نحوه ساخت یک استراتژی محتوای مؤثر در اینستاگرام
چه چیزی به یک استراتژی محتوای اینستاگرام می رود؟ برای غیر بازاریاب ها ، ممکن است به سادگی ارسال یک عکس زیبا پس از دیگری به نظر برسد. مطمئناً ، شما ممکن است بعد از ارسال یک عکس با قاب هنری از محصول خود در ساحل ، یک ضربه دو بار دریافت کنید ، اما چیزهای بیشتری از آن وجود دارد.
شما آن را شنیده اید – بیش از یک میلیارد کاربر فعال در اینستاگرام وجود دارد. اما هرچه کاربران بیشتر و بیشتر به این پلتفرم بپیوندند ، رقابت بیشتری برای یک سهم پخش می شود. چگونه می توانید ایستادگی کنید؟ این که آیا شما یک خالق محتوا هستید یا یک صاحب مشاغل که سعی در رشد برند خود در اینستاگرام دارید ، داشتن یک استراتژی محکم برای دستیابی به موفقیت مهم است.
اگر نمی دانید از کجا و چگونه شروع کنید ، ما راهنمایی ایجاد کرده ایم تا به شما در ساخت یک استراتژی محتوای اینستاگرام کمک کنیم که شما را برای موفقیت تنظیم کند.

نحوه ایجاد برنامه محتوای اینستاگرام خود
اهداف خود را برای ماه تشریح کنید
قبل از اینکه به برنامه محتوای اینستاگرام خود بپردازید ، باید استراتژی خود را با اهداف کلی بازاریابی خود تراز کنید. آیا محصول راه اندازی محصول دارید؟ آیا تازه روی سکو شروع می کنید؟ به طور طبیعی ، اهداف شما ماهانه یا حتی هفتگی تغییر خواهد کرد ، این بدان معنی است که نوع محتوایی که ایجاد می کنید نیز تغییر خواهد کرد.


گروه غذای محبوب رستوران ، Momofuku (momolongplay) ، مجموعه ای از عکس های غذایی را که با پرفروش فلفل دلمه ای خود در صدر قرار دارد ، به اشتراک گذاشت تا در مورد بازگرداندن اخیر خود به دنبال کننده ها یادآوری کند. در این حالت ، هدف Momofuku فشار دادن فروش برای آن محصول خاص است.
اینستاگرام نباید به عنوان یک موجود جداگانه رفتار شود. اگر نام تجاری شما در کانال های دیگر وجود دارد ، محتوای شما باید آنچه را که در جای دیگر دارید تکمیل کند. استفاده از ابزارهای مدیریت رسانه های اجتماعی قطعاً این کار را بسیار ساده تر می کند.
اگر تازه وارد اینستاگرام هستید ، هنوز نگران تعداد پیروان نباشید. یکی از اهداف اولیه شما باید جمع آوری حساب خود با محتوای ارزشمند کافی برای مخاطبان خاص خود باشد. پیروان بعد از آن خواهند آمد.
مخاطبان خود را بشناسید
اگر یک مارک موجود هستید ، احتمالاً می دانید مشتری شما کیست. همیشه هنگام تهیه برنامه محتوای اینستاگرام خود ، آنها را در خاطر داشته باشید. تحقیقات خود را انجام دهید به پروفایل های آنها و چه کسی آنها را دنبال کنید ، و دریابید که با مرور پست های اخیر خود چه علایق خاصی دارند. این کمک می کند تا یک نماینده ایده آل از مخاطبان خود در ذهن داشته باشید و شخصیت خود را در اطراف خود ایجاد کنید.
این س questions الات را از خود بپرسید:
- یک روز معمولی در زندگی آنها چگونه به نظر می رسد؟
- آنها در طول وقت آزاد خود چه می کنند؟
- چه مارک های دیگری را دوست دارند؟
پاسخ این سؤالات به شما کمک می کند تا در خارج از عکس های محصول معمولی خود ، چه نوع محتوا را برای تولید و فکر کردن در مورد پست های احتمالی خود تصور کنید.


Glossier ، نمونه ای درخشان از یک برند است که واقعاً مخاطبان خود را می شناسد. به دنبال برچسب خود “محصولات زیبایی با الهام از زندگی واقعی” ، حساب اینستاگرام Glossier پر از تصاویری از زنان از همه رنگ ها ، شکل ها و اندازه ها است که زیبایی طبیعی آنها را به وجود می آورد. بر خلاف سایر مارک های مراقبت از پوست و آرایش ، شبکه اینستاگرام Glossier پر از زنان واقعی و در دسترس است که مصرف کنندگان می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد پیروان موجود خود ، می توانید از گوشه سمت راست بالای صفحه حساب اصلی خود به بینش دسترسی پیدا کنید (توجه داشته باشید: فقط حساب های تجاری اینستاگرام این را دارند). در برگه مخاطبان ، می توانید مکان های برتر ، دامنه سنی ، جنسیت و بهترین زمان برای ارسال را مشاهده کنید.
رقابت را بررسی کنید
پیگیری رقبای خود – توجه به استراتژی های آنها ، چه نوع پست ها محبوب هستند و نحوه تعامل آنها با پیروان خود – می تواند به شما در ایجاد یک استراتژی قدرتمند محتوای اینستاگرام کمک کند. رقبای شما در حال هدف قرار دادن همان کاربران اینستاگرام هستند ، بنابراین پیگیری پست های آنها به شما کمک می کند تا درک کنید که چه کار می کند و چه چیزی انجام نمی شود.
البته ، همیشه الهام بگیرید ، تقلید نکنید. ترفند پیروزی پیروان در یک بازار شلوغ مانند اینستاگرام ایجاد محتوایی است که برای برند شما منحصر به فرد است.
پیش نویس یک برنامه محتوا
هنگام تهیه برنامه محتوای اینستاگرام خود ، تجسم محتوای خود به عنوان یک شبکه کامل بسیار مهم است. حداقل ، این بدان معنی است که شما باید نه پست را در پیش برنامه ریزی کنید. این تضمین می کند که ظاهر و احساس شما منسجم است.
این به فکر کردن به یک موضوع یا روایت ماهانه برای ماه کمک خواهد کرد. به عنوان مثال ، در طول تعطیلات ، برای مارک های سبز و قرمز – رنگ کریسمس – برای شبکه های خود غیر معمول نیست.


مارک لباس ، Madewell (Madewell) ، از ترکیبی از رنگ های قرمز نرم و رنگ های گرم برای مطابقت با فصل برای محتوای ماه دسامبر خود استفاده کرد. قبل از ارسال ، این موضوع را روی یک شبکه مسخره قرار دهید ، تا ببینید که یک بار تمام نه مربع پر شده است که مشخصات شما چگونه به نظر می رسد.


نکته حرفه ای: برای کمک به شما در ایجاد یک نگاه مداوم ، می توانید از Instasize استفاده کنید ، که به شما می دهد بیش از صد فیلتر را انتخاب کنید و گزینه ای برای اضافه کردن جلوه های منحصر به فرد برای کمک به محتوای خود در پاپ است.
همه پایه ها را بپوشانید
وقتی اینستاگرام برای اولین بار راه اندازی شد ، تمام آنچه شما باید نگران آن باشید ، پست های تک عکس بود. فیلتر مناسب ، برنامه برای ارسال را انتخاب کنید و تمام شد! بیش از 10 سال بعد ، اکنون می توانید فیلم ها ، آلبوم ها ، داستان ها ، قرقره ها ، GIF ها و موارد دیگر را ارسال کنید – باید ادامه دهید.
در حالی که پست های تک عکس ساده ترین برای اجرای آن هستند ، برای موفقیت در اینستاگرام ، شما باید در هر رسانه وجود داشته باشید. پیروان بالقوه شما دیگر به دنبال عکس های ساده و زیبا نیستند ، آنها می خواهند درگیر شوند. استراتژی محتوای اینستاگرام شما باید شامل انواع مطالب از فیلم های کوتاه تا نظرسنجی و محتوای زنده باشد.


گذشته از کلوزآپ های دسر بدون فقر ، نانوایی برنده جایزه ، شیر شیر (milkbarstore) انواع مختلفی از محتوای جذاب را ارسال می کند. با پیمایش در پروفایل خود ، می بینید که این برند ، کلیپ های کوتاهی را در مورد فید خود ارسال کرده است ، با ارسال در اینستاگرام Stories و به روزرسانی نکات برجسته سازگار است و دارای محتوای قابل خرید است. این همان چیزی است که همه مارک ها باید برای آن هدف قرار دهند.
برای کمک به تصاویر خیره کننده خود ، فراموش نکنید که یک زیرنویس متفکر و هشتگ های استراتژیک را برای حداکثر لایک ها اضافه کنید.
بودجه تبلیغات را اختصاص دهید
تبلیغات یکی از دستور العمل های اصلی برای یک استراتژی موفق در اینستاگرام است. 50 ٪ از کاربران اینستاگرام پس از دیدن آن در تبلیغات ، به یک برند علاقه بیشتری پیدا می کنند. با تکیه بر کشف ارگانیک ، شما را برای همیشه برای دستیابی به رشد در این سکو به ویژه اگر تجارت شما هنوز کاملاً جدید باشد ، خواهد برد. برای شروع ، می توانید به سادگی از بهترین عکس های خود انتخاب کنید و روی آن ضربه بزنید ترویج کردنبشر با حتی بودجه حداقل ، شما تضمین می کنید که درگیری را افزایش دهید.
تبلیغات داستانی اینستاگرام را به صورت قابل قبول نگیرید. اگر درست انجام شود ، تبلیغات داستان اینستاگرام یکی از مؤثرترین رسانه ها برای کشف برند است که روزانه 500 میلیون کاربر و مشتریان بالقوه در داستانها روزانه است.
زیبایی تبلیغات اینستاگرام این است که آنها به هیچ وجه مانند تبلیغات سنتی احساس نمی کنند یا به نظر نمی رسند. موفق ترین تبلیغات غیر تهاجمی و ترکیبی است زیرا به نظر می رسد مانند محتوا که کاربر هدفمند به طور معمول از آن پیروی می کند.


مجله نیویورکر (nymag) کاربران را با یک عکس ساده و مسطح از مجله خود با یک متن متنی هدف قرار می دهد تا تبلیغات مداوم آنها را برجسته کند.
قبل از آمدن به یک تبلیغات تبلیغاتی ، حتماً یک فراخوان روشن را تعریف کنید. از خود بپرسید: می خواهید کاربر بعد از دیدن تبلیغ شما چه کاری انجام دهد؟
اگر این اولین بار است که به تبلیغات پرداخت شده پرداخت می کنید ، ایده خوبی است که A/B خلاقیت های خود را آزمایش کنید. به عنوان مثال ، برای فهمیدن اینکه آیا یک آگهی ویدیویی بهتر از یک تصویر ثابت کار می کند ، می توانید مخاطبان خود را به دو صورت تقسیم کنید و با آگهی ویدیویی و دیگری با تصویر ثابت یک بخش را سرو کنید. هر کدام از خلاقیت ها بهتر عمل کنند ، فرمت تبلیغاتی است که از حرکت به جلو استفاده خواهید کرد.
هنگام انجام آزمایش A/B ، باید اطمینان حاصل کنید که همه متغیرها به جز یک کنترل می شوند – یکی که آزمایش می کنید. در مورد ذکر شده در بالا ، تنها چیزی که باید بین دو تبلیغ متفاوت باشد ، قالب است. هر چیز دیگری – عنوان ، بودجه ، زمان ارسال و اندازه مخاطبان – باید یکسان باشد.
شریک با تأثیرگذار
از جمله یک کمپین تعامل با تأثیرگذار در استراتژی محتوای اینستاگرام شما راهی قدرتمند برای رشد برند شما بر روی سکو و رسیدن به پیروان جدید است.
همکاری با یک تأثیرگذار می تواند به معنای ارسال محصول شما و ارسال آنها در مورد آن در حساب های شخصی یا برنامه ریزی تصاحب اینستاگرام باشد. اگر مخاطبان شما با پیروان تأثیرگذار که برای همکاری با آنها انتخاب می کنید ، می تواند بسیار موفق باشد.


younetflix ، حساب رسمی نمایش ، شما ، با یک سری از بازیگران بازیگران ، اعتیاد به مواد مخدره را برای راه اندازی این نمایش ایجاد کرد. آنها میزبان این تصرفات در اینستاگرام لایو و داستانهای اینستاگرام بودند. نکات برجسته همه تصرفات را ذخیره می کند تا پیروان بتوانند هر زمان آنها را مشاهده کنند.
برنامه محتوای اینستاگرام خود را در آزمون قرار دهید
هیچ انکار وجود ندارد که اینستاگرام ابزاری بسیار قدرتمند برای برند شما برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر است. از آنجا که شما در برابر هزاران مارک دیگر و سازندگان محتوا رقابت می کنید ، داشتن یک استراتژی محتوای اینستاگرام برای موفقیت شما بسیار مهم است. بسیاری از خرده فروشان بزرگتر از طریق یک استراتژی محتوای جامع و مؤثر در تجارت اجتماعی سرمایه گذاری می کنند. قبل از شروع اولین پست خود ، همیشه بنشینید و آنچه را که می خواهید ارسال کنید برنامه ریزی کنید. تمام ایده ها و داده های جمع آوری شده از تحقیق را ذکر کرده و آن را در یک شبکه مسخره کنید. فراموش نکنید که رکوردی از اهداف خود را ترک کنید تا بتوانید به آنها برگردید ، موفقیت خود را اندازه گیری کنید و از نتایج برای بهبود استراتژی خود استفاده کنید.
محتوای پاداش
نسخه اینفوگرافیک این وبلاگ را بررسی کنید. اگر مقاله را دوست دارید ، با استفاده از کد جاسازی شده در زیر ، اینفوگرافیک را در سایت خود ارسال کنید یا آن را در حساب های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

