نقد و بررسی گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A01 Core

همچنین لازم به یادآوری است که بسیاری از این تلفنها جزو بهترینهایی هستند که دنیای گوشیهای هوشمند تا به حال دیده است – بدترین از بهترینها بودن هنوز هم بسیار عالی است. چون علاوه بر کیفیت بالا و منحصر به فرد بودن، ظاهری شبیه به گوشیهای اپل داشتند، اما این شرکت سریع دست به کار شد و ظاهر گوشیهای خود را همگام با بهترین طراحی روز دنیا کرد. در سال 2019 شرکت شیائومی برند ردمی را به بازار موبایل جهانی معرفی کرد و بااینکه با پیشرفت این برند درزمینهٔ طراحی و کیفیت با رقیبان خود برابری میکند اما هدف این برند ساخت و تولید گوشیهایی است که ازنظر اقتصادی برای کاربران مناسب باشد. گوشی سامسونگ بسته به شکل ظاهری و جامعهی هدف به دستههای مختلف تقسیم میشوند. هدف سامسونگ از ساخت این سری از گوشی ها رقابت با برند ها رقب در زمینه تولید محصولات مقرون به صرفه است تا سهم بازار خود را در گوشیهای میان رده حفظ کند.

همچنین میتوانید برای اطلاع از سایر گوشیهای شیائومی، مقاله جامع راهنمای خرید گوشی شیائومی را مطالعه کنید. این گوشیها رقیب اصلی گوشیهای آیفون در بازار محسوب میشوند. البته ناگفته نماند این محصول برای سال 2019 است و نسبت به سال عرضه این مشکلات طبیعی است و امروزه گوشی های هوشمند چنین مشکلاتی ندارند و به نوعی میتوان گفت عیب چندان بزرگی برای XIAOMI Note 8 Pro محسوب نمیشود. اکثر کاربران با برخورد کلید ها به بدنه گوشی و خط و خش برداشته شدن آن و همچنین ساییده شدن فریم کناری گوشی را گزارش کرده اند که واقعا عیب بزرگی محسوب میشود.

وقتی تلفنهای هوشمند کم قیمت را میبینم، متوجه میشویم که در اکثر آنها از پردازندههای با کیفیت پایین استفاده شده است. جالب اینجاست که شیائومی ارزان قیمت ردمی 5 پلاس باتری شگفتانگیزی دارد. گوشی بلک شارک 3، یکی دیگر از تولیدات فوق العاده شیائومی است که از تکنولوژی 5G پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که تکنولوژی محافظت از صفحه در سامسونگ گلکسی A10 مانند پرچمدارها نیست و پیشنهاد میکنیم که حتما یک گلس مرغوب روی آن نصب کنید. اگر این مشکل شما را اذیت میکند پیشنهاد ها ما برای شما گوشی شیائومی نوت 10 خواهد بود که عملکرد فوقالعاده ای نسبت به نوت 8 پرو دارد. این سنسور ها در حالاتی که با تغییر جهت گوشی، تغییراتی در صفحه نمایش گوشی ایجاد شود، کاربرد دارد. اما شرکت شیائومی همراه با گوشی هندزفری ارائه نمیدهد. با وجود مزیتهای فراوان، قیمت گوشی شیائومی آن نسبت به گوشیهای مشابهی که توسط سایر شرکتها ارائه شدهاند، باصرفهتر است.

طبق گزارش اخیر، سری گلکسی اس 21 غول کرهای فروش بالاتری نسبت به سه نسل قبلی خود داشته و عنوان محبوبترین سری گلکسی اس در چهار سال اخیر را به خود اختصاص داده است. سری Mi Max در سالهای اخیر محصول جدیدی را به خود ندیده است. در ادامه باید به درگاه ارتباطی USB Type-C 2.0, فروشگاه اینترنتی فونر USB On-The-Go اشاره کرد. از دیگر امکانات ارتباطی آن میتوان به حسگر مادون قرمز اشاره کرد. بامپر هم یک نوع قاب برای گوشی به حساب می آید ولی برای افرادی است که می خواهند پنل پشتی گوشی شان را در معرض دید بگذارند و فقط از فریم اطراف گوشی محافظت کنند برای خرید بامپر اقدام خواهند کرد. اگر از افرادی هستید که زیاد به انتقال دیتا و اطلاعات از گوشی به کامپیوتر و لپ تاپ شخص خود نیز دارید؛ سعی کنید حتماً یک کابل شارژ برای گوشی خود تهیه کنید. گوشی شیائومی نوت 8 پرو باتری لیتیومی 4500 میلی آمپری غیرقابل تعویض دارد که به سرعت و با توان 18 وات شارژ میشود.

اما شرکت شیائومی همراه با گوشی هندزفری ارائه نمیدهد. میزان صدا در حین استفاده از هندزفری افزایش مییابد و اگر میخواهید با ولوم بالا آهنگ گوش کنید، بهتر است از هندزفری استفاده کنید. این عیب یکی از عجیب ترین مشکلات این گوشی جذاب محسوب میشود که توسط اکثر کاربران گذاشته شده است و طبق گزارش ها در اجرای بیش از حد نرم افزار های سنگین این گوشی با افزایش دما مواجه میشود. اما جهت جلوگیری از افزایش بیش از اندازه وزن، از فریم پلاستیکی استفاده شدهاست. شاید بزرگترین عیبی که از نظر طراحی میتوان برای این گوشی گرفت، بدنه و فریم پلاستیکی است که به شدت شکننده و در برابر ضربه و آب مقاوم نیست و میتواند کاربر را به دردسر بیاندازد.

بررسی گوشی نوت 8 پرو

این گوشیها با تنوع رنگی زیاد تولید میشوند و در رنگهای سفید، خاکستری، سبز، آبی روشن و تیره، و نیز نارنجی به بازار عرضه میشوند. شیائومی همیشه محصولات با کیفیت و بسیار خوبی از خود در بازار های جهانی به نمایش گذاشته و محصولاتی که رونمایی کرده است در بالاترین سطح از نظر کیفیت و عملکرد قرار دارند. برای مثال بازی هایی که با تغییر جهت گوشی فرد داخل بازی نیز تغییر جهت مییابد و یا در ویدئوهای سه بعدی که با کج کردن گوشی در جهات مختلف، ابعاد مختلف ویدئو به نمایش درمیآیند. امروزه کمتر کسی پیدا میشود که با این اصطلاحات آشنا نباشد.

بررسی گوشی شیائومی

از این رو اولین گوشی های تولید شده این شرکت ، طبق دستور رئیس و مدیران ارشد این شرکت به کلی نابود شدند. برندهای زیادی در حال تولید چنین ساعتهایی هستند و برای مثال برند اپل یکی از بهترین سازندگان این ساعتها میباشد که کارایی ساعتهای اپل واقعا زبانزد است. در کل صفحه نمایش یکی از نقاط قوت این گوشی است و کاربران را راضی نگه میدارد. تماشای فیلم در تختخواب از گوشی یا تبلت بدون نیاز به نگه داشتن گوشی با دست هم می تواند وسوسه کننده باشد! در بخش کالای دیجیتال بیلبیلک میتوانید درباره مشخصات انواع کالاهای دیجیتال همچون گوشی و لپتاپ مطالعه کرده و با اطمینان خاطر خرید کنید.

اکنون میخواهیم گوشی شیائومی نوت 8 پرو را از همه جوانب و ابعاد مورد بررسی قرار دهیم تا با آگاهی کامل اقدام به خرید کنید. یکیاز مهمترین نکاتی که در خرید گوشیهای اسمارت مورد توجه است، ایناست که دوربین آن دارای چه کیفیت و قدرتی است. حسگر مادون قرمز شیائومی نوت 8 پرو در بالای گوشی و در کنار دوربین جلو قرار دارد. یک مشخصه مهم دیگر در گوشی شیائومی نوت 8 پرو، ایمن بودن آن دربرابر آب و عرق است. از دیگر مواردی که واقعا باعث حیریت ما شد، مسئله ارسال سریع است! عکاسی در شب و شرایط نوری ضعیف یک مشکل بزرگ و اساسی است که تمامی گوشی های هوشمند با آن مواجه هستند.

به عنوان مثال گوشی پوکوفون اف وان یا می 9 تی پرو از این کمپانی برای کسانی که خواستار سخت افزاری قدرتمند در قیمتی پایین هستند، طراحی شده بود. به تدریج با فروش۱۸.۷ میلیون گوشی شیائومی می ۳ و عرضه می ۴ در بازارهای خارج از چین شامل سنگاپور، اندونزی و برزیل این کمپانی راه پیشرفت را برای خود هموارتر ساخت. این روزها خرید اینترنتی در سایتهای معتبر و فضای مجازی رواج زیادی پیدا کرده است؛ زیرا اکثر افراد درگیر مشغلهها و کارهای روزمره خود هستند و کمتر کسی فرصت رفتن به فروشگاهها و خرید فیزیکی را پیدا میکند؛ از این رو بیشتر افراد ترجیح میدهند در محل کار یا منزل خود بمانند و فقط با چند کلیک ساده خرید خود را سفارش دهند؛ بعد از آن در مدت زمان کوتاهی وسیله مورد نظر خود را درب منزل یا محل مورد نظر تحویل بگیرند.

گوشی سامسونگ سری اس

دیدگاهتان را بنویسید