نحوه پاسخ به بررسی های Google با استفاده از یک عامل AI (و صرفه جویی در ساعت)

نحوه پاسخ به بررسی های Google با استفاده از یک عامل AI (و صرفه جویی در ساعت)

اگر مشاغل را اداره می کنید ، از قبل قدرت بررسی های آنلاین را می دانید. اما اینجا گرفتن – پاسخ دادن به هر بررسی زمان می بردبشر این که آیا این یک هوادار 5 ستاره است و چه مشتری ناامید کننده ای که شکایت 1 ستاره را ترک می کند ، پاسخ شما اهمیت دارد. و اینجاست که AI وارد می شود.

در این راهنما ، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید از یک عامل پاسخ بررسی هوش مصنوعی استفاده کنید تا به بررسی های Google به طور خودکار پاسخ دهید ، لحن خود را شخصی سازی کنید و کل فرایند مدیریت بررسی خود را ساده کنید – همه در داخل تعبیه شده.

نماینده پاسخ AI بررسی چیست؟

یک عامل پاسخ بررسی هوش مصنوعی یک دستیار هوشمند است که برای نوشتن پاسخ های حرفه ای به بررسی مشتری با استفاده از زبان طبیعی و دستورالعمل های خاص برند طراحی شده است.

به صورت تعبیه شده ، این ابزار برای رسیدگی به شما بهینه شده است بررسی های Google، کمک به شما:

  • با استفاده از الگوهای تولید شده AI ، پاسخهای مانند انسان را در ثانیه بنویسید
  • در تمام پاسخ های مرور یک لحن مداوم را حفظ کنید
  • با لمس شخصی از پیام رسانی تکراری خودداری کنید
  • ضمن بهبود شهرت کلی آنلاین خود ، در وقت خود صرفه جویی کنید

با ویژگی پاسخ AI Review ، دیگر نیازی به نگرانی در مورد تأخیرها در پاسخگویی یا ناسازگاری با لحن ندارید. این مانند گسترش تیم پشتیبانی مشتری شما است – که به هر دو بررسی مثبت و بررسی های منفی با وضوح و همدلی پاسخ می دهد.

چرا از AI برای پاسخ به بررسی های Google استفاده می کنید؟

در اینجا به همین دلیل مشاغل بیشتری برای مدیریت بررسی AI در حال اتخاذ هستند:

AI پاسخ عامل برای مزایای بررسی GoogleAI پاسخ عامل برای مزایای بررسی Google

1. صرفه جویی در وقت (مقدار زیادی از آن)

پاسخ دادن دستی به هر بررسی Google وقت گیر است. هر هفته ده ها بررسی را ضرب کنید و ساعت ها سریع جمع می شوند. پاسخ های هوش مصنوعی برای تولید ثانیه ها به شما کمک می کند بدون اینکه بیش از حد بار تیم خود را بارگذاری کنید ، پاسخگو باشید.

2. هرگز یک بررسی را از دست ندهید

نماینده هوش مصنوعی شما به طور خودکار بررسی های جدید را در مورد پروفایل Google Business یا لیست Google Maps شما تشخیص می دهد و فوراً پاسخ می دهد. دیگر بررسی های نادیده گرفته شده و یا فرصت های از دست رفته برای ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه نیست.

3. پاسخ های مداوم و حرفه ای را ارائه دهید

هوش مصنوعی به شما کمک می کند تا در هر پاسخ مرور ، لحن ، پیام و ساختار یکپارچه را حفظ کنید-خواه در حال بررسی منفی باشید یا از کلمات مهربان در یک بررسی 5 ستاره قدردانی کنید.

4. سئو محلی را تقویت کنید

پاداش گوگل مشاغل محلی که به طور فعال با داوران درگیر می شود. به طور مداوم پاسخ به بررسی ها ، به ویژه با پاسخ های متفکرانه ، مرتبط و با کیفیت ، دید شما در رتبه بندی جستجوی محلی را بهبود می بخشد.

5. روابط مشتری را تقویت کنید

پاسخ های مرور فقط در مورد پاسخ دادن نیست – آنها در مورد ارتباطات هستند. پاسخ های تولید شده AI اطمینان حاصل می کند که بازخورد ، نگرانی ها را برطرف می کنید و وفاداری طولانی مدت را تقویت می کنید.

نحوه پاسخ به بررسی های Google با استفاده از AI Agent

بیایید روند خودکار سازی پاسخ های مرور را با گام به گام تعبیه کنیم.

قبل از شروع ، حتماً یک حساب کاربری ایجاد کنید. می توانید یک آزمایش رایگان را شروع کرده و مراحل را به مدت 7 روز آزمایش کنید.

پس از داشتن حساب ، وارد شوید و این مراحل را دنبال کنید:

مرحله 1: عامل AI را پیکربندی کنید

قبل از ایجاد یک پاسخ خودکار با یک عامل AI ، اولین قدم تنظیم پیکربندی عامل است و بعداً از آن عامل برای ایجاد دنباله پاسخ استفاده خواهید کرد.

به بخش AI Agent بروید

از داشبورد اجتماعی تعبیه شده:

در پاسخ ها به عامل AI برویددر پاسخ ها به عامل AI بروید
  • حرکت به پاسخهای برگه در منوی سمت چپ.
  • زیر خودکار کردن، روی کلیک کنید عامل AI (آن را دقیقاً زیر “اتوماسیون” خواهید دید).

تنظیمات عامل AI را پیکربندی کنید

شما روی زمین فرود خواهید آمد صفحه پیکربندی عامل AI، جایی که شما می توانید به طور کامل شخصی سازی کنید که چگونه عامل هوش مصنوعی شما به بررسی های Google پاسخ خواهد داد.

تنظیمات عامل پاسخ گوگل را تنظیم کنیدتنظیمات عامل پاسخ گوگل را تنظیم کنید

در اینجا چه چیزی را پر کنید:

  • نماینده AI خود را نام ببرید (اختیاری): مانند “Essie” به نماینده پاسخ AI خود به یک نام دوستانه یا مرتبط با برند بدهید.
  • نماینده خود را توصیف کنید: این مهمترین مرحله است. دستورالعمل هایی را بنویسید که راهنمایی کند که چگونه AI باید هم بررسیهای مثبت و هم بررسیهای منفی را انجام دهد.
    به عنوان مثال از تصویر: “شما یک نماینده خدمات مشتری حرفه ای و دوستانه هستید. وظیفه شما این است که تعیین کنید که آیا بررسی مشتری مثبت است یا منفی است … برای بررسی های منفی: از مشتری برای تجارت خود تشکر می کنم.
  • صدای صدا را تنظیم کنید: انتخاب کنید که چگونه پاسخ های بررسی شما باید به نظر برسد – دوستانه ، حرفه ای ، مشتاق و غیره. این تضمین می کند که هر پاسخ با لحن برند شما هماهنگ است.
  • پاسخ های زبان بومی را فعال کنید (اختیاری): اگر می خواهید هوش مصنوعی به همان زبانی که مشتری در بررسی خود استفاده می کند ، این کادر را بررسی کنید. فوق العاده مفید برای کسب و کار در چندین زبان بررسی می شود.

مرحله 2: ایجاد اتوماسیون

اکنون ، پس از تنظیم عامل AI ، می توانید یک اتوماسیون را بر اساس قوانین ، مانند تعدادی از رتبه بندی های ستاره یا کار برای یک پروفایل خاص Google Business ایجاد کنید.

جریان و قوانین Autmation را تنظیم کنید

حالا برو به قوانین اتوماسیون برای تنظیم سناریوهای خاص:

بررسی Google پاسخ اتوماسیون با عامل AIبررسی Google پاسخ اتوماسیون با عامل AI
  • رتبه بندی های بررسی را انتخاب کنید: نحوه پاسخگویی به بررسی های مثبت 5 ستاره را انتخاب کنید ، یا پاسخ های ویژه ای را برای بررسی های منفی 1-2 ستاره ایجاد کنید که همدلی و وضوح ارائه را نشان می دهد.
  • مکان ها را اختصاص دهید: اگر چندین مکان را تحت یک حساب کاربری اداره می کنید ، می توانید در هر مکان از عوامل مختلف هوش مصنوعی استفاده کنید.

عامل AI را به اتوماسیون اختصاص داده و آن را به صورت زنده تنظیم کنید

زیر محتوا، شما انتخاب می کنید که چگونه پاسخ ها باید نوشته شوند:

عامل AI را به صورت زنده تنظیم کنیدعامل AI را به صورت زنده تنظیم کنید
  • انتخاب کردن “عامل AI” (به جای پیام استاتیک پیش فرض)
  • نماینده خود را انتخاب کنید (در این حالت ، عیاش) با لحنی که به “دوستانه” تنظیم شده است
  • کلیک کردن “تنظیم زنده” در بالا سمت راست برای فعال کردن این اتوماسیون.

پس از تنظیم زنده ، هر بررسی جدید 1 ستاره برای آن مکان به طور خودکار یک پاسخ شخصی و تولید شده توسط AI ایجاد می کند.

این اجازه می دهد تا پاسخ های شما بدون اینکه کیفیت یا لحن را قربانی کنید ، در مکانهای شما مقیاس بندی شود

مرحله 3: پاسخ های بررسی AI را کنترل کنید

هوش مصنوعی یک و یک کار نیست. شما می توانید به طور مداوم پاسخ های تولید شده توسط AI خود را توسط:

  • تست تن های مختلف برای دیدن آنچه در مخاطبان شما طنین انداز است
  • با رشد کسب و کار خود استراتژی پاسخ خود را به روز کنید

علاوه بر این ، هنگامی که نماینده پاسخ AI شما به صورت زنده و بررسی بررسی می شود ، می توانید تأثیر آن را مستقیماً از داشبورد خود پیگیری کنید.

عملکرد Google Reviews Agent Agentعملکرد Google Reviews Agent Agent
  • پاسخ های کل بررسی: تاکنون چند بررسی مشتری توسط نماینده هوش مصنوعی پاسخ داده شده است.
    → مثال: 46 بررسی پاسخ داد
  • کل زمان صرفه جویی شده: زمان تخمین زده شده تیم شما با استفاده از AI به جای نوشتن پاسخ های دستی ، صرفه جویی می شود.
    → مثال: 145 دقیقه ذخیره شد

این یک عکس فوری سریع به شما می دهد که فرایند مدیریت بررسی شما با هوش مصنوعی چقدر کارآمدتر شده است.

افکار نهایی

بررسی ها شهرت آنلاین خود را شکل می دهد – و نحوه پاسخگویی به آنها مهم است. با استفاده از ابزار پاسخ به بررسی هوش مصنوعی Embedsocial ، تجارت شما می تواند به هر بررسی مثبت ، منفی یا خنثی با سرعت ، حرفه ای و لمس شخصی پاسخ دهد.

شما صرفه جویی در وقت، بار کاری دستی را کاهش دهید و صدای برند مداوم را در هر بررسی Google حفظ کنید. این که آیا شما در حال پاسخ دادن به مشتری ناامید شده در حال تجربه مسائل فنی هستید یا از کسی که به خاطر سخنان مهربان خود تشکر می کند ، تشکر می کنید ، هوش مصنوعی تضمین می کند که هر پیام دقیق ، مودبانه و شخصی است.

آماده تغییر شیوه بررسی کسب و کار خود هستید؟ ویژگی پاسخ بررسی هوش مصنوعی Embedsocial برای کمک به شما در رشد سریعتر ، پاسخ هوشمندتر و ایجاد روابط بهتر مشتری ساخته شده است.

سوالات متداول (سؤالات متداول)

چگونه هوش مصنوعی می داند چگونه به انواع مختلف بررسی پاسخ دهد؟

عامل بررسی AI از رتبه بندی ستاره و محتوای بررسی برای طبقه بندی آن به عنوان مثبت یا منفی استفاده می کند. همچنین می توانید دستورالعمل های مفصلی را در تنظیم نماینده خود تنظیم کنید و به آن بگویید که چگونه می توانید به شکایات 1 ستاره در مقابل تعارف 5 ستاره پاسخ دهید. این تضمین می کند که هر پاسخ با لحن و مارک شما هماهنگ است.

آیا می توانم از هوش مصنوعی برای پاسخ به بررسی ها به زبان های مختلف استفاده کنم؟

بله ، هوش مصنوعی می تواند از چندین زبان پشتیبانی کند و بر اساس ترجیحات زبان ، لحن را تنظیم کند. ایده آل برای مارک های جهانی یا مشاغل محلی در مناطق چند زبانه.

پاسخهای بررسی AI که به تولید AI دقیق می پردازند چقدر دقیق هستند؟

پاسخ های AI بر اساس تنظیمات لحن و دستورالعمل شما تولید می شود. آنها به گونه ای طراحی شده اند که طبیعی ، مودبانه و سازگار با برند باشند. همیشه می توانید قبل از انتشار پاسخ ها را پیش نمایش و ویرایش کنید.

آیا نسخه رایگان نماینده پاسخ AI وجود دارد؟

ما یک گزینه رایگان برای تولید پاسخ با ژنراتور پاسخ AI رایگان داریم. بعداً می توانید به بررسی های خود بروید و به صورت دستی به آنها پاسخ دهید.

چه اتفاقی می افتد اگر یک بررسی متنی نداشته باشد ، فقط یک امتیاز ستاره است

اگر متنی وجود نداشته باشد ، هوش مصنوعی از رتبه ستاره برای تصمیم گیری در مورد نحوه پاسخگویی استفاده می کند-معمولاً یک تشکر ساده برای بررسی های مثبت یا درخواست مودبانه برای بازخورد بیشتر در مورد رتبه پایین.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://embedsocial.com/blog/google-reviews-ai-reply-agent/

دیدگاهتان را بنویسید