نحوه رسیدگی به اشباع محتوا – راهنمایی برای ایستادن در دریایی از اطلاعات
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
اینترنت با اقیانوس محتوا-پست های وبلاگ ، تبلیغات ، فیلم ها ، اینفوگرافیک ها ، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) ، پست های رسانه های اجتماعی-این لیست ادامه دارد. و این بدان معنی است که ایستادگی کردن ، بی نظیر بودن و اطمینان از شنیدن صدای برند شما ، چالش برانگیز تر و بیشتر چالش برانگیز است.
اشباع محتوا یک تهدید واقعی است ، به خصوص در زمینه های رقابتی مانند B2B ، SaaS و تجارت الکترونیک. محتوای غیرمجاز می تواند مخاطبان شما را تحت الشعاع قرار دهد ، تعامل را پایین بیاورد و صعود از رتبه های موتور جستجو را آزار دهنده تر کند.
با توجه به این وضعیت ، واکنش زانو ممکن است این باشد که به عقب برگردد یا در به اشتراک گذاری اطلاعات محافظه کارتر شود. با این حال ، این اشتباه خواهد بود.
به جای پمپاژ وقفه ها ، وقت آن است که در مورد رویکرد خود تجدید نظر کنید و در مورد چگونگی قطع این همه مطالب متفکرانه تر فکر کنید.
مرتبط: چگونه می توان در یک فضای بازاریابی محتوای شلوغ ایستادگی کرد
عوامل اصلی سوزن شدن محتوا
اشباع محتوا تصادفی نیست و نه کاملاً خارج از میدان سمت چپ یا غیر منتظره. درعوض ، در صورت تمایل از چندین نیرو در دنیای دیجیتال – “طوفان کامل” ناشی می شود.
در اینجا به همین دلیل اتفاق می افتد:
-
فرهنگ copycat: بیش از حد بسیاری از مارک ها و کارآفرینان در حال برش گوشه ها هستند و میانبر تکرار آنچه را که برای دیگران انجام می شود ، می گیرند ، غالباً بدون اینکه چیزی تازه ، اصلی یا بینش را وارد کنند ، در حالی که برچسب “رهبر فکر” را روی خودشان می کشند. این منجر به یک چرخه بی پایان از یکنواختی وانیلی می شود و باعث می شود که هر صدایی از آن ایستادگی کند … حتی وقتی ممکن است حرفی برای گفتن داشته باشند.
-
ترجیحات سکو: موتورهای جستجو مانند گوگل و کانال های رسانه های اجتماعی مانند Facebook و LinkedIn ساخته شده اند تا به نفع محتوایی باشند که باعث تعامل می شود – این امکان را فراهم می کند که کرم به بالا برسد. این بدان معناست که محتوای خوب ، هرچند عمومی ، در زیر بهمن محتوا که التماس می کنند ، دفن می شوند.
-
خستگی مخاطبان: مغز ما روزانه با وبلاگ ها ، ایمیل ها ، تبلیغات و محتوای رسانه های اجتماعی سیل می شود. این سد ثابت منجر به فرسودگی محتوا می شود و باعث می شود مصرف کنندگان کمتر تمایل به درگیر شدن با هر مارکی داشته باشند که بلافاصله توجه آنها را جلب نمی کند (و بیایید با آن روبرو شویم … آن خستگی را با هم ترکیب کنید بسیار توجه کوتاه … و هیوستون ، ما یک مشکل داریم).
- ظهور محتوای تولید شده AI: هیچ فایده ای در ضرب و شتم در اطراف بوته وجود ندارد. هوش مصنوعی هم نعمت و هم نفرین برای سازندگان محتوا است. و افرادی که از آن استفاده می کنند بدون اینکه در مورد نحوه استفاده از آن فکر کنند ، مقصر هستند. با استفاده از مطالب AI بدون هدف متمرکز ، محتوایی که از بین می رود ، مانند پشت جعبه غلات می خواند. فاقد شخصیت ، همدلی و عمق است. همه چیزهایی که مخاطبان واقعی انسانی می خواهند و آرزو می کنند.
مرتبط: آیا محتوای شما در جمع گم می شود؟ از این تکنیک قدرتمند سئو استفاده کنید تا از آن برجسته شوید.
قطع سر و صدا
هنگامی که شما در باتلاق اشباع محتوا عمیق هستید ، اولین چیزی که باید به خاطر بسپارید این است: این در مورد متوقف کردن ایجاد محتوا نیست. این در مورد بالا بردن آن است.
بنابراین ، چگونه می توانید از سر و صدا بلند شوید؟
در اینجا چند روش عملی برای کاهش مزخرفات و بازپس گیری مکان خود در کانون توجه قرار دارد.
1. ایجاد محتوای بینش و مبتنی بر تجربه: محتوای عمومی دیگر شما را دور نمی کند. برای ایستادگی ، نوشتن خود را با بینش های منحصر به فرد از تجربیات در دنیای واقعی ، داده های اختصاصی یا نظرات متخصص تزریق کنید. مردم به دنبال محتوای معتبر ، اصیل ، عاطفی و سرگرم کننده هستند. یک خواننده می خواهد در مورد چالش ها و راه حل های واقعی بشنود – نه در مورد برخی از وضعیت های تصادفی ، انتزاعی و داستانی.
- نمونه: به جای پست با عنوان “X نکات رسانه های اجتماعی برای مشاغل B2B” ، چیزی منحصر به فرد تر ارائه دهید ، مانند “چگونه این استراتژی اجتماعی منجر به افزایش 300 درصدی درگیری در 3 ماه شد.” این ارزش در دنیای واقعی ، چشم انداز تازه و مانعی برای کپی رایت ها را فراهم می کند.
2. تمرکز روی رهبری فکر اصلی: اگر نمی توانید وضع موجود را به چالش بکشید ، در جمع گم می شوید. یک دیدگاه قوی در مورد روند صنعت ایجاد کرده و قادر به پشتیبان گیری از آن باشید. رهبر فکر بودن به معنای بیان محبوبیت نیست – قرار است کسی را به فکر کردن برساند.
- نمونه: وقتی همه افراد دیگر از پشت بام ها فریاد می زنند “سئو مرده است” ، وظیفه شماست که توضیح دهید که چگونه در حال تحول است – و چرا از بین نمی رود و داده ها و بینش های واقعی را برای حمایت از ادعای شما ارائه می دهد.
3. اولویت بندی قالب های تعاملی و جذاب: وبلاگ ها عالی هستند ، اما سعی کنید محتوای خود را متنوع کنید. از پادکست ها ، فیلم ها ، وبینارها ، پرسش زنده و AS ، ابزارهای تعاملی و اینفوگرافیک استفاده کنید و آنها را در رسانه های متعلق به ، درآمد و پرداخت به اشتراک بگذارید.
4. تجدید و مجدداً محتوای با عملکرد بالا را تازه کنید: لازم نیست هنگام ایجاد محتوا ، چرخ را دوباره اختراع کنید. بعضی اوقات ، شما باید چیزی را صیقل دهید تا کاملاً جدید به نظر برسد. محتوای قدیمی را با داده های تازه تجدید نظر کنید یا محتوای موجود را به یک فرمت متفاوت تبدیل کنید ، مانند یک پست چرخ فلک LinkedIn ، یک فیلم سریع توضیح دهنده یا یک قسمت پادکست.
5. اهرم طاقچه و کلمات کلیدی دم بلند: وقت خود را برای رقابت برای کلمات کلیدی گسترده و رقابتی هدر ندهید. در عوض ، عبارات هدف مخاطبان شما در جستجوی آن است.
- نمونه: به جای “پتو” ، به دنبال “پتوهای پشمی قابل شستشو” بروید (با فرض اینکه پتو شما از پشم ساخته شده است).
6. با داده ها و تحقیقات اقتدار ایجاد کنید: مردم تمایل به اطلاعات جدید دارند – به ویژه اگر تعداد آنها با آن همراه باشد. انجام تحقیقات اصلی یا شریک زندگی با یک منبع معتبر برای ارائه چیزی منحصر به فرد.
7. در برندسازی شخصی ، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) و حمایت از کارمندان سرمایه گذاری کنید: مردم بیش از مارک ها به مردم اعتماد دارند – هنگامی که مشتریان یا کارمندان شما محتوا را به اشتراک می گذارند ، دسترسی ارگانیک به آنها می رسد. محتوا وقتی احساس واقعی می کند ، از لحظه و نگاشته شده طنین انداز می شود.
8. بهبود خوانایی: محتوای شما باید توجه شخص را به خود جلب کند – بنابراین شما فقط چند ثانیه برای گرفتن آنها دارید. پاراگراف های کوتاه و نقاط گلوله برای اسکیمرها عالی است. داستان پردازی برای خوانندگان درگیر ایده آل است. و تجربیات در دنیای واقعی و مطالعات موردی برای اعتبار مهم است.
9. اندازه گیری و تنظیم: آنچه را که کار می کند پیگیری کنید و مراسم تشییع جنازه را برای آنچه نیست برگزار کنید. مخاطبان شما در حال رد کردن و چرخش چرخ های شما دو برابر نشوید.
مرتبط: قطع سر و صدا: راهنمایی برای پیام رسانی در عصر اشباع بازاریابی
اشباع محتوا ممکن است برای ماندن در اینجا باشد ، اما این بدان معنی نیست که پایان داستان شما است. در عوض ، آن را فرصتی در نظر بگیرید تا مرزها را تحت فشار قرار دهید ، نوآوری کنید و ارزش واقعی آنچه را ایجاد می کنید نشان دهید. هنگامی که روی ارزش و منحصر به فرد بودن توزیع خود تمرکز می کنید ، از سر و صدا بالا می روید.
به یاد داشته باشید ، کلید مربوط به کمیت نیست ؛ این در مورد کیفیت است. انتشار با هدف.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-handle-content-saturation-a-guide-to-standing/487312