناسان، سال‌های بیشتری را صرف آموزش و تجربه می‌کنند به طوری که بعد از گذراندن دوره‌های مربوطه توانایی درمان و تشخیص طیف وسیعی از بیماری‌های چشم و بینایی را خواهند داشت.
  • مطب دکتر منصور وزیری جراح و متخصص بیماریهای چشم در نادری اهواز واقع شده است جراح و متخصص بیماریهای چشم برخی از خدمات دکتر …
  • خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند.

در کلام آخر باید بیان کنیم که دکترهای نام برده شده در این مقاله صرفا برای معرفی بوده است و در صورت انتخاب هر کدام از آنها لازم است اطلاعات بیشتری به دست آورید. در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد می توانید از طریق سایت پزشکا با ما در میان بگذارید. با استفاده از خدمت نوبت دهی بیمارستان می‌توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز درمانی، نوبت خود را رزرو چشم پزشک کنید. خدمات جامع پذیرش۲۴ در حوزه سلامت در تلاش است تا تجربه درمان خوبی را برای تمام بیماران رقم بزند. مطالب وبسایت سالم زیبا تنها جنبه اطلاع رسانی داشته و توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک دانست. داشتن دید خوب و بینایی قوی و سالم روی انجام کارهایتان در خانه، محل کار و هر جای دیگری تاثیر می گذارد.

دکتر سید محمدعلی معلم

برای دریافت نوبت آنلاین از چشم پزشکان مطرح و باسابقه شهر شیراز باید ابتدا وارد پروفایل دکتر مد نظرتان شوید. برای ورود به پروفایل کافیست بر روی است بر روی اسم دکتر در جدول بالا کلیک کنید. پس از ورود به پروفایل پزشک می توانید ساعات و روزهای حضور پزشک را مشاهده کنید و در نهایت نوبت خود را ثبت کنید.

چگونه می توانم بهترین متخصص چشم را انتخاب کنم؟

بینایی یکی از مهم ترین حواس بدن بوده و بنابراین چشم ها از مهم ترین اعضای بدن محسوب می شوند. از این رو زمانی که با کوچک ترین خللی در چشم های خود مواجه شدید باید آن را جدی بگیرید و فورا به چشم پزشک مراجعه فرمایید. اما هنگام مراجعه به چشم پزشک توجه داشته باشید که چشم پزشکی را انتخاب نمایید که دوره های لازم را در این زمینه گذرانده و از تجربه کافی برخوردار باشد. بنابراین برای انتخاب چشم پزشک خود دقت بالایی داشته باشید و به خوبی در این باره تحقیق کنید. دکتر آراز محمدزاده ، متخصص چشم و فوق تخصص لیزر و جراحی شبکیه می باشند و از جمله ویژگی های بارز دکتر آراز محمدزاده ، همراهی بیمار تا پایان روند درمان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید